![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat in theorie anders wel geen slechte zaak, bevelen van vrouwen niet opvolgen.
Alleen, zal je vaak met vuistjesdochter in de zetel moeten slapen als je dit toepast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ach, dat zo'n islamitische hardcore rukker die zit te fulmineren dat hij niet door een vrouwelijke flik wil worden behandeld, een streep pepperspray in zijn fundamentalistische smoel gespoten krijgt, vind ik eerlijk gezegd wel OK. Of moeten we er weer een heel debat mee gaan beginnen. 'Ja maar meneer, ik respecteer uw mening hoor, maar zou je aub toch uit je wagen willen komen, toe meneer?'
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
spijtig alleen dat in zijn/haar arsenaal van straffen niet zit "smoel vol pepperspray spuiten" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'Daarom veroordeel ik u tot pijnlijke ogen. Treed nader. 'Spuit'. Lekker effectief, zo'n spuitje, overigens. Maar on topic: dat is niet een kwestie van de rechter. Me dunkt dat die flikken wel kunnen optreden als de 'openbare veiligheid' dat vereist. Rekbaar begrip, natuurlijk.
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Bewijs dat je niet eens de link hebt gelezen. Ze wilde hem takelen. Maar minjheer de racist zette het verkeer zo vast dat geen takelwagen ter plekke nog kon komen. De vriendelijke agenten hebben op hun knietjes gezeten dat hem een metertje naar rechts wilde rijden zodat de rest van de autos doorkonnen. Mijnheer de racist weigerde dit.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 22 november 2010 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 22 november 2010 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |