![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Voor die kinderen is dat een manier om snoep te krijgen, meer niet. Kinderen houden van snoep, dat is een algemeen gegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja natuurlijk. Waarvoor zouden ze het anders doen?
Maar net zoals er sommige allahtonen zijn die weigeren gewoon mee te doen bij verjaardagsfeestjes (omdat dit niet mag van hun geloof) of andere feestdagen, vind ik het dus wel leuk dat ze gewoon meedoen. Nu natuurlijk: als hun ouders er ooit achterkomen dat het niet enkel een amerikaans gedoe is, maar ook een Allerheiligenfeest met Keltische ketterse roots... dan mogen ze misschien weer niet meer meedoen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja natuurlijk. Waarvoor zouden ze het anders doen?
Maar net zoals er sommige allahtonen zijn die weigeren gewoon mee te doen bij verjaardagsfeestjes (omdat dit niet mag van hun geloof) of andere feestdagen, vind ik het dus wel leuk dat ze gewoon meedoen. Nu natuurlijk: als hun ouders er ooit achterkomen dat het niet enkel een amerikaans gedoe is, maar ook een Allerheiligenfeest met Keltische ketterse roots... dan mogen ze misschien weer niet meer meedoen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo zijn er ook wel wat moslims die wekelijks naar de Chiro gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vorig jaar met Sint Maarten (wat hier dus wel gevierd wordt) had ik diezelfde marokaantjes aan mijn deur toen ik hun snoep gaf kreeg ik te horen dat ze liever geld wilden. Die kinderen wonen ergens in Antwerpen maar hun grootmoeder woont hier een beetje verder, als die kinderen hier in het dorp zijn zal je het geweten hebben. Als je op straat loopt komen ze met zen allen rond u staan en krijg je de smerigste verwensingen naar je hoofd geslingerd. Waarom? Tja ze kennen niet anders, ze leren immers uit hun Antwerpse omgeving hoe het moet. Zo was er eens dikke ambras hier door die kinderen, de moeder kwam zeer agressief haar gedacht eens zeggen en viel een andere (autochtone moeder) aan, deze haar man kwam er tussen (zonder geweld te gebruiken). Gevolg: De politie van Turnhout heeft ons hier moeten ontzetten en een paar honderd marokanen die de boel hier kwamen terroriseren moeten verwijderen. Geïntegreerd? Nee hoor gewoon van de gelegenheid gebruik maken het is al. O Ja, voor ik het vergeet, de oudste (een meisje, de ergste) schat ik 11 a 12 jaar.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 31 oktober 2010 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De meesten zijn het zelfs helemaal niet. Dit wil natuurlijk ook niet zeggen dat men bij de eerste (schijn) oprechte glimlach van een Moslim kind, de deuren wijd open moeten zetten. (Hoewel op dit vlak de overheid ruimschoots en tegen de wil van de doorsnee kiezer, het voorbeeld heeft gegeven) Uber alles, dient men indachtig te zijn dat de almachtige ‘Allah’ in de genen zit van elke ‘Moslim’ temeer dat ‘Allah’ akbar is en dat hij ook zijn trouwe aanhangers ertoe aanspoort zich steeds paraat te houden voor de ‘Ji-hat’. Het is inmiddels overduidelijk geworden dat: per toeval of op strategische wijze de meeste instellingen voldoende Moslimpersoneel te werk stellen om, bij de eerste opmars van de ‘Islam’ beweging heel wat overheidsdiensten aan het wankelen zullen gaan. Het is niet omdat U (mss. wel om strafpunten op dit Forum te vermijden) tot overgave besloten zijt, dat men de Lustige Moslimhalloweenvierders moet gaan omhelzen en met snoep verwelkomen. TIP: Voor deze die het zinnens zijn hun ‘Allah’ vrienden met Kerstdag eens extra te verwennen. Denk erom dat uw KerstKalkoen wel degelijk ‘Hallal’ zal moeten zijn ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(uiteraard is hij afvallige, anders was het geen "would-be"). Moslims die zich integreren lijkt me quasi onmogelijk. Ofwel integreren ze niet, ofwel zijn het niet-praktizerende moslims (afvalligen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 oktober 2010 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daar heel veel Katolieke scholen overwegend door Moslims gebruikt worden, lijkt het mij ook voor de hand liggend dat het zelfde fenomeen zich bij de 'Chiro' voordoet!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het leuk dat jij tot het besef komt dat er ook moslims zijn die zich integreren. Het verwondert me dat je dit nu pas ziet; maar zo'n feiten komen niet in de krant.Die moslims bij de chiro zijn volgens jou dan geen moslim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan ze bij die chiro nog elke week naar de mis? nee zeker hé? om eerlijk te zijn begrijp ik uw punt niet. Om bij de chiro aan te sluiten wordt geen doopselbewijs gevraagd, en de mensen mogen ook geen migranten weigeren (wat ikzelf fout vind: ik zou eisen dat alle leden katholiek waren). Gaan ze samen gemengd op kamp? zwemmen? of mogen de chiro-muzelmeisjes dan niet meegaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het spel dat nu al meer dan een halve eeuw aan gang is, word gespeeld zonder tijdsbeperking, verraderlijk vastberaden en met als uitgangspunt de Westerse beschaving en samenleving door de Islamitische te vervangen. Moslimkindjes, in het bijzonder voor vrouwen, zijn even schattig dan de Westerse maar, denk erom: ooit was Oussama Ben-Laden een ‘kiele-kiele-kieleboe’ lieve schattebout van zijn brave ‘MoslimMama’en ‘MoslimPapa’. Hopelijk blijft uw dwangstraf beperkt tot iets suikergoed en zullen uw jeugdige Moslimvriendjes binnen enkele jaren niet als volwassen ‘Mohammedanen’ terug moeten komen om uw strot door te snijden. Denk erom, wij leven in uiterst bewogen tijden waar alles kan gebeuren en waar de getijen heel vlug kunnen veranderen. ![]() . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het spel dat nu al meer dan een halve eeuw aan gang is, word gespeeld zonder tijdsbeperking, verraderlijk vastberaden en met als uitgangspunt de Westerse beschaving en samenleving door de Islamitische te vervangen. Moslimkindjes, in het bijzonder voor vrouwen, zijn even schattig dan de Westerse maar, denk erom: ooit was Oussama Ben-Laden een ‘kiele-kiele-kieleboe’ lieve schattebout van zijn brave ‘MoslimMama’en ‘MoslimPapa’. Hopelijk blijft uw dwangstraf beperkt tot iets suikergoed en zullen uw jeugdige Moslimvriendjes binnen enkele jaren niet als volwassen ‘Mohammedanen’ terug moeten komen om uw strot door te snijden. Denk erom, wij leven in uiterst bewogen tijden waar alles kan gebeuren en waar de getijen heel vlug kunnen veranderen. ![]() . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn punt is, dat moslims zich wel degelijk integreren. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is uw keuze om ergens niet bij te horen, hou het dan zo en probeer je niet op te dringen bij mensen die een andere keuze maakten voor hun kinderen. Christelijke mensen kiezen een opvoeding voor hun kinderen tussen gelijkdenkenden. U kiest ook een opvoeding voor uw kinderen tussen gelijkdenkenden hou u daaraan en probeer u niet op te dringen bij andere groeperingen. Waarom moslims naar Katholieke scholen gaan is mij nog steeds een raadsel. Waarom Katholieke scholen andersdenkenden moeten toelaten is mij ook een raadsel. Ik kan namelijk nergens meer terecht indien ik mijn kind een Christelijke opvoeding wil geven
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Internationaal zijn de scouts niet gebonden. Sedert 1930 zijn er in België twee federaties, enerzijds de Nederlandstalige federatie ‘Vlaamsch Verbond der Katholieke Scouts’ (VVKS) en anderzijds de Franstalige federatie ‘Fédération des Scouts Catholiques’ Citaat:
Citaat:
Mijn dochter wilde met de kinderen/jongeren van de gemeente meedoen. De enige jeugdbeweging in de gemeente is de Chiro. Waarom wil jij haar uitsluiten? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jullie segregatie en apartheid wil; betaal die dan zelf. En kom hier dan niet klagen dat er onvoldoende integratie is. |
|
![]() |
![]() |