Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 november 2010, 20:02   #21
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Ik ben ervan overtuigd dat Andev geen uitkering trekt.
Je bent ervan overtuigd dat Andev nooit naar de dokter gaat?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2010, 21:02   #22
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Onbegrijpelijk. Hoe wordt men Roma of een of ander bedreigde mensensoort ? Lijkt me logisch om als belg zijnde dan een "inferieur" tweede burgerschap aan te vragen na dewelke men hier opnieuw "asiel" komt aanvragen. Heb al gekeken voor tsjechisch maar die vereisen een taalexamen
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 01:34   #23
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
De sossen zijn te dom om te beseffen dat ze door multikulfanatisme hun eigen ondergang beklonken hebben. Nog een verkiezing of twee en 't is over and out voor hen. Dan kan de grote kuis eindelijk beginnen.
Dat hoor ik al meer dan 10 jaar nu. Blijkbaar zijn ze daar te tam voor in België...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 01:53   #24
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Ik sprak recent met iemand van de Dienst Vreemdelingenzaken en die wist me te vertellen dat de roemeense vrouwen die hier aankomen door de mensenhandelaars was wijsgemaakt dat indien je hier zwanger bent je direct op zwangerschapsuitkering kan gaan.
Die waren dan wel 6 weken of langer onderweg om die 1769.69 km af te leggen, met veel tussenpersonen.
Dat kost hen al hun spaarcenten en uiteraard krijgen ze max. OCMW, ttz genoeg om niet te sterven (of ze worden teruggestuurd)

Laatst gewijzigd door filosoof : 21 november 2010 om 02:02.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 01:58   #25
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat Andev geen uitkering trekt.
Ik ben er niet van overtuigd.
Oud 21 november 2010, 02:14   #26
elsina
Provinciaal Gedeputeerde

elsina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je hebt absoluut niet door wat er gaande is in de wereld hé?

De mei' 68 generatie heeft er wat van gemaakt
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 16:18   #27
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
De mei' 68 generatie heeft er wat van gemaakt
Dat kan je wel zeggen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 21 november 2010, 18:34   #28
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij zaagt de hele tijd over hoofddoekjes hé, i.p.v. het over de echte problemen te hebben. Nu, ik ben blij dat je eindelijk het licht hebt gezien.

Overigens, de Roma-bendes zijn dan nog braaf en hun organisatie is primitief. De échte problematische gevallen komen elders vandaan. Weet je van waar?

En weet je ook waarom mensen naar hier komen? Ooit al gehoord van globalisering? Weet je wat er in de wereld gebeurt? Om maar één ding te zeggen: je haalt de Roma aan in Slowakije... Ik hoop dat je beseft dat er vrij verkeer van personen goederen is in de EU, en dat ook Filip Dewinter hier een fervent voorstander van is?
Niet "ik" zaag over de hoofddoekjes, maar diegenen die ze willen dragen en vooral de kliek die erachter zit en wel nog een gans waslijstje zal hebben met wat ze allemaal willen! Zolang die hoofddoekjes-onnozelheden aan de gang zijn kunnen ze moeilijk met veel andere nieuwe eisen afkomen, het zou teveel opvallen!
Romabendes zijn niet braaf, ze hebben zichzelf een leven aangemeten waarin ze gewoon niet braaf kunnen zijn om te overleven zoals ze willen leven. Mocht je het hebben over bendes uit de Oostbloklanden, natuurlijk zijn sommige daar niet beter! Trouwens, het is maar wachten tot die bendes wat meer onder elkaar gaan beginnen vechten voor de heerschappij...
Nog eens, de multicul is het grootste probleem van de laatste decennia waar de politiekers ons mee opgezadeld hebben, vandaar dat hoofddoekjes zolang besproken worden als onderdeel van het geheel!
Idem voor halal, schapenslachtingen, het laatste gezever over de feestdagen enz afzonderlijk gezien, niet zo'n ramp maar alles bij elkaar = islamisering van onze landen als je ze de kans geeft.

Laatst gewijzigd door andev : 21 november 2010 om 18:36.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:35   #29
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Omdat je in geen enkel land als hier zo gemakkelijk aan geld geraakt.
Leg je oren maar eens te luisteren bij de OCMW voorzitters.
Kallikles zal dat ook wel weten, maar dat hoort bij het multiculspelletje. Altijd herbeginnen, nooit van iets weten, alles in twijfel trekken... en ondertussen verder de islam onze maatschappij inpompen.
Oud 21 november 2010, 18:40   #30
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt absoluut niet door wat er gaande is in de wereld hé?
Stop toch eens met dat "wereldgedoe" om allerlei ongewenste dwazigheden goed te praten en in te voeren!
Doet me denken aan leerlingen die tijdens mondelinge examens vanalles moesten kennen over "de wereld" maar niet in staat waren om op een blinde kaart van België ongeveer de plaats van Brussel te vinden...
Ik zeg niet dat we onder onze kerktoren met paardenbril en oordopjes moeten rondlopen maar dat "wereldgedoe" met landen en lieden die nog niet voor zichzelf kunnen zorgen maar wel uitleggen hoe een ander het moet doen...
Oud 21 november 2010, 18:47   #31
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk, daar houdt de discussie dus op. Het gaat hier over ROMA uit SLOWAKIJE. In de EU-VERDRAGEN staat er vrijheid van verkeer van PERSONEN EN GOEDEREN. Dus neen, er worden geen maatregelen genomen om die immigratie af te remmen / te stoppen.

Integendeel, zonder enig democratisch debat werden verdragen goedgekeurd die deze vrije migratie verankeren in de wetgeving. Ook Filip Dewinter is voorstander van vrijheid van verkeer van personen en goederen in de Europese Unie, zoals hij b.v. hier zegt in debat met Ab & Sal:

http://www.youtube.com/watch?v=ivQHVt3dL8E
Wanneer men begonnen is met dat idee van vrij verkeer van personen en goederen zal dat zeker gebeurd zijn om de Romazigeuners te kunnen ontvangen!
Daar zit het hem: gemaakte wetten kunnen niet met alles rekening houden en moeten vlug kunnen worden aangepast zodra blijkt dat er misbruiken en moeilijkheden van komen! Zoals lieden die uit een soort dictatuur komen, dat hier precies ook willen invoeren... en daarom met onze democratie en vrijheden schermen. Om ze vernietigd te krijgen...
Oud 21 november 2010, 18:50   #32
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat kan je doen, door b.v. ook Andev's uitkering af te schaffen. Dat moet je er dan wel bij zeggen hé.
Kun je nog gekkere vergelijkingen uitvinden?
Andev is geen "asiel"komediant. Andev heeft hier gans zijn leven gewerkt en belastingen betaald, Andev is, gelukkig maar, nooit nog maar een halve dag werkloos geweest enz
Andev heeft véél meer belastingen betaald voor het betalen van andersmans uitkeringen en profitariaat dan wat hij zelf ooit zal ontvangen aan "uitkeringen"! Het stoort niet iets te betalen om anderen te helpen, maar er zijn grenzen aan dat gedoe, en die grenzen zijn al lang overschreden!

Laatst gewijzigd door andev : 21 november 2010 om 18:53.
Oud 27 november 2010, 23:11   #33
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wanneer men begonnen is met dat idee van vrij verkeer van personen en goederen zal dat zeker gebeurd zijn om de Romazigeuners te kunnen ontvangen!
Daar zit het hem: gemaakte wetten kunnen niet met alles rekening houden en moeten vlug kunnen worden aangepast zodra blijkt dat er misbruiken en moeilijkheden van komen! Zoals lieden die uit een soort dictatuur komen, dat hier precies ook willen invoeren... en daarom met onze democratie en vrijheden schermen. Om ze vernietigd te krijgen...
Ja, maar er is dus niemand die die wetten wil aanpassen hé. Ook Dewinter is voor vrij verkeer van personen en goederen in de EU. Je zal dus een eigen partij moeten oprichten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 27 november 2010, 23:33   #34
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
De tijd is een extreemrechts racistisch blaadje..of wacht..nee toch niet..
Een tekst die op veel sites gespamd werd: http://www.google.be/search?q=In+haa...GGL_en___BE359
Oud 30 november 2010, 10:55   #35
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, maar er is dus niemand die die wetten wil aanpassen hé. Ook Dewinter is voor vrij verkeer van personen en goederen in de EU. Je zal dus een eigen partij moeten oprichten.
Tuurlijk zal ik geen eigen partij oprichten, maar vele kleine "opinietjes" maken een groot en uiteindelijk krijg je een groep die groot genoeg is om wat orde op zaken te beginnen stellen! Nog niet zo lang geleden bestond de NVA uit twee man en een paardenkop, en kijk nu eens...
Hoe dan ook de 25 regeringen en 25.000 "politiekers" die in ons land elkaar tegenwerken, die gaan het niet oplossen. Ze schermen wel met "Europa zegt dit en Europa zegt dat..." en zolang zal het wel niet meer duren vooraleer Europa de ontstane multiculstal een beetje zal moeten aanpakken, denk je het niet? Meer en meer landen laten zich uit in die richting: Nederland, Italië, Frankrijk, Duitsland, nu weer Zwitserland...
En al wie daar buitenvliegt kan hier komen aankloppen. Voorlopig.
Oud 30 november 2010, 10:58   #36
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een tekst die op veel sites gespamd werd: http://www.google.be/search?q=In+haa...GGL_en___BE359
Nog een geluk dat jij er bent om dagelijks te bewijzen dat daar niets van klopt!
Oud 30 november 2010, 11:00   #37
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Kun je nog gekkere vergelijkingen uitvinden?
Andev is geen "asiel"komediant. Andev heeft hier gans zijn leven gewerkt en belastingen betaald, Andev is, gelukkig maar, nooit nog maar een halve dag werkloos geweest enz
Andev heeft véél meer belastingen betaald voor het betalen van andersmans uitkeringen en profitariaat dan wat hij zelf ooit zal ontvangen aan "uitkeringen"! Het stoort niet iets te betalen om anderen te helpen, maar er zijn grenzen aan dat gedoe, en die grenzen zijn al lang overschreden!
Wanneer ongeveer?
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:55   #38
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
De sossen zijn te dom om te beseffen dat ze door multikulfanatisme hun eigen ondergang beklonken hebben. Nog een verkiezing of twee en 't is over and out voor hen. Dan kan de grote kuis eindelijk beginnen.
Inderdaad, binnenkort REVOLUTIE en een grote kuis op alle niveau's : gouden tijden voor de nmbs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mare Nostrum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:56   #39
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Wanneer ongeveer?
Eergisteren al....u bent een beetje langzaam niet?
Oud 30 november 2010, 18:02   #40
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet "ik" zaag over de hoofddoekjes, maar diegenen die ze willen dragen en vooral de kliek die erachter zit en wel nog een gans waslijstje zal hebben met wat ze allemaal willen! Zolang die hoofddoekjes-onnozelheden aan de gang zijn kunnen ze moeilijk met veel andere nieuwe eisen afkomen, het zou teveel opvallen!
Romabendes zijn niet braaf, ze hebben zichzelf een leven aangemeten waarin ze gewoon niet braaf kunnen zijn om te overleven zoals ze willen leven. Mocht je het hebben over bendes uit de Oostbloklanden, natuurlijk zijn sommige daar niet beter! Trouwens, het is maar wachten tot die bendes wat meer onder elkaar gaan beginnen vechten voor de heerschappij...
Nog eens, de multicul is het grootste probleem van de laatste decennia waar de politiekers ons mee opgezadeld hebben, vandaar dat hoofddoekjes zolang besproken worden als onderdeel van het geheel!
Idem voor halal, schapenslachtingen, het laatste gezever over de feestdagen enz afzonderlijk gezien, niet zo'n ramp maar alles bij elkaar = islamisering van onze landen als je ze de kans geeft.
En de tamme Vlaming keek ernaar en deed....niets

Wanneer gaan wij als volk eens naar Brussel om de boel op stelten te zetten en ONZE RECHTEN af te dwingen, want via politike weg hebben die linkse klojo's het cordon santitair als ultiem wapen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be