![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
@Mitgard: ![]() *ook solidair met DaBlacky* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() met al dat geknuffel hier ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Tip2: Treuzel en jammer niet, maar ga onmiddelijk aan de slag. Elke seconde die je kan studeren, is een seconde die je dichter bij een voldoende brengt! Tip3: Stel een strak schema op en 'stay to it'! Hoeveel examens heb je en wanneer begin je?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() en als je 't niet haalt kun je eigenlijk beter zelfmoord plegen want dan is er echt wel geen toekomst meer voor je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eigenlijk zou'k u graag minder geven ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Hela, niemand heeft mij hier gezegd dat ik deel kon nemen aan een solidariteitsactie voor mezelf.
Zucht, ik heb morgen examen kunstgeschiedenis (wie heeft nu examen kunstgeschiedenis?) en ik moet nog een 300tal prentjes leren. En jullie nu! Even deelnemen aan de groepshug. Zeno, ge zijt cool. DaBlacky is schattig (maar dat ligt aan die smurf) en ik ben iemand vergeten. Bovendien mis ik één ingrediënt om koffie te maken. Ooooh Fatum!
![]() |
#33 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
PS: We kunnen natuurlijk altijd ons van de maatschappij verlichten. PPS: Mitgard is niet cool.
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Merci allemaal voor de steun, ik waardeer het.
Die grouphug heeft deugd gedaan 8) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allé allé allé.. die studenten toch..
spreidt toch gewoon uw examens over twee zittijden ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en pukkelpop en Werchter en Dour en Graspop en Gentse - en Lokerse feesten en waddistallemaal.. Ge moet goed spreiden hé ![]() Eerst de zware kleppers, zien hoe je de beste vrijstelling kunt hebben etc.. enfin: het risico is dat ge uw examens maar 1 keer kunt doen, maar ge hebt wel 2 keer zoveel tijd om er voor te studeren.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
veel gebrost enzo... en bij die onnozele studentenverenigingen gezeten. een echte student leest en zit in z'n vrije tijd in de bieb, zich te verdiepen in de leerstof. anders gade maar modeo's assembleren ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het studentenleven is veel meer dan studeren alleen. Nieuwe mensen leren kennen, vrienden maken, samen een pint pakken, en ja samen brossen, ... En als jij dat niet kan combineren met studeren,...wie is hier dan de slechte student? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Een echte student laat zich geen leefregels opleggen. Hij vindt er uit waar karakterlozen zich later kunnen aan vastklampen. PS: Je hebt wel een goede muzieksmaak.
![]() |