![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb respect voor islam en moslims, pakken meer voor hen dan voor zionisten die de planeet werkelijk naar de kloten aan het helpen zijn. If that makes me unwanted by a few.. so be it. De tijd van vriendelijkheden en onduidelijkheden en halfslachtigheden jegens mekaar is voorbij wat mij betreft. Dat wordt toch misbruikt. Harde en duidelijke standpunten is wat nodig is.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is dat de reden waarom ze zich God wanen in Palestina? U gaat me toch niet vertellen dat in oh zo veel gebieden de sharia de wetgeving is? Over welke plekken heb je het vooral als je zegt dat een bekering tot de islam niet op vrijwillige basis gebeurt? Het staat een moslim vrij zn geloof te verlaten (ook op plaatsen waar de sharia geldt) zolang deze persoon maar niet oproept tot ongeloof.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hopelijk zal je ooit eens inzien dat persoonlijke slechte ervaringen niet mogen leiden tot veralgemeende haat tegen een gans volk waarvan degenen die je schade berokkenden toevallig deel van uitmaken. Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2010 om 00:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2010 om 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Academic senate disassociates itself from Professor MacDonald Connections with white supremacists, neo-Nazis, and Holocaust deniers A 2006 article in The Nation magazine reports that MacDonald's 2004 Understanding Jewish Influence: A Study in Ethnic Activism "has turned MacDonald into a celebrity within white nationalist and neo-Nazi circles." Zo lopen er hier op dit forum veel rond, dat is geen geheim.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Mij der echt iets van aantrekken doe ik niet. Mijn punt is gewoon: De religie aanvallen=de aanhangers van die bepaalde religie aanvallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Eigenlijk heeft Straddle wel gelijk, ge kunt al eens beginnen met het weerleggen van zijn reacties. U noemt hem en Kallikles 'gekken'. Het zou u sieren mocht u ingaan op hun reacties en u zou misschien kunnen afkomen met betere argumenten. Wie weet..
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Op welke manier wordt die dan uitgevoerd? Ik leer graag bij Liberalist, dus gooi het in de groep. Bij mijn weten is er nog nooit iemand afgemaakt omwille van zn afvalligheid. Hetgeen ik weet is dat een individu vrij is te bepalen of hij als gelovige of ongelovige door het leven wilt gaan op voorwaarde dat hij niet oproept tot afvalligheid en anderen daar niet toe aanzet. Porpo kan mij misschien aanvullen, die heeft daar meer kennis over dan ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarin geeft U Neo- Nazi's in gelijk??? In hun antisemitisme, als moslima klinkt dat wel verleidelijk dan kan ik wel begrijpen.
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Wat mijn geloof daarmee heeft te maken, ontgaat me even. Soit.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn persoonlijke - zeer slechte - ervaringen op latere leeftijd werden bovendien gedeeld met tal van anderen, op grote schaal, dit geheel terzijde. Ze waren echter een aanleiding om eens dieper het "antisemitisme probleem" zelf te gaan onderzoeken, ipv angstig alles af te wijzen als "dit is antijoods, ik mag daar niet aan toegeven want dat is slecht... " maar eerder de vraag te stellen "Vanwaar komt het?" Waarom is het een wederkerend probleem doorheen de geschiedenis in zovele culturen? Joden en vooral zionisten zullen u laten geloven dat het irrationeel is. Dit is echter aangetoond - wetenschappelijk overigens- dikke bullshit te zijn, die zgn blinde jodenhaat. Integendeel, het gaat om RATIONELE reacties tegen overdreven etnocentrisch gedrag van enkele joden en joodse supremacisten. Als we daar aan toe geven zijn we dikke laffaards, zodus, ik reageer, en ik zal mij niet laten intimideren om dit niet te doen. Ik heb bovendien geen enkel probleem met individuele joden (en meer zelfs , maar dat wordt hier toch niet geloofd dus zwijg ik erover). De indoctrinatie in de westerse maatschappij ten voordele van joden, het joodse lijden etc, is zo hardnekkig dat kritiek op jodendom of enkele joden onmiddellijk aanzien wordt als blinde haat, terwij hier naar hartelust op moslims mag gebasht worden. Sorry, maar ik haat niemand. Ik heb wel een aversie tegen ziekelijke ideologien, vooral als deze heel subversief tewerk gesteld worden en wanneer heel het joodse lijden compleet uitgebuit en misbruikt wordt en als erger aanzien wordt dan ander menselijk en etnisch lijden. Eens je wakker wordt voor het "joods probleem", en je hebt een greintje eerlijkheid in je, dan kan je niet anders van dit aan te kaarten. Vergeet niet dat antisemitisme heden ten dage een gewone normale reactie kan zijn tegen overdreven semitisme, maar dat "de lobby" er uiteraard alles zal aan doen om dit tegen te spreken. Besef jij dus ook eens dat "goede" joden in de greep kunnen zitten van de ideologie. Zet u over het taboe en er zal u heel veel duidelijk worden.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 24 oktober 2010 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals dit b.v.:"Wij westerlingen, zijn al lang uitgerangeerd (kijk naar de links in mijn onderschrift) door de macht en invloed van het judaisme. Hollywood, de media, de VS, allemaal helemaal ingepalmd door de ziekelijke talmoed cultuur met het geld en dus de power." Men zou vermoeden dat dit gekopieerd is uit de Nazi propagandabladen van de jaren '40. U kunt zich daarin vinden?
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet te emotioneel zijn. Niet te veel met stereotiepen gooien en wat minder vakjesdenken. We zouden eens een open discussie kunnen hebben.... U speelt van in het begin al ad hominem en u kotst al op mij gewoon vanwege mijn mening... Gelukkig ben ik nog even beleefd naar u, maar gezien uw onmetelijke domheid en kinderachtige houding kan dat weldra veranderen. Ik heb met nazisme niks te maken. Als dat anders zou zijn zou ik me niet generen dat hier te zeggen.
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
MacDonald has an extensive following among white nationalists and neo-Nazis.[25] Former Ku Klux Klan leader David Duke has praised MacDonald's work on his website.[26] Neo-Nazi Victor Gerhard wrote in a 2003 E-mail exchange that MacDonald's The Culture of Critique "is completely true; that to rail against blacks and Hispanics without mentioning Jews is like complaining about the symptoms and not the disease."[21] When MacDonald won his award from The Occidental Quarterly, the ceremony was attended by: David Duke; Don Black, the founder of white supremacist site Stormfront; Jamie Kelso, a senior moderator at Stormfront; and the head of the neo-Nazi National Vanguard, Kevin Alfred Strom
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ge toont nu al heel de tijd aan een baby te zijn. Stop die emotionaliteit en discussieer eens inhoudelijk. apropos: Mac Donald kunt ge uiteraard pas verstaan als je het probleem kent, inziet en begrijpt.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 24 oktober 2010 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | ||