![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discriminatie op de werkvloer van autochtone bedrijven klaagt u aan maar discriminatie op de werkvloer in de halalsector interesseert u niet. Laatst gewijzigd door daiwa : 15 oktober 2010 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vertel eens, wat zou jij als autochtoon willen doen in een halal(of kosher)-slachthuis? Kuisen en de boel proper maken, veronderstel ik?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Vertel eens, wat zou jij als islamiet willen doen in een haram bedrijf? Kuisen en de boel proper maken, veronderstel ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Of dat nu is om allochtonen te activeren of 55+ers... Om de een of andere reden heeft bij dat laatste niemand problemen. Het eerste daarintegen. Op kieslijsten van politiekepartijen moet de helft vrouwen staan. Als er bekwamere mannen zijn die moeten wijken om aan de quota te voldoen hoor ik niemand daar iets over zeggen. Maar als het over allochtonen gaat... ho maar. En dan maar klagen dat die werkloze allochtonen te lui zijn en op onze kosten leven. Maar als er iets ondernomen wordt staan jullie op jullie achterste poten. Als ze werken nemen ze 'ons' werk af. Als ze niet werken leven ze op "ons' kosten. Je moet weten wat je wil. Ik vind dat zoveel mogelijk moet worden geprobeert om iedereen te activeren op onze arbeidsmarkt, zodat deze personen ook bijdragen aan onze sociale zekerheid. Dit is ook de beste manier voor integratie. Subsidies voor een bepaalde duur is ook een mogelijkheid. Dat moeten de politici maar uitzoeken. Ik vroeg me gewoon af of daarvoor een draagvlak is. Blijkbaar bij u niet. Is het nu dan beter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier niet over mij maar over mensen die nog actief zijn op de arbeidsmarkt en werk zoeken.
Laatst gewijzigd door daiwa : 15 oktober 2010 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Het liefst zou ik bazin willen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Oké, wat zouden andere autochtonen moeten doen in een halal- en kosher slachthuis?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Positieve discriminatie blijft discriminatie. Verder : waarom zouden 'we' oplossingen moeten bedenken om problemen op te lossen die de linkse kerk zelf gecreeerd heeft door haar waanzinnig, crimineel opendeurbeleid? Niemand heeft naar de massakolonisatie door veelal arbeidsmarktongeschikte, Nederlands- of Fransonkundige allochtonen gevraagd, tenzij de linkse club in nood van nieuw kiesvee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Zelfde vraag : wat zouden islamieten moeten doen in een haraam bedrijf?
Laatst gewijzigd door Sunny : 15 oktober 2010 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wel hoor, ik ben daar altijd tegenstander van geweest. Het CGKR heeft daar nooit bezwaar op gemaakt vandaar dat ik het hypocrieten vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Baas?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 15 oktober 2010 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Niks te tegenhanger. Leg eens kort en bondig uit wat voor jou een haram bedrijf is.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag voor of na het woordje discriminatie zoveel woorden zetten als je wil het is en blijft discriminatie. Het is niet dat een overval ongewapend gebeurt dat het geen overval meer is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Daar zou ik totaal geen probleem van maken zolang mijn vlees maar wordt geslacht door een moslim (of jood).
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN