![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Verdriet kan worden verlicht door een glas wijn, een warm bad, en goede slaap.//St. Thomas Aquinas
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Duveltje, ik vind het zo erg dat er slechts een handjevol mensen reageren op jouw droevige nieuws. Ik ken jou niet, maar ik vind het echt triestig dat je zo weinig reacties gekregen hebt. Weet dat ik met jou meeleef in deze moeilijke tijden. Ook ik moest onlangs afscheid nemen van een dierbaar iemand en het viel mij ook op dat er heel weinig empathie meer is op deze wereld. Spijtig genoeg maar ja... in deze gestresste, jachtige wereld wordt er geen tijd meer genomen om wat echt belangrijk is. Mag ik je bij deze nogmaals mijn oprechte deelneming betuigen? Herinner je de goede momenten die je met jouw dierbare broer mocht beleven, koester ze en bewaar ze op een plekje diep in jouw hart. Heel veel sterkte toegewenst, oprecht bedoeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() sluit je ogen je zal hem zien
In je hart ook in je ziel denk aan goede dingen van weleer dan zakt de pijn een beetje meer ontrek je niet aan je verdriet maar weet dat hij je graag ziet zelfs al is hij er niet meer verzacht het toch je pijn en zeer vergeten zal je hem toch nooit maar t'helpt tot je verdriet ontdooit bitter sweet mijn oprechte deelneming
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 19 november 2010 om 01:08. |
![]() |
![]() |