Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2004, 10:31   #21
Gentenaar
Parlementsvoorzitter

Gentenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans vind ik de idee van het VB om de erkenning van de Islam in te trekken geen verkeerd idee. In tegendeel, het gaat niet ver genoeg: ook de erkenning van het katholicisme, het jodendom, het protestantisme, de Anglicaanse kerk en de orthodoxie moet ingetrokken worden.
Dat is een pertinente opmerking, Tantist, waarmee je volgens mij meer bijval zal oogsten bij communisten dan bij andere partijen.
Oud 25 mei 2004, 10:36   #22
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar
Citaat:
Nochtans vind ik de idee van het VB om de erkenning van de Islam in te trekken geen verkeerd idee. In tegendeel, het gaat niet ver genoeg: ook de erkenning van het katholicisme, het jodendom, het protestantisme, de Anglicaanse kerk en de orthodoxie moet ingetrokken worden.
Dat is een pertinente opmerking, Tantist, waarmee je volgens mij meer bijval zal oogsten bij communisten dan bij andere partijen.
Karel De Gucht en de VLD

Trouwens, het is JOUW partij die samenwerkte met de AEL he, vergeet dat niet! Communisten, pffff!!!
Oud 25 mei 2004, 11:21   #23
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Mediafiguren in de politiek lanceren is nooit een succesnummer geweest en wannabe journalist en programmamakertje Verstrepen heeft dit op treffende wijze "onderstreept". Zelden iemand zo zien zondigen tegen alle vuistregeltjes die de mediatraining rijk is, en dat voor een "mediafiguur". Misschien komt het omdat je in een politiek debat zo nu en dan eens iets relevants moet proberen te formuleren i.p.v. te teren op de kwaliteit van wat er aan de andere kant van de tafel zit. Sterckx is trouwens in net hetzelfde bedje ziek... nooit gedacht dat men in de VLD de stommiteit zou begaan om iemand met zo'n geringe diepgang tot "cachepot-voorzitter" te bombarderen.

Maar terug naar Verstrepen... Arrogant, bitsig, zuur en gefrustreerd. Ik kende de man nauwelijks uit z'n vorig leven (blijkbaar ooit een formatje gehad op een paar zenders die zelden uit mijn televisietoestel mogen schemeren), maar mijn eerste indruk was "wat een on-ge-lo-fe-lijke klier"! Inhoudelijk kon ie niet mee, zat wat leipig te schermen met de VRT-coryfeeën en in te hakken op Neyts, die elke aanval met een zucht wist te pareren. Absoluut geen aanwinst voor het Blok, tenzij als stemmenkanon voor wie dat stukske zelfverklaarde BV tenminste ként.

Ik ben van het Blok wel wat anders gewoon; deze gast zit daar inderdaad maar wat te parasiteren en zichzelf op te blazen buiten alle proportie.
Oud 25 mei 2004, 11:28   #24
Gentenaar
Parlementsvoorzitter

Gentenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trouwens, het is JOUW partij die samenwerkte met de AEL he, vergeet dat niet! Communisten, pffff!!!
Dit was net een van de bedoelingen van de samenwerking met het AEL: aantonen dat je moet kiezen: ofwel stop je met het doodknuffelen van ALLE religies (dus ook de katholieke, joodse en zo), ofwel geef je ze allemaal evenveel rechten (en dan hebben de moslims evenveel recht op islam-onderwijs als de katholieken op katholiek onderwijs).

Wat hier gebeurt is een indeling van religies op basis van volkomen irrationele gronden: waarom hebben de joden wel recht op zaken waar de moslims geen recht op hebben? Ze zijn niet met meer, het jodendom en de islam zijn beide monotheistisch en heben grotendeels gemeenschappelijke kenmerken, net als het christendom.
Oud 25 mei 2004, 12:25   #25
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar
Citaat:
Dit was net een van de bedoelingen van de samenwerking met het AEL: aantonen dat je moet kiezen: ofwel stop je met het doodknuffelen van ALLE religies (dus ook de katholieke, joodse en zo), ofwel geef je ze allemaal evenveel rechten (en dan hebben de moslims evenveel recht op islam-onderwijs als de katholieken op katholiek onderwijs).
En dus knuffelden jullie de islamieten maar dood. Marx zou zich omdraaien in zijn graf als hij wist dat zijn commies samenwerken met hen die de opium voor het volk verdedigen
Oud 25 mei 2004, 12:27   #26
Tantist

Standaard

Dat zal wel mee de reden zijn dat Resist zo weinig stemmen haalden. Echte communisten hebben precies meer op de LSP gestemd.
Oud 25 mei 2004, 12:32   #27
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Ik wist niet dat het kijken naar TV zo'n emotie van afschuw kon oproepen in mij. Moest bijna overgeven van die 2 madammekes op Terzake '04.

Ik ga op Verstrepen stemmen. Zijn analyse/kritiek op de politiek klopt als een bus. Er is een vacuum aan de rechterzijde in dit land , gecreeerd door een Links conservatieve , elitaire en paternalistische minderheid.

Stem voor de emancipatie van Rechts !
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 12:56   #28
Tegendradigaard

Standaard

Iemand zei hier : Verstrepen is gewoon een tegendraadse figuur.

Helaba mij geen concurrentie aan doen.

Moet ik eigenlijk niet op Vestrepen stemmen dan ? Ik overweeg het toch.
Iemand die tegendraads genoemd wordt die verdient mijn stem.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 20:17   #29
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Ik wist niet dat het kijken naar TV zo'n emotie van afschuw kon oproepen in mij. Moest bijna overgeven van die 2 madammekes op Terzake '04.

Ik ga op Verstrepen stemmen. Zijn analyse/kritiek op de politiek klopt als een bus. Er is een vacuum aan de rechterzijde in dit land , gecreeerd door een Links conservatieve , elitaire en paternalistische minderheid.

Verstrepen is geniaal ! Hij spreekt met kennis van zaken !

Ik heb met hem al gesproken en dat beloofd voor de nabije toekomst !

er gaan een paar heilige huisjes daveren
en journalistekes van mijn voeten bibberen op hun benen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 20:21   #30
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Ik vond hem sterk gisteren in terzake 04, dua was duidelijk verzuurd
Oud 25 mei 2004, 20:31   #31
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max

Vertrepen doet zich voor om intelligent te zijn...maar zijn optreden op de VRT gaat het Vlaams Blok veel stemmen kosten...het opnemen tegen de vrouwkes en niet de allerkleinsten in ons politiek landschap en dan nog durven de slogan 'groene hoer' niet te veroordelen...een teken dat hem niet alle minst respect voor de vrouw in 't algemeen...ik hoop dat veel vrouwen dit gevolgd hebben...als je weet dat onze populatie maar uit twee segmenten bestaat....[size=7]Verstrepen , you are going down !! Never underestimate the power of women !!! [/size]
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 20:39   #32
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Ik vond hem sterk gisteren in terzake 04, dua was duidelijk verzuurd
om Verstepen te pakken moet je minstens 1m90 zijn en zwarte gordel judo of karate hebben... Misschien Jean-Marie Dedecker...

anders verzuur je helemaal tot een augurkje
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 20:41   #33
Bloxbuster
Banneling

Bloxbuster's schermafbeelding

Standaard

Verstrepen is ne verzuurde verliezer, op zijn smoel te lezen en arrogant
tot en met... maar hij zal de gevolgen dragen, dit zal hij heel zijn leven meedragen
Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 20:41   #34
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

bwaa die kerel is al overal buitengeschot
is vis noch vlees

een schertsfiguur

ne gefrusteerde verschoppeling die buiten ne franke smoel opzetten zo goed als onbeduidend is in de politiek.

dus excellent geschikt om de bloklijst te vervoegen

de moeite niet om over te spreken
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 20:42   #35
Bloxbuster
Banneling

Bloxbuster's schermafbeelding

Standaard

voila en die schele blonde van de n-va , ook niet veel soeps
Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 20:43   #36
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
[size=7]Vertrepen , you are going down !! [/size]
Voor de tweede keer in deze discussie: wie is Vertrepen nu?
Oud 25 mei 2004, 20:52   #37
Chucky
Provinciaal Statenlid

Chucky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Verstrepen heeft effectief weinig inhoud. Het is gewoon een tegendraadse man. Bovendien is hij arrogant en zal nooit veel stemmen halen.

Weinig inhoud ?? T'is een leeg vat zonder bodem Iets constructiefs, moet je uit zijne mond niet verwachten Niemand anders wilde hem, dus ging hij maar bij het blok
Chucky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 21:03   #38
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
tot en met... maar hij zal de gevolgen dragen, dit zal hij heel zijn leven meedragen
Wa zijde gij een haatdragende jannet seg..........ik dacht da janetten juist humoristich waren ?
U bent blijkbaar zwaar gefrustreerd .......
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 21:05   #39
Chucky
Provinciaal Statenlid

Chucky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
Wa zijde gij een haatdragende jannet seg..........ik dacht da janetten juist humoristich waren ?

Weer zo'n waardevolle posting
Chucky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 21:10   #40
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chucky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
Weer zo'n waardevolle posting
Bah af en toe den Bloxbuster eens bij z'n(haar?) echte naam noemen kan geen kwaad zulle.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be