![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Het moest er natuurlijk van komen, doodsbedreigingen aan Vermassen en zijn gezin. Het was al snel duidelijk dat die Clottemans-beweging voornamelijk bestond uit een bende internethooligans op zoek naar een levensdoel. Vervolgens werden er door enkele lesbische vrouwen haatgroepen opgericht op facebook, waarin de haat en de doodsbedreigingen verder konden rijpen.
Er gaan nu dekseltjes op die facebook-beerputten, en dat is hoopvol. Het zal het volume stront niet écht verminderen maar het maakt de stank misschien draaglijk. Benieuwd wat er straks nog van de 'zwarte mars' overschiet. Vanuit hun luie zetel op een like button klikken, daar zie ik er nog een paar duizend toe in staat. Maar hun gat lichten en de kou en de regen trotseren, ben eens benieuwd... Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 november 2010 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() iedereen heeft recht op zijn zin in het leven, al is dat ook internetzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 8 november 2010 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik voorspel dat ze in de twee cijfers gaan blijven. Als het sowieso doorgaat.
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Let een beetje op uw woorden, straks komt Vermassen hier de topic sluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blijft over: laster; Welnu, als Meester Vermassen over individuele commentaren op een facebook-pagina een klacht wil indienen, geen probleem. Maar ik zie echt niet hoe die commentaren verschilden van wat er onder de artikels in het Het Laastste Nieuws verschijnt. Ik zie verder echt niet in hoe de titel 'Anti-Vermassen' lasterlijk is. Vermassen is enkel bekommerd dat een kritische Facebook-pagina hoog in de Google zoekresultaten zit. En dus contacteert hij Facebook om die pagina te laten verwijderen. Youtube, Facebook en dergelijke hebben een trieste traditie om bij de minste vraag meteen te reageren, vooral als gevolg van de copyright miserie. Als gebruiker kan je hiertegen gemotiveerd protest aantekenen en meestal wordt de content dan ook weer hersteld (zie Studio Brussel). Maar dit is dus weer het recht op zijn kop. Je moet dus zelf weer je onschuld gaan bewijzen. Een zorgwekkende ontwikkeling. Dit soort take-downs wordt meer en meer gebruikt om kritiek de mond te snoeren. Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 8 november 2010 om 12:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Ik denk dat Vermassen hier gewoon wilt scoren door de autistische Marc Zückerberg voor de rechtbank te dagen. Stel u voor dat hij dan nog de doodstraf krijgt ook
![]() Nee echt...moet die man geen klacht indienen tegen Zückerberg dan ? En tegen de hostingbedrijven die een platform aanbieden voor deze "bedreigingen" ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vermoeden dat de Jef met die proces flink in zijn eigen voeten heeft geschoten lijkt de waarheid te worden.
De Jef is natuurlijk nen brave zeun die zeker niet moet om zeep geholpen worden of zo, maar hij is een tikkeltje mediageil... Hij heeft dit terecht als het proces van de eeuw gezien en dacht flink wat extra publiciteit te halen door mee te helpen haar in den bak te draaien, ... maar door een paar irritante factoren, is dat eigenlijk helemaal anders uitgedraaid... Zagen ze hem toch wel geen handtekeningen uitdelen zeker, ... ai, ai, ai, ... Dan dat schminkzakske dat op de laatste minuut opduikt, en dus bewijst dat ze helemaal geen souvenir heeft meegepakt (en is het dan wel zo een psychopaat... ) En dan een psy die heel dat circus zo beu is, dat ze geen assisen zaken meer wil doen... Ja de Jef, ... nu slechte publiciteit is ook publiciteit natuurlijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal zich zijn "fin de carrière" wel een beetje anders voorgesteld hebben......In schoonheid eindigen, zit er echt niet meer in.
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Het was Roger Deberdt in het nieuwsblad van vandaag.
In Humo stond blijkbaar ook een artikel ( 3 weken geleden) waarin hij hard van leer gaat tegen advocaatjes. http://www.humo.be/tws/humo-files/21...ychiatrie.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja , zoals met alles in die zaak is ook dat psychiatrisch verslag een duister zaakje , maar allee , vrienden achter de balie en zo ... Trouwens , wat met degenen die hij heeft vrijgekregen ? Moet er daar dan niet ingegrepen worden ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Hahahaha, leuk.
Je kan niet blijven de advokaat van de duivel spelen en denken dat je de wind in de zeilen zal blijven hebben. Zo werkt het niet. Trouwens, zijn grote bakkes voor de camera, net achter het proces zal er wel niet goed aan gedaan hebben. Meneer denkt de grote ster te zijn, 't is een ramp. 'k Zeg 't, 'k wil mijn geld van zijn stom egocentrisch boek terug! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik ga met mijn exemplaar de stoof aansteken, of het op het toillet hangen als het papier van die koran op is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |