![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zo zie je maar dat ze met al hun ultra-conservatisme en homohaat eigenlijk beter bij het Belgisch establishment passen dan bij Vlaanderen of de Vlaamse beweging. Laatst gewijzigd door Zeno! : 16 november 2010 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Oléé weer enkele vlaamse unionisten minder
![]()
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet te vroeg juichen jongens.
1. Geen enkele andere bekende Waal pleit voor de splitsing van het land. 2. Leonard spreekt perfect Nederlands en pleitte in het verleden al meermaals om gehoor te geven aan de Vlaamse verzuchtingen, van zijn standpunt wel binnen België natuurlijk. 3. In de Vlaamse beweging zitten conservatieven en progressieven, katholieken en vrijzinnigen, altijd zo geweest. Net zoals binnen de Belgicistische beweging er conservatieven en progressieven zijn. Los van het Belgicistische kan ik bijvoorbeeld mijn waardering uiten voor iemand als Leon Degrelle bijvoorbeeld. |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Max, als ik jou was, zou ik 'katholiek' uit je handtekening verwijderen.
Vlaanderen is zwaar ontkerkt. Laatst gewijzigd door Shadowke : 17 november 2010 om 15:53. |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laat dat heerschap toch zijn ware aard tonen !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |