![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Nu de hoogte nog beperken eh Paulus
![]() Wat IS dat toch met die enorme onderschriften? Tekort aan aandacht ofzo?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neen, er is een max hoogte en max breedte. En uw banner, Yann, heeft de max breedte bereikt en wordt daardoor automatisch verkleint. Met een trage verbinding zie je die ook duidelijk in het groot laden, en als hem dan volledig is geladen, wordt die opeens kleiner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn banner wordt ook altijd verkleind...
![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Awel, zoals ik al zei, nu de hoogte nog! Zo'n grote aanpassing is dat niet. Een discussie verzuipen in honderd keer herhaalde mega-onderschriften kan toch de bedoeling niet zijn... Zo 1 lijntje tekst en daaronder ne pic van een half scherm...
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe bedoel je?
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Stem neen tegen separatisme"...
![]() Is dat wel een correcte Nederlandse zin? Klinkt niet echt lekker hé? "TEGEN SEPARATISME" = slogan BUB en nu komen ze af met: STEM NEEN 'TEGEN SEPARATISME'! ![]() ![]() Wat willen ze nu? Zijn ze nu voor separatisme? 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Enfin, zet uw keel hier open: http://forum.politics.be/viewforum.php?f=21 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
O ja: Feel-better-poging nummer 2: Examen kunstgeschiedenis was slecht.. slecht
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() De zin is bewust dubbelzinnig, zo hopen ze van twee walletjes te kunnen eten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je stemt NEEN TEGEN IETS OF IEMAND! Kijk op google: http://www.google.be/search?hl=nl&am...n%22&meta= Doen we dit met ja, dan krijgen we iets anders: http://www.google.be/search?hl=nl&am...egen&meta= Neen stemmen tegen is geen dubbele ontkenning, ken je taal aub! ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik was je maar aan het jennen, Yann 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of vraag het aan de mods. ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Of kijk even naar de bron
![]() De maximumbreedte voor afbeeldingen in signatures is dus 300px, en de maximumhoogte is 60px. Voor afbeeldingen in berichten is de maximumbreedte 600px en de maximumhoogte 400px. |
![]() |
![]() |