![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor u draait de VS politiek blijkbaar hoofdzakelijk om Israël. Het is juist één van de oorzaken van de puinzooi waar ze inzitten. Israël, de zionisten en neocons liggen aan de basis van de oorlog in Irak en die in Afghanistan die de VS zwaar over de rand van het faillisement hebben gebracht. Mij niet gelaten hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De TeaParty is een strategie van de Republikeinen om hun reactionair offensief verder te zetten. Het is goed gedaan en slim bekeken, maar het is geen nieuwe beweging of partij of zo. Het is gewoon de rechtervleugel van de Republikeinen.
De nederlaag van de Democraten is bijzonder interessant. Au fond deden het Democraten het niet verschrikkelijk slecht, maar de omstandigheden zaten hen bepaald niet mee. Obama heeft het kapitalisme gered maar daarmee zijn eigen positie verzwakt. Deze prent vat het goed samen: ![]() Ik vind de uitslag een goede zaak: de Democraten kunnen ondanks hun President geen stap vooruit en de Republikeinen kunen omwille van de Democratische President geen stap vooruit. De VS zijn tot een grinding halt gekomen en zal de eerstvolgende jaren nauwelijks bewegen, er zal geen serieuze wetgeving komen en geen grondige aanpassingen. Integendeel: er zullen wat stappen achteruit gezet worden. Wie zich verzet tegen de imperialistische visie en politiek van de VS kan dat alleen maar een goeie zaak vinden.
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat niet omdat ik dat niet vind. Ik analyseer de realiteit op basis van klassentegenstellingen en wat dat betreft heb je in alle belangrijke klassen Joden. Je kan over Joden derhalve geen absolute uitspraken doen. Je kan zelfs niet eens met zekerheid zeggen dat alle Joden Joden zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Israël is slechts het excuus, de ware achtergrond is Jodenhaat. In het M-O maken ze geen verschil tussen Israëliër, Zionist of Jood, net zoals een kat een poes heet en andersom. Die nuance proberen ze alleen hier te leggen, linkse rakkers dus, want moslims van gelijk welke origine kloppen op alles wat zichtbaar een Jood is. Of waarom dacht je dat telkens er ginder wat gebeurt, hier in Antwerpen, molotovs worden gegooid naar Joodse scholen en synagogen?
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 3 november 2010 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Overigens is uw stelling dat �*lle Joden ter wereld onafscheidelijk met Israël verbonden zijn, een belediging voor heel wat Joden. U scheert ze allemaal over dezelfde kam. Citaat:
Citaat:
U bent een leugenaar als u uw stelling niet hard kan maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ja dat klopt, daar heb je gelijk in. Maar ik heb ook nooit beweerd dat ik pro-Joden ben. Ik ben wel tegen racisme, discriminatie en antisemitisme, maar ik ben in de eerste plaats - als niet-Jood- pro-Israël en dan pas al het andere. De meeste Joden in mijn straat (in A.) moeten niks van me hebben omdat ze weten dat ik lobby voor Israël.
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel, dat blijkt uit al je comments. Je pro-Israël-standpunt gaat ten koste van de rest, het vervuilt je overige argumenten en standpunten.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 3 november 2010 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U publiceert leugens en als u die leugens niet kan staven met feiten, dan bent u een leugenaar. Dat is geen scheldtaal, dat is gewoon Nederlands. Het is geen belediging om iemand die je op leugens betrapt ook leugenaar te noemen.
Uw stelling was: Citaat:
Om u terwille te zijn, neem ik genoegen met vier voorbeelden. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() The difference between patriotism and nationalism is that the patriot is proud of his country for what it does, and the nationalist is proud of his country no matter what it does; the first attitude creates a feeling of responsibility, but the second a feeling of blind arrogance that leads to war.
GreetzZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Klik hier (PDF-file): http://www.antisemitisme.be/site/dow...43&eventId=939
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 3 november 2010 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
EDIT: ik heb het document gevonden. De titel vind ik zéér goed en daar ben ik het mee eens: Citaat:
Verder staat in het document niet één aanwijzing (NIET EEN) van molotovcocktails in Antwerpen. Als bron is het dus niet geschikt om je leugens te staven.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 3 november 2010 om 19:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Waarom men al die gebande mensen terug toe laat (en een hele reeks anderen niet) is me een raadsel. Een goeie beslissing kan ik dat niet noemen en consequent is het nog veel minder.[/quote]
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]()
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb het document gevonden, waarvoor dank. De titel vind ik zéér goed en daar ben ik het mee eens:
Citaat:
Verder staat in het document niet één aanwijzing (NIET EEN) van molotovcocktails in Antwerpen. Als bron is het dus niet geschikt om je leugens te staven.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Via "vlaams blok" naar de PVDA, en echte blokbuster, en daarna iets met georgia? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 3 november 2010 om 19:20. Reden: Typfouten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |