![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Islam en racisme
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik verdedig niemand. Ik probeer *rechtvaardig* te zijn. Ooit al gehoord van dat woordje? Staat het in je woordenboek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Racisme...daar kennen moslims alles van!
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() nee, racist wordt ge niet zomaar...
OVERSCHOT VAN GELIJK ! daar moet ge eerst ne laffe broekschijter , niet al te snuggere veralgemende nitwit en negativist voor zijn... DAN pas kunt ge dat worden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor naïve multiculers en parasitaire allochtonen die zich bedreigd voelen ben ik natuurlijk een racist. Ik en velen met mij die in de "verrijkende multiculturele wijken" wonen kennen het begrip racisme maar al te goed. Vooral voor de allochtonen heeft dit woord een beladen betekenis.
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() manneke, ik woon zelf in berchem
en niet op de Cogels Osylei ! niet zeveren , ik woon daar : dus ik ben racist geworden ![]() dat gij veralgemeent ligt ZUIVER aan uzelf , en daar moet ge dus een zwakke persoonlijkheid van nature voor hebben Als ge zegt dat ge ALLEEn slechte zaken met vreemdelingen hebt meegemaakt, terwijl ge tussen ze woont zijt ge ne leugenaar ! Of ge moet ze van nature bij elk contact reeds op voorhand als vijand beschouwen en behandelen Ik heb goede ontmoetingen en slechte met ze. ik heb echter de gave gekregen om steeds op INDIVIDU te oordelen. Niet echt een gave, ik VERKIES dat ;;; U verkiest dat blijkbaar niet Zelfs vlaams blokkers waar ik goed mee overeenkom, scheren niet over dezelfde kam ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() Om nog eens terug te komen op de reacties op de Nick Berg onthoofding en de Abu Graib praktijken... Er is ook een groot verschil tussen het "imago" van beide partijen.
Wie is nu nog verbaasd als moslim fundamentalisten zich uitleven op een barbaarse manier... Heel die beweging is toch gekenmerkt door allerhande verminkingen en executies van vrouwen en "infidels" in een algemene "terug naar de middeleeuwen" sfeer ? De VS daarentegen propaganderen in alle macht dat ze een baken zijn van vrijheid en democratie en proclameren zichzelf als een eigengereide standaard waar de rest van de wereld maar naar moet streven. Die propaganda is heel doeltreffend, dus als de grimmige waarheid achter de fabel aan het licht komt reageren de gehersenspoelde massa's uireraard geschokt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is iets heel anders dan beweren dat elke amerikaan goed is en dat er dus geen zijn die criminele feiten plegen. Ook niet in hogere rangen, net zo min als dat in andere landen is, kijk maar naar belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Hezbollah zijn zelf de grootste moordenaars en terroristisch uitschot uit het Midden_Oosten. Hun leider Hassan Nasrallah is mening toegedaan dat de Joden best in zee worden gedreven. Hezbollah bestookt geregeld nog het Noorden van Israël met Katoesja-raketten ondanks de terugtrekking van de Israëlische troepen 4 jaar geleden uit Zuid Libanon. Dus de Westerse wereld heeft zeker géén lessen te krijgen van dat tuig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Veel lawaai en verder niks kan wel es iets typisch Arabisch zijn ![]()
![]() |