Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2004, 22:24   #21
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Wat wil je hier eigenlijk mee bewijzen? Iedereen weet toch dat freaks bestaan.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 02:43   #22
stijnVL
Provinciaal Statenlid

stijnVL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Homofielen, pedofielen,... het is familie van elkaar. In het links-liberale Nederland hebben die ziekelijke pedo's zelfs een eigen belangenvereniging! Hun volgende stap is wat de flikkers hen voorgedaan hebben: via zo'n organisatie opkomen voor "gelijke rechten" waaronder we moeten verstaan dat hun pervert gedrag als normaal zou moeten worden aanzien. Niet toevallig is het linkse liberalisme ook de meest kind-onvriendelijke ideologie.
Schat ik voel me niet in het minst verwant met de viezerds van "Martijn" de Nederlandse belangen vereniging voor pedo's waarnaar je refereert.

Overigens waren het die Ollanders die in Brussel hun heil (mooi woordje he Guddie) kwamen zoeken omdat ze in Nederland op verschillende plaatsen geweerd worden van holebi-manifestaties. Zoals het hoort (het weren van die vunzigaards) overigens, want de queeste naar legitimiteit voor pedofielen heeft in het geheel niets te maken met de verzuchtingen van de holebi-emancipatie beweging in Vlaanderen.

Of de BLGP haar fiat heeft gegeven voor het uitdelen van de pamfletten weet ik niet, vermoedelijk niet. Moet je eens nakijken bij Isha, de verantwoordelijke bij de Federatie; maar dat zal je niet doen he Guddie want jij hebt vooralsnog het "schijt" aan onze soort Vlamingen. Of zijn holebi's dat ook al niet meer, net zoals de Congolese NVA kandidates?

Oud 25 mei 2004, 02:44   #23
stijnVL
Provinciaal Statenlid

stijnVL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homofielen, pedofielen,... het is familie van elkaar. In het links-liberale Nederland hebben die ziekelijke pedo's zelfs een eigen belangenvereniging! Hun volgende stap is wat de flikkers hen voorgedaan hebben: via zo'n organisatie opkomen voor "gelijke rechten" waaronder we moeten verstaan dat hun pervert gedrag als normaal zou moeten worden aanzien. Niet toevallig is het linkse liberalisme ook de meest kind-onvriendelijke ideologie.
Schat ik voel me niet in het minst verwant met de viezerds van "Martijn" de Nederlandse belangen vereniging voor pedo's waarnaar je refereert.

Overigens waren het die Ollanders die in Brussel hun heil (mooi woordje he Guddie) kwamen zoeken omdat ze in Nederland op verschillende plaatsen geweerd worden van holebi-manifestaties. Zoals het hoort (het weren van die vunzigaards) overigens, want de queeste naar legitimiteit voor pedofielen heeft in het geheel niets te maken met de verzuchtingen van de holebi-emancipatie beweging in Vlaanderen.

Of de BLGP haar fiat heeft gegeven voor het uitdelen van de pamfletten weet ik niet, vermoedelijk niet. Moet je eens nakijken bij Isha, de verantwoordelijke bij de Federatie; maar dat zal je niet doen he Guddie want jij hebt vooralsnog het "schijt" aan onze soort Vlamingen. Of zijn holebi's dat ook al niet meer, net zoals de Congolese NVA kandidates?

Oud 25 mei 2004, 06:27   #24
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
raar zo weinig reactie van onze likerkant?
Ze zullen het waarschijlijk als "normaal" ervaren!
Dat er nog steeds domme mensen op deze aardkloot rondlopen die homo 's met pedofielen gelijk stellen, is helaas geen verbazing meer.
het zal je kind maar wezen dat misbruikt wordt door een pedofiel... kom dan eens terug !

er is een verschil tussen pedofielen en homofielen maar een combinatie van de twee
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 06:31   #25
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

het blijft voor velen een perverte en/of een shockerende bedoening, een show die niet thuis op straat, maar wel in een grote privézaal. Privé doet iedereen wat hij wil.

Wanneer een naturisten betoging door Brussel ? Wedden van niet ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 06:31   #26
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.

Dat er nog steeds domme mensen op deze aardkloot rondlopen die homo 's met pedofielen gelijk stellen, is helaas geen verbazing meer.
het zal je kind maar wezen dat misbruikt wordt door een pedofiel... kom dan eens terug !

er is een verschil tussen pedofielen en homofielen maar een combinatie van de twee
"Een combinatie van de twee"??? Er zijn pedofielen die graag jongens zien en er zijn pedofielen die graag meisjes zien. In beide gevallen zijn het pedofielen.

Of zeg je ook: "er is een verschil tussen pedofielen en heterofielen maar een combinatie van de twee "?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 08:43   #27
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa

"Een combinatie van de twee"??? Er zijn pedofielen die graag jongens zien en er zijn pedofielen die graag meisjes zien. In beide gevallen zijn het pedofielen.

Of zeg je ook: "er is een verschil tussen pedofielen en heterofielen maar een combinatie van de twee "?
An, Eefje, Jullie, Melissa, Laetitia, Loubna, Sabine. Het lijken allemaal meisjesnamen. Was dat dan het laatste argument van Ancapa?
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 10:30   #28
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
raar zo weinig reactie van onze likerkant?
Ze zullen het waarschijlijk als "normaal" ervaren!
Dat is toch ronduit w-a-l-g-e-l-i-j-k
Moest ik op die parade hebben meegelopen ik had die pedofielen gewoon van de straat geklopt. Het was een kleine minderheid van de Nederlandse pedobelangenvereniging "Martijn" die hun zaak probeerde te bepleiten door pamfletten uit te delen. Nochtans heb ik van een paar homosexuele vrienden van mij gehoord dat een aantal van hen klappen in hun gezicht hebben gekregen van een aantal gays dus zo welkom zullen ze dan wel niet geweest zijn. Erg vind ik wel dat wééral eens Vlaams Blokkers proberen homosexuelen te koppelen aan ziekelijke creaturen zoals pedofielen. Haatzaaiers dat zijn jullie en niets anders....
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 10:33   #29
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje
dromen van een onafhankelijk vlaanderen
Ik ook.
Dromen zijn bedrog.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 10:54   #30
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven

Ik ook.
Dromen zijn bedrog.
De MEESTE dromen zijn bedrog... maar als je wakker wordt dan zijn ze er nog!
Oud 26 mei 2004, 11:07   #31
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger
Weg met de vorst!
Leve de dooi!
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 12:37   #32
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Zelf vnd ik ook de link die sommige mede Blok-stemmers hier proberen te leggen tussen homo- en pedofielen te ver gaan.

Maar wat ik vooral opmerk en betreur is het enorm gebrek aan consequentie van allebei de kanten.

"Er liepen wat pedofielen in de gay parade -> Homos zijn pedos."

"Er zat een drugsdealer bij het Blok -> Blokkers zijn drugsdealers."

Waar men gisteren met vuur en zwaard ten strijde trekt tegen de draak van de veralgemening voert men hem (of haar, gelijkheid der sexen ) morgen lustig maagdjes. En voor er iemand victorie begint te kraaien : hier bedoel ik dus niet alleen de Blokkers en niet alleen de linksen, maar bepaalde individuen van beide strekkingen.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 13:25   #33
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Het proces tegen de journalist Maschelin zegt voldoende: het Gentse hof van beroep (niet toevallig wéér Gent) heeft José Maschelin, journalist van de krant Het Laatste Nieuws, veroordeeld tot een boete van 2.500 euro, waarvan de helft met uitstel. Maschelin werd veroordeeld omdat hij stukken uit het strafdossier over Joop Schafthuizen, de homofiele vriend van Gerard Reve die vervolgd werd voor pedofilie, had gepubliceerd. Homo's en pedo's: 1 hoop viezigheid! Het linkse gerecht beschermt de sexueel-abnormalen!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 13:29   #34
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het proces tegen de journalist Maschelin zegt voldoende: het Gentse hof van beroep (niet toevallig wéér Gent) heeft José Maschelin, journalist van de krant Het Laatste Nieuws, veroordeeld tot een boete van 2.500 euro, waarvan de helft met uitstel. Maschelin werd veroordeeld omdat hij stukken uit het strafdossier over Joop Schafthuizen, de homofiele vriend van Gerard Reve die vervolgd werd voor pedofilie, had gepubliceerd. Homo's en pedo's: 1 hoop viezigheid! Het linkse gerecht beschermt de sexueel-abnormalen!
Duidelijk de grondslag voor een stepping stone theorie, alle pedofielen zijn hun perversiteiten overduidelijk begonnen met homo zijn.

Voor Guderian hoeft intellectuele eerlijkheid en methodologie helemaal niet meer, zolang de conclusie maar de voorgekauwde mag blijven.
Oud 26 mei 2004, 13:50   #35
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Volgens mij staan homosexuelen niet toleranter tegenover pedo's dan hetero's. Ik zie ook weinig verband tussen de twee om eerlijk te zijn.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 14:16   #36
sebby
Burgemeester

Standaard

Guderian geniet van de aandacht, dat is alles
Oud 26 mei 2004, 14:20   #37
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB

Duidelijk de grondslag voor een stepping stone theorie, alle pedofielen zijn hun perversiteiten overduidelijk begonnen met homo zijn.
D�*t heb ik nooit beweerd en ga ik ook niet doen! Ik zeg wel dat de "strijd" van de roze maffia in grote mate gelijk loopt met die van de pedo's. In een links-liberaal klimaat verlegt men de grenzen namelijk gemakkelijk steeds verder.
Oud 26 mei 2004, 14:23   #38
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Volgens mij staan homosexuelen niet toleranter tegenover pedo's dan hetero's. Ik zie ook weinig verband tussen de twee om eerlijk te zijn.
Mensen die zich sexueel aangetrokken voelen tot kinderen, personen van hetzelfde geslacht, dieren,... hebben dezelfde psychische afwijking. Alleen staat het systeem toleranter tegenover homo's dan tegenover de rest, voorlopig nog... Waren het immers niet de groenen bij monde van ex-Agalevsenator Lozie die al zeiden dat iemand als Dutroux op termijn misschien terug in de maatschappij kan komen?!?
Oud 26 mei 2004, 14:31   #39
boeha
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Mensen die zich sexueel aangetrokken voelen tot kinderen, personen van hetzelfde geslacht, dieren,... hebben dezelfde psychische afwijking. Alleen staat het systeem toleranter tegenover homo's dan tegenover de rest, voorlopig nog... Waren het immers niet de groenen bij monde van ex-Agalevsenator Lozie die al zeiden dat iemand als Dutroux op termijn misschien terug in de maatschappij kan komen?!?
Het zwart in uw symbool als avatar symboliseert uw angst.
Uw radicale standpunten zijn een gevolg van die angst.

vb: U heeft schrik van homo's; u voelt er zich door geïntimideerd door; en wil dan ook niet dat er tolerantie is tegenover mensen die u schrik aanjagen.

De ironie hiervan is; u denkt dat de groepen die u kleineert (zoals homo's) zwak zijn, en dat u sterk bent omdat u een mening durft verkondigen die indruist tegen de tolerantie.
Het omgekeerde is echter waar; de homo's zijn meestal de sterkere, want zij moeten tegen de stroom invaren. En de personen die dat niet kunnen aanvaarden, voelen angst en ontwikkelen een radicale opinie om hun angst te uiten, en aldus hun zwakte tonen.

Het niet kunnen aanvaarden van homo's is dus een zwakte die u duidelijk bezit.

(totdaar mijn psychologische uiteenzetting
Groetjes, Sigmund.)
boeha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 14:33   #40
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Alleen staat het systeem toleranter tegenover homo's dan tegenover de rest, voorlopig nog...
Gelukkig staat het systeem niet tolerant tegenover uw soort... En het zal er niet op verbeteren. Zo'n zielig white-power figuurtje dat enkel op fora staat te roepen, en in het echte leven waarschijnlijk z'n mond nog niet zou durven opentrekken tegen de buurman.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be