![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stijgende olieprijzen ---- slecht voor Amerikaanse ecnomie --- Bush weggestemd. ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Advokaten werken in een intellectuele materie, het is hun grondstof en werkterrein. Dat verklaart al veel inzake jou weerlegging. Als jij zo één of een paar gevallen kent, en dat geloof ik best, dan wil dat nog niet zeggen dat heel het systeem zo draait hé. ALLE mensen die zichzelf willen affirmeren en nood hebben aan erkenning, aan identiteit, die beginnen te stoefen over wat ze denken goed te doen. Voor die advokaat is dat toevallig zijn werk en zijn diploma. Misschien is het wel omdat zijn resultaten juist kei-slecht zijn dat hij de noodzaak heeft zich te affirmeren via zijn diploma. Dat is een maatschappelijk/psychologisch gegeven. Ik heb het over een structureel gegeven, dat iedereen die in het amerikaans systeem gewerkt heeft zal erkennen dat het zo IS.Ik heb in 2 zeer grote amerikaanse ondernemingen gewerkt, met duizenden werknemers. Klein voorbeeldje inzake die amerikaanse mentaliteit: heb je al gehoord hoe tevreden de werknemers zijn van Microsoft Belgium: verschillende keren in het nieuws gekomen met de titel "beste werkgever van het jaar". ............. Gelijke kansen: inderdaad. Want diploma's zijn van geen tel, tenzij je natuurlijk in de Advokatuur zit. Je kan moeilijk een persoon met metaalbewerkingsvaardigheden de verdediging van Cools laten pleiten hé. Wat dat argumenteren betreft: ik heb er geen probleem mee iets toe te geven als ik fout zit. Maar ik denk echt niet dat ik fout zit hier. Ik zal me trouwens nooit uitlaten over iets wat ik niet voldoende van afweet. In dit geval spreek ik van een 8 jaar durende ervaring in 2 verschillende bedrijven. En ik kom terug in Belgie.. en wat zie ik.... een grotere shit dan wat anders: ancienniteit en diploma's zijn het enige wat tellen... Wat maakt mensen (ondergeschikten) nu meer gefrustreerd dan dat??
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soit, ik betwijfel of de mensen dat daar zelf wel willen ...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Geachte, Wat maakt het in GODSNAAM uit hoe die Moslim gevangenis heet? Heb je er al eens aan gedacht dat Bush, wellicht, met opzet de naam verkeert uitsprak/uitspreekt. Bush heeft het niet zo op moslimpjes, schurfhonden, allah-gezever en andere baardmannen. Daar is hij SLIM en INTELLIGENT genoeg voor !! Het verdiept zich liever in Moslim-martelsystematieken. HAHA ![]() Goed, ik kan niet wachten dat Bush wordt verkozen voor de tweede maal, dit zou geweldig zijn. Ik ben het opvlak van Buitenlands beleid en militaire zaken, wereldvisie, dan ook zeer eens met Bush. Alleen heeft de VS een verkeerde houding tov Palestina, maar ja, dat is toe te schrijven aan de joodse lobby binnen de VS en NIET aan Bush. Kameraad Honecker,
DDR-Staats- und Parteichef, Generalsekretär das Zentralkomitee der SED, Mitglied des Politbüros, Erich Honecker "Vorwärts immer, rückwärts nimmer!" "Die Partei hat immer recht". "Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..." http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar uiteraard is de kerel een grote nul, totaal geen carriere gemaakt. Zelfs gij hebt het verder geschopt.
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het was tè stuntelig... trouwens wat hij tre zeggen heeft vindt je nadien veel beter te lezen op diverse sites... maar ook dat is geen voldoende nieuws meer.... en als je iets wil weten is het lezen beter dan dat dom gezicht van die struik te moeten bekijken... ik heb op een wereldcongres van mijn club in Denver eens ooit een toespraak gehouden en daarbij gezien hoe zo 'n auto-cuing werkt... zelfs ik, kan daar goed van aflezen, zonder fouten... vooral als men zelfs een klein moeiteke gedaan heeft de tekst vooraf per hard-copy na te lezen... maar die onbenul doet niet de minste moeite, tot wanhoop van de mensen van zijn staf die veel latijn in de voorbereiding van zijn teksten steken...
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt er nu toch wel zelf om gevraagd hé................
Een koekje van eigen deeg......... Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() En nu maar in de woordenboeken kijken hé... of in "Hoe zeg en schrijf ik het".... DT fouten, daar klopten ze u in uwen tijd voor op de vingers...
![]() Toegegeven, over "autocuing" (zonder koppelteken) heb ik wat muggen gezift... ![]()