![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Kijk, ik weet niet wat de achtergronden zijn van die vandalen streken. Ik was enkel maar een paar voorbeelden aan het geven. Het probleem is juist dat media zich wel altijd op de feiten concentreert, maar nooit op de oorzaak. Je kan geen mieren uit je keuken houden zonder te weten waarom die mieren in je keuken zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() P.S. "Incident" is politiek-correcte mediapraat voor alles wat met baldadige "jongeren" gerelateerd is.
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 15 november 2010 om 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Heb me nooit bezig gehouden met het correcte iets wat te maken heeft met politiek of media. Ik gebruik waar ik me goed bij voel. Te nemen of te laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |