![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou onderhand toch al wel moeten weten dat het VB steevast halve waarheden verkondigd. Als een bron van het VB gegeven wordt, altijd checken. http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=K2325G0H |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom is een school waar degelijk onderwijs wordt gegeven meer op zijn plaats? Zijn er te weinig scholen in Lier? Is het onderwijs er niet degelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen de islam is de godsdienst van God, geen andere godsdienst wordt aanvaard - De ongelovigen zijn hun uitgesproken vijand – de ongelovigen zijn kwaadaardig, trouwloos, bedriegers, de meest perverse van al de geschapen wezens, leugenaars, criminelen, huichelaars, verdoemden, schurken, enz. Dit aan kinderen vertellen kan ze alleen tot haat aanzetten tegen niet-moslims, maar het is nog veel erger. De Koran zegt niet alleen dat ze de ongelovigen moeten haten, maar ook dat ze hen moeten uitroeien, - ze worden aangespoord tot de heilige oorlog tegen de ongelovigen, ze moeten oorlog voeren tegen de sterke naties, tot ze de islam aanvaarden – de oorlog voeren tegen de Schriftgeleerden die niet de ware godsdienst verkondigen – joden en christenen zijn pervers – hij die niet rijk genoeg is om eerlijke en gelovige vrouwen te huwen, zal gelovige slavinnen nemen – de polygamie is toegelaten, werp de terreur in de harten van de ongelovigen, hak in op de halzen en houwt de vingertoppen der ongelovigen, vernietig de ongelovigen – Als de ongelovigen terugkeren naar ongelovigheid, vat ze en dood ze overal waar je ze zult aantreffen – Zij die weerstaan aan God en zijn profeet, snij alternerend hun handen en voeten af, en jaag ze uit hun land – snij de handen van de dieven af – spoor de gelovigen aan tot het gevecht – twintig moedigen onder hen zullen tweehonderd ongelovigen verslaan – voer oorlog tegen de ongelovigen tot ze uit eigen hand tol betalen en onderworpen zijn – de mannen zijn superieur aan de vrouwen – sla de vrouwen tot ze gehoorzamen – dood de afgodendienaars – verbod de islam te verlaten – de afvallige moet gedood worden zegt de profeet (Bukhari 52:260) verbod van een moslimvrouw om een niet-moslim te huwen, enz. – Op de 6235 koranverzen zijn er 250 ongeveer die de heilige oorlog, de jihad, rechtvaardigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de moslims waar ik contact mee heb; is geen enkele onverdraagzaam tegenover mij, of andere niet-moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk niet : je bent dan ook de gedroomde, perfecte dhimmie: geen woordje tegenspraak, geen grammetje kritische ingesteldheid tav de islam, 100% onderworpenheid.
Laatst gewijzigd door Ninelle : 14 november 2010 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Zijn er al schetsen beschikbaar van hoe de moskee er uit zou gaan zien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Haatpreek? Ik rapporteer enkel wat die moslimkindjes in de koranles uit hun hoofd moeten blokken. Denk je nu echt dat die kindjes die 250 jihad en andere haatsoera's niet in hun hoofd geramd krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"De plannen liggen tot eind december ter inzage in het stadskantoor en beschrijven het bouwwerk voor een moskee, een cultureel centrum, lokalen voor naschoolse opvang en vergadering. .... Het openbaar onderzoek start. De buurtbewoners zijn maandag uitgenodigd op een informatieavond." http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=K2325G0H Laatst gewijzigd door artisjok : 14 november 2010 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Het moslimkind dat koranles krijgt wordt onvermijdelijk opgeleid in de totale onverdraagzaamheid," |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of beweer je nu dat die jihadsoera's uit de koranlessen geweerd worden? Kan je dat bewijzen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar wordt die onverdraagzaamheid niet letterlijk opgevolgd en aangeleerd; want ik indervind dagelijks het tegendeel. Ken jij eigenlijk ook maar 1 moslim persoonlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoog tijd dat je je informeert. Ik zal je een beetje helpen. Fundamentalistisch onderwijs van de Koran is feitelijk een tautologie. Het extremisme, de onverdraagzaamheid, de gewelddadigheid, de aanhitsing tot geweld en jihad, is overal in de Koranteksten aanwezig. De soera’s zelf zijn extremistisch. Koranles geven, is onverdraagzame, haatzaaiende en criminogene teksten aan kinderen onderwijzen. Kinderen de hele dag door Koranverzen doen reciteren maakt van hen “Gekken van Allah”. Er bestaat geen gematigde islam omdat er maar één criminogene Koran bestaat, gebruikt door alle islamitische strekkingen, of ze nu sjiietisch of soennitisch zijn, enz. Sjiieten en Soennieten moorden elkaar ook uit, wat strijdig is met de Koran die alleen toelaat ongelovigen te doden. Er bestaan wel gematigde moslims en dat is een groot verschil, maar die hebben meestal de criminogene Koran niet gelezen, anders zouden ze hem verwerpen. De Egyptische islamoloog Samir Khalil : “Terrorisme is niet het onverwachte resultaat van de islam, maar het rechtstreeks resultaat van wat er wordt onderwezen in de madrasa’s, traditionele scholen. En niet alleen omdat veel scholen training geven in terrorisme en guerrilla oorlog, maar omdat ze fundamentalistisch onderwijzen. Ze beschrijven godsdienst als de oplossing voor elk probleem, en kijken naar het Westen op een radicale en onverdraagzame wijze, waardoor jihad de enige oplossing is, de vernietiging van het Westen en al wat schijnt samen te zweren tegen godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar wordt die onverdraagzaamheid niet letterlijk opgevolgd en aangeleerd; want ik ondervind dagelijks het tegendeel. Ken jij eigenlijk ook maar 1 moslim persoonlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken je de modus operandi van de moslims niet? Als ze alleen of in de minderheid dan houden ze zich gedeisd. Vanaf het moment dat ze in de meerderheid zijn, zetten ze hun koranlessen in de praktijk om. Twee voorbeelden: Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik zie echt niet wat het probleem is aan deze moskee, zolang de minaret geen gebedsoproep uitzendt.
Het bevordert de integratie (Anders krijg je waarschijnlijk kleine schuilmoskeeën die het westen haten), en ze gaan zelfs Nederlandse les aanbieden. De werkgroep zelf spoort jongeren aan om beter te leren, en hun diploma te halen, zodat ze meer kans hebben op goed werk. Laatst gewijzigd door Albrecht : 14 november 2010 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net omdat ik naar de realiteit kijk, moet jij voortdurend je stelling aanpassen. Eerst is het "Het moslimkind dat koranles krijgt wordt onvermijdelijk opgeleid in de totale onverdraagzaamheid" Wanneer ik je vertel dat ik dit niet ervaar in mijn omgang met moslims kom je eerst af met de klassieker dat ik dhimmie ben en meer van zo'n zever. Nu uit de realiteit blijkt dat die onverdraagzaamheid niet letterlijk opgevolgd en aangeleerd wordt; kom je af met de klassieker "Nu zijn ze nog verdraagzaam, maar wacht maar tot ze in de meerderheid zijn". Met als bewijs; pas op; één of andere gek in Duitsland, en "50 christenen afgemaakt in een kerk in Bagdad." Weet jij eigenlijk hoeveel moslims er al afgemaakt zijn in Bagdad? Voor wat is dat dan een bewijs? Ken jij eigenlijk 1 moslims persoonlijk? |
|
![]() |
![]() |