![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Bert wie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk regelmatig naar Nederlandse nieuwsprogramma's en documentaires. Die zijn een pak beter dan de VRT. Het is dan ook het enigste wat ze beter doen, maar goed. Ben ik nu een goede Vlaming.......
![]() ![]() Nu het is volgens mij zonder meer een feit dat Vlaanderen en Nederland op cultureel vlak steeds verder uit elkaar zijn gegroeid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf ken ik geen perifere cultuurzone die alhoewel contigu met de centrumzone zo divergeert. Vlaanderen is daarin écht uniek. Vergelijk de relatie Vlaanderen - Nederland met bv: Frankrijk - Wallonie Roemenie - (west) Moldavie Duitsland - Oostenrijk Rusland - Estland (russ. ged.) Albanie - Kosovo Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 14 oktober 2010 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens de Solidarnosh die krijgt al zijn informatie rechtstreeks van de KGB ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb ook alwel eens bepaalde programma's van pakweg RTL-7 (illegaal) gedownload via internet. Wie allemaal neemt daar echter nog de moeite voor als je -tig andere kanalen op je tv staan hebt die je zo rechtstreeks kan bekijken door op één enkele knop te drukken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 14 oktober 2010 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geef hem desondanks wel gelijk in zijn uitspraak (ik herinner me het hem zeggen in een Nederlandstalig interview, maanden geleden)
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ook Channel 4 is van culturele televisiezender eind de jaren 80 vervallen tot een niveau van VT4. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Mijn woorden zijn nog niet koud, zet maar eens BBC 1 op. Strictly come dancing, vol met, en gepresenteerd door, plastieken sletjes en apemuilen. Dat zou in Attenboroughs tijd geen waar geweest zijn.
Ook Sir Patrick Moore, die al 55 jaar zijn programma The Sky at Night presenteert de maandagnacht, hekelt de neergang van het niveau. Op ITV hebben ze zelfs betere komieken --> Rik Mayall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |