![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Want de door u vernoemde zaken zijn de rechtstreekse gevolgen van partijfinanciering door de privé. Die wet is er gekomen door die zaken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kwelduvel schreef:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() tom dehaene stond gisteren op de markt van londerzeel
gratis bakjes grond uit te delen mag dat en zeg niet dat het niet waar is staat met foto en al vandaag in het nieuwsblad |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() vandaag op de markt in Merchtem liepen er ook mannen rond die vanalles uitdeelden, onbenullige foldertjes en zo..... t'circus is goed op dreef, Eddy de Blok (burgemeester v Merchtem) liep er rond met twee clowns op stelten, best grappig............ en t'viel wel op.... maar of dat stemmen zal opleveren aan de VLD-Vivant.........daar heb ik zo mijn twijfels over........ma ja, sommige politiekers zijn nu eenmaal échte clowns !
![]() ![]() ![]()
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schaf meteen die hele verkiezingscampagne af.
We kunnen heus wel de politiekers beoordelen op hun daden, een goed product verkoopt zichzelf. Het feit dat ze reclamebureaus moeten inhuren om ons een rad voor de ogen te draaien zegt genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |