![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
(de meeste asielzoekers blijven trouwens op de brusselse OCMW's. Laatst gewijzigd door filosoof : 22 november 2010 om 02:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk dat ik nu beter af zijn om terug te gaan stempelen,gaan werken enkel voor de belastingen is van het zotte hé
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 22 november 2010 om 05:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ben ik een links dwaallicht ?
![]() De jobkorting was een verkiezingsstunt van de VLD om de vlaamse overschotten te 'delen' met de bevolking, bij gebrek aan een regionale fiscale bevoegdheid om de belasting permanent te verlagen.. Dit systeem werd aangeklaagd door Europa en was gedoemd om te verdwijnen..asielzoekers hebben hier niks mee van doen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Het reisbureau Fedasiel is alleszins gesloten vandaag .. geen boekingen kom morgen maar terug
![]()
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jobkorting kunnen ze schrappen, de asielzoekers kunnen en willen ze niet uit hun hotels halen want ze weten niet waar naartoe met hun. Het geld van de jobkorting is ongeveer 75000'000 €. Daar betaal je 5870 overnachtingen mee gedurende een jaar.
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De citroen is volledig uitgeperst. Alle steunmaatregelen, alle subsidies of premie's worden of zijn al terug geschroefd. Alle aanbestedingen naar leveranciers, diensten, herstellingen en noem maar op...terug geschroefd tot het absolute minimum. Bedrijven kunnen niet leven met een minimum aan bestellingen de overheid is toevallig wel de grootste werkgever van het land. Dus alle bedrijven dreigen onderuit te gaan.
Pensioenen, amper nog geld voor een paar jaar. En het is al zo schrikwekkend laag voor veel mensen...die nauwelijks nog eten kunnen kopen van hun pensioen! Alles...behalve vreemdelingenbeleid. Al het beschikbare geld is voor vreemdelingen en werklozen...meestal werkloze vreemdelingen dus...te subsidiëren om hier niks te komen doen. Zoals je een landbouwer subsidie geeft om een bepaalde groente niet te kweken...wat trouwens gedaan wordt. Me dunkt steeds meer dat men bepaalde mensen elektro shocks moet geven zodat ze eens wakker worden want er slaapt iets in hun hoofd. Maar kom we kunnen nu er nog snel over discussiëren. Eenmaal het geld op, de bedrijven weg, steun weg, is er enkel nog de weg van het geweld die open ligt. Dan moet men niet meer discussiëren over die dingen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 november 2010 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij als arme werkende mens kost dat meer dan 120€ per jaar wat erg veel is !!!!!
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() lol veel is dat niet als het mensen mocht helpen, maar dat doet het niet, daarom is het gewoon het zoveelste politieke rad dat voor de goedgelovige zijn en haar ogen wordt gedraaid. En tegelijk zwaaien die gasten met nieuwe verkiezingen .. helemaal om te lachen als die fout uitdraaien is vlaanderen in no-time ook z'n cultuur kwijt zoals in nederland gebeurd
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idem,ik denk zat mss
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() nee ik draafde even door maar soit, het punt was enkel dat die 120 euro best kan mocht het mensen helpen (vluchtelingen in dit geval), maar met die 120 euro kom je er niet
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is wel een ellenlange lijst met allerlei subsidies voor wie het niet nodig heeft waar ze niet aan komen. En aan die vreemdelingen zaken komen ze ook niet.
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Hier gaat veel meer naartoe: http://forum.politics.be/showthread.php?t=146771
1.000.000.000 € van België Laatst gewijzigd door filosoof : 22 november 2010 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
'Jobkorting afgepakt om abortussen te betalen' 'Jobkorting afgepakt om dorpskernen te vernieuwen. 'Jobkorting afgepakt om gehandicapten te helpen' 'Jobkorting afgepakt om speekseltesten uit te voeren' enz.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou kunnen maar we weten dat het zo niet is.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef het op een briefje, die gasten bestelen ons terwijl we er op staan te kijken.
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of moet ik zeggen, de Belgische kust?
![]() |
![]() |