![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Islamisering, ik weet niet. Misschien wel, misschien niet. (West-)Europa is toch vrij dood. Zo gaat dat met imperia. Ze komen en gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IMHO uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of die potentie ook in werkelijkheid wordt omgezet, is uiteraard afhankelijk van allerlei factoren en laat godsdienst(waanzin) nu net één van die factoren zijn waarvan de geschiedenis al meermaals heeft bewezen dat het onze moordlust enorm kan aanwakkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik denk aan het toekomstig leven van mijn 2 zonen. Hoe gaat hun leven eruit zien als de meerderheid moslim is. Het is een feit dat waar de islam heerst de mensenrechten niet optimaal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het mooiste voorbeeld van het protoype moslimmuts is dat Burchtse meisje dat in "In Godsnaam" ten tonele werd gevoerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Wat als het zo is?
Technisch gezien ben ik wel een moslim. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 17 november 2010 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik maar geloven dat elke vrouw graag een eigen leven heeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Het is uw keuze. Ik heb nog nooit kunnen praten met een mannelijke bekeerling. Ik vraag me gewoon af waarom volwassen mannen kiezen om het voorbeeld te volgen van een barbaarse profeet met pedoneigingen? Kies je dan vrijwillig om je nog te laten besnijden? Wat ga je doen met je kinderen? Mogen die zelf kiezen welke godsdienst? Wachten met besnijden? Prangende vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zou ik dat worden, is het vanzelfsprekend dat mijn kinderen besneden zouden worden bij geboorte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() ja, maar dopen, kan nadien hersteld worden. maar die snee, is en blijft alhoewel uw kind er niet voor heeft gekozen. dus waar is zijn vrijheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eenmaal "gehuwd" voor de imam (wat totaal onwettelijk is, ook in Nederland) is het de kunst om de bruid zo snel mogelijk te bezwangeren... et voil�* ... gezinsvereniging toe te passen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 november 2010 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |