![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() Ik heb bij elk plaatje een gepastere commentaar
plaatje1) homohuwelijk) Stem VLD voor het Homohuwelijk ![]() plaatje 2) Renault) Ik denk dat er bij Renault Vilvoorde vanuit de regering een pak meer is gebeurd dan bij Ford Genk, daar ging het trouwens enkel om een herstructurering, er is bij Ford Genk nooit gesproken over sluiting. plaatje 3) Vakbonden bij elke zelfstandige? Geloven ze dat zelf... plaatje 4) Vlaanderen) Tot hiertoe weet ik enkel dat de CD&V en de NVA vragen om meer bevoegdheden voor Vlaanderen en dat de meerderheid van de Vlamingen daar ook voor te vinden is. plaatje 5) crisisbelasting) Dankzij de afschaffing van zulke belastingen zitten nu vele ministeries en Gemeenten met onoverkomelijke tekorten. plaatje 6) Irak) Wie zegt dat met een CD&V-regering er een Belgische deelname in Irak was geweest??? Totaal uit de lucht gegrepen! plaatje 7) Politie) Als ik mij goed herrinner is de politiehervorming ingezet tijdens de laatste regering Dehaene. plaatje 8) regularisatie huizen) Dus met de VLD is de leuze bouw maar op! En doe vooral aan wildbouw dat is toch geregulariseerd en goedkoper! plaatje 9) De VLD wil maar niet inzien dat de wachtlijsten voor sociale woningen zijn vergroot. plaatje 10) Door de afschaffing van het kijk en luistergeld is Vlaanderen welstellend geworden ![]() ![]() ![]() conclusie: de VLD stopt al voor de verkiezingen met aan politiek te doen en kiest meteen voor de anti-politiek en manipulatie van de burger met verdraaide en leugenachtige gegevens.
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kijk, ik kan mis zijn, maar zie weinig structurele voorstellen bij de CD&V. Bij geen enkele partij trouwens, dat kost teveel stemmen op korte termijn. |
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#25 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
3) als U dat geloofd dan bent U zeker geen zelfstandige. 4) Wel grappig dat ze dan zo'n kaartjes veroordelen, ze zijn ervoor maar ze zijn er tegen als de CD&V - NV-A ervoor is, nogal dubbelzinnig niet? 5) de CD&V is tegen belastingsverminderingen in perioden waar dat niet realistisch is, en U geeft toe dat de regering zonder geld zit, dat getuigt toch van slecht beleid! 8) Ja ofwel liegt de VLD op die kaartjes en mag hier in Belgie niets (zoals U zegt), ofwel liegt U en bevordert de VLD de wildbouw en de overtreding van het gewestplan. 9) Iedereen vraagt naar meer sociale woningen en U zegt dat dit maatregelen uit een andere tijd zijn?!? Sorry dat is te gek om op te antwoorden. Dank U.
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou CD&V ondertussen is niet moeten gaan overwegen om klacht in te dienen tegen de VLD bij het centrum leman?
Die beelden zijn volgens mij stigmatizerend en hebben enkel de bedoeling CD&V zwart te maken. Ik vind dat jullie dat moeten doen ![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkelvoud = medium. Meervoud = media. Dus: "Vijf jaar geleden was er nog een vrij medium!" of: "Vijf jaar geleden waren er nog vrije media!" Ik dank u voor uw waandacht.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Op vlak van ruimtelijke ordening zijn teveel regels, die dan nog geïnterpreteerd dienen te worden door niet georganiseerde trage ambtenaren. De VLD heeft vooral wat excessen, veroorzaakt door om het ruimtelijk structuurplan ongedaan gemaakt. Het is niet omdat iemand iets vraagt dat het ook nodig is en nog minder dat je het moet geven. Sociale woningen bijbouwen is typisch voor een idioot beleid. |
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Website???? |
||
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie de VLD al de benen onder kont uitlopen om een coalitie te MOGEN vormen met eender welke winnaars van de verkiezingen. 8) Zelfs met de CD&V en de N-VA.
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() Weet je wat? Verspreid die nog VEEEEL meer, overal waar je maar kan. Ik was al overtuigd dat de VLD slecht nieuws was, maar mensen die nog twijfelen worden daarmee volledig over de streep getrokken. Wie had durven denken dat ik de BUB nog ging steunen
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Vreemdeling
|
![]() De geheugentest op de zelfde site is ook wel plezant
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Echt geloofwaardig dienen kwis ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke stem die VLD-Vivant op 13 juni krijgt is dus een Belgische stem.
|
![]() |
![]() |
#36 |
Burgemeester
|
![]() Daar kom je het goed te zeggen patriot!
Stem dus vooral NIET op de VLD mensen ![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat als het andersom is? Wil dat dan zeggen dat het België van de VLD toch niet zo behoudenswaard is?
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
#39 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#40 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Begripsverwarring: Wanneer mensen te weinig financiële middelen hebben is dat een financiëel probleem, geen woonprobleem. Het is best mogelijk dat de groep arme mensen toeneemt. Ik denk aan de alleenstaanden door onzekere partnerrelaties, alleenwonende jongeren, de bommen (bewust ongehuwde moeders), tal van immigranten enz. Veel van die mensen zouden misschien beter eens bezinnen vooralleer te beginnen. Het percentage zieken en personen die OCMW-steun genieten beloopt minder dan 5% van de bevolking en dit is m.i. de enige groep voor wie sociale woningen dienen. Bijgevolg zijn er al meer dan genoeg. |
||
![]() |