![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() wie is die meneer?
![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() da's pre-dementie bij mij
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je pingt je router onder IP handmatig met een latency van ongeveer drie keer je bandbreedte. Je upload je MAC-adres naar het playstation network waarna je pingt naar dat network maar dan vanaf een ander IP. Kies er eentje handmatig maar vergeet de tracebility niet uit te schakelen op de patch-instellingen van je router. Daarna set je een user wachtwoord, zet een PPPoE-network op onder de beveiligde lan-restricties van je router (ext pp=15!!) en hook je playstation terug aan het netwerk. Traceer via de router-IP-software van je playstation een IMAX-compatible network en traceer de pakketgrootte. Zet die op 1200 (bij latency 4) of 1600 (bij latency 8) en spelen maar!! Geen dank. Succes!!
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegenwoordig echt kei-mega-goed in het oplossen van computerproblemen.
Dat is omdat ik daar eens een boek over gelezen heb denk ik.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wtf? Ik heb gewoon mij PS3 in het stopcontact gestoken en met een HDMI kabel aangesloten op de tv, op de aan knop gedrukt en dan naar het PS network geklikt. Da werkt draadloos dat ding, dus zie ik niet in waarom je er een ethernetkabel moet insteken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik geraakte gisteren er ook niet op. Internet werkt nochtans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Welke meerwaarde bieden spelconsoles eigenlijk boven een PC?
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Films vanop mijn laptop speel ik via de wireless verbinding met de ps3 af op de tv, gewoon vuze mediaserver opstarten ! Bij ons wordt dat ding dagelijks gebruikt, al is het maar om films te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem hier. Grafisch hoeft een PS3 helemaal niet meer onder te doen voor de PC, met dank aan HDMI. Ook de online mogelijkheden van een console zijn er nu. Dus dat voordeel heeft de PC ook verloren. Voorts is het ook een volledig multimediacenter geworden en dat voor een zeer schappelijke prijs. Verder vind ik het ook gewoon leuker om op zo een groot scherm te spelen. Het is natuurlijk allemaal een kwestie van voorkeur hé
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 19 november 2010 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog een versie 2, ingepakt wen wel.
Dochterlief vind het niet koeoeoel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN