![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() maar 't kon natuurlijk ook Braille zijn hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() http://mliberalguy.blogspot.com/2009...smart-bus.html
![]() Een kiekje van Mona en hare pony, courtesy of Fox News |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Voor mijn part kiest ze een slak.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gij zijt toch echt wel gemakkelijk op je paard te krijgen hé . Relax meid, dan leeft ge langer
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() ik moet nu spontaan aan dat liedje van de Raymond denken: het ging vooruit, het ging verbazend goed vooruit,....
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Ja, t was te denken dat gij dat weer normaal zou vinden. Hallo; een pony MET schoentjes? (ja, kijk maar eens goed op de foto). Awel, als het ooit gebeurt dat ikzelf blind word, eis ik dat een olifant mij begeleidt. Een olifant en geen ander dier want ik vind alle andere dieren toch zo onrein. Aan Vlaamse Leeuwin: troost u, ge zijt bijlange niet de enige zenne. 't Zijn steeds dezelfden die vinden dat zij, en zij alleen vanalles te eisen hebben. Owee als ge hun 'eisen' niet respecteert: amai ! Ok: 'k weet dat "iemand" hierop weer commentaar zal hebben zoals altijd. Ik trek mij da ni aan hoor. Daar sta ik boven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() De foto is echt, hier is de link: http://www.foxnews.com/story/0,2933,514157,00.html Citaat:
De groeten aan de Sint ![]()
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 13 november 2010 om 22:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel dan is die foto heel erg bedriegelijk. Dat beest ziet er toch veel groter uit dan 76,2 cm. Zij heeft een kinderkopje vergeleken naast die pony. De Sint laat weten dat er vanavond nog voetbal op tv is. 'K zal dus tevreden moeten zijn met zwarte piet ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() De Sint zal zijn blauwe pillekes vergeten hebben. Hij is anders wel een stuk leniger dan zijn leeftijd zou aangeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga mijn schoentje zetten vanavond . Hopelijk loopt een van de honden er niet mee weg
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inplaats van een groot paard te trainen, dan heeft ze de auto toch niet meer nodig?
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of is er een andere reden dat die met twee op de achterbank zitten ??? ![]() ![]() ![]() Nee , da kan ni dus laat maar ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou je hier ook zo'n spel van gemaakt hebben als dat meisje geen moslima was, vraag ik me af...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paard is geen huisdier en dus hoort het niet in een huis te zijn (oké , der staat bij dat het leerde stilstaan en zo)... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Half offtopic ...
Wat als zo nen blindegeleidehond/paard z'n behoefte moet doen ? Loopt die dan simpelweg met dien blinde een hondenwei op ??? Allee , die mens z'n schoenen gaan der dan toch lief uit zien , en blinden ruiken dan al beter dan zienden ... ![]() |
![]() |
![]() |