![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In la belgique komen er alleen maar bij, welliswaar van een andere soort.
![]() |
#22 |
|
![]() De best aangepast soorten overleven. Kwallen zijn daar een mooi voorbeeld van. Ik zie hier toch ook geen vurige betogen voor het voortbestaan van de kwal. Weet je waarom? Omdat die beestjes dat niet nodig hebben. Haaien en dolfijnen zijn in dat opzicht een beetje te vergelijken met panda's en tijgers. Panda's hebben het evolutionair nadeel dat ze te lui zijn om zich voort te planten, tijgers hebben het nadeel dat ze allerlei onderdelen bezitten die onweerstaanbaar zijn voor Chinezen. Haaien lijden ook aan dat laatste probleem gepaard met het feit dat het veel te lang duurt voor ze geslachtsrijp zijn. Dolfijnen kunnen dan weer moeiteloos door een ring in de lucht springen en in hun "handen" klappen, maar zijn te dom om niet in de netten van tonijnvissers te zwemmen. Maar niet getreurd: de mens heeft ook zo'n aantal evolutionaire nadelen: onder meer de ontembare drang om te schijten waar hij eet zal ervoor zorgen dat binnen onafzienbare tijd de planeet weer vrij is van die soort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind kwallen helemaal niet sympathiek. Zijt ge zo zorgeloos aan 't zwemmen in de haaienvrije Noordzee, komt ge daar plots toch wel in het drijvend equivalent van een veld vol netels terecht, zeker. Als ge u het lot van surfers aantrekt, dan moogt ge toch ook eens aan de zwemmers denken, niet? Het hoeven zelfs geen drenkelingen te zijn ![]() Ten andere: échte netels kunt ge tenminste nog in thee of soep gebruiken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() er wordt weeral wat afgezwanst op politics.be
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Inderdaad.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beste taktiek bestaat erin ervoor te zorgen dat Chinezen graag kwal beginnen te eten, dan hoef je zelf niet veel actie meer te ondernemen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Kwal in zoetzure saus...
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Stir-fried jellyfish with sugar snap algues...
![]() |
#29 |
|
![]() Waar? Ik verwoord het misschien wat bot, maar ik sta wel achter mijn standpunt: als de haai morgen verdwijnt, dan ga ik daar geen minuut slaap voor laten. Net als de groen-o's die hier hun verontwaardiging luidkeels laten horen. Om de simpele reden dat het bestaan van de haai voor mij een totaal abstract gegeven is: ik heb nog nooit een haai in het wild gezien, net zoals 99% van de bevolking. En wie morgen al zwemmend een haai ziet, schijt stante pede zijn zwembroek vol. Bovendien staan haaien hoog in de voedselketen, wat betekent dat zij jagen zonder enig moreel besef, zonder te denken aan duurzaamheid, zonder onderscheid te maken tussen jonge en volwassen prooien, noem maar op.
Mij aversie tegen de dolfijn is dan weer iets persoonlijks. Ik kan me voorstellen dat wie regelmatig het Boudewijnpark bezoekt bijzonder gecharmeerd is door die beesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jellyfish is good fol youl jizz !
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar 't schijnt zijn kwallen prooidieren van/voor o.a. tonijn en haai. Dat wordt dus een dilemma voor jou ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Tegen tonijn heb ik niet echt iets, het is alleen een leuke bijkomstigheid dat de tonijnvissers helpen de dolfijnen te elimineren. Maar goed, het is duidelijk dat we de Chinezenoptie zullen moeten gebruiken. Die zijn ook met veel meer dan de haaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ook, ja.
Er zijn trouwens al een aantal kwallen-soorten die in China en Japan en omstreken op het menu staan. En aangezien een kwal voor zo'n 90% uit water bestaat, moet daar toch al iets mee aan te vangen zijn. De overige 10% kan misschien nog als bio-brandstof dienen, of in de bouw worden gebruikt, als cement of zo. Wie weet maken 'we' er zelfs ooit nog lampenkappen van, en condooms ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 5 november 2010 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Ik was hier al aan eentje in de soep aan het denken.
![]()
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De mens is eigelijk een egoïstisch en kortzichtig wezen. Dom ook. Gevaarlijk dom dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |