![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal, daar niet van, maar hoeveel km² oerwoud en andere natuurlijke omgevingen wil je verwoesten? Je moet het zo bekeken, olie is zonne-energie uit een ver verleden.
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor de productie van natuurlijke olie op grote schaal zou men trouwens best ook op zoek gaan naar een efficiëntere methode dan regenwouden kappen. Genetisch gemanipuleerde planten, verticale productiefaciliteiten in zee, plankton, algen,...
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik mij meen te herinneren van mijn kursussen intellectueel eigendomsrecht, is dat je de eigenaar van een ongebruikt patent kan dwingen om je een licentie te verkopen. Maw, de smoes van "we hebben een patent opgekocht zodat het spul niet kan gebruikt worden" is volgens mij wettelijk niet mogelijk. Je hebt het recht NIET om een uitvinding ongeexploiteerd te laten. Je hebt wel het recht om exclusiviteitsrechten toe te kennen aan zus of gene fabrikant, maar die moet daar dan wel degelijk iets mee doen. Enfin, dat is wat ik mij meen te herinneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat moet men doen bij een langere reis of een uitzonderlijk drukke dag ?..een 2de wagen als reserve kopen ?..de brandstoftanks worden maar steeds groter omdat veel mensen het overslaan van een tankbeurt aangenaam vinden. Niet iedereen beschikt over een garage met plaats voor een lader.. Dit soort wagens is zeker geschikt om een deel van het verkeer te vervangen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Oud nieuws.
De eerste auto's die op deze planeet rondreden waren allemaal electrisch, begin jaren 1900.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Hoe zit dat met de inverkeersstelling en de verkeersbelasting?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Deze komt volgend jaar hier op de markt: tesla S http://www.teslamotors.com/models
Hij zou 50.000 dollar kosten (37.000€) Wel als het zover is, ik koop dat. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 23 november 2010 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook, ik rijd regelmatig met wat "grotere dingen" rond, zoals de robots van Team RCC. Doe dat maar eens met je electro coupé...
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Japans systeem toepassen: lege batterij vervangen met een volle. Duurt 2 a 3 minuten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door ervaren personeel of een peperdure automatische installatie. Detail nietwaar.
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Zie dat ens hier
![]() Dat is toch wel 37k waard hé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wel, maar ik kan het er niet aan geven, al zou ik willen.
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Een benzinepomp is ook een peperdure installatie. Misschien niet zo duur als het batterij vervangingssysteem maar nieuwe technologie is altijd duur en zo'n installatie zou gemakkelijk 20 jaar of meer mee moeten kunnen gaan.
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 23 november 2010 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er zo duur aan een blikken doos, een paar kunststof slangen en wat pistolen? Een groot vat in de grond is ook de kost niet hoor.
Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() Benzine stations moeten meer idioot veilig zijn, batterijen zijn namelijk niet zo explosief.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke dag ontploft er wel eentje nietwaar.
Citaat:
'k zal na't werk wat filmpjes tonen wat een klein Lipo'tje al kan doen. Dan mag je verbeelding dat X1000 ofzo extrapoleren. Ik heb al meerdere malen sleutels en tangen zijn verdampen...
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iederen lijkt te geilen om een deel van het lithium van Bolivia te kunnen exploteren. Er zit daar blijkbaar veel toekomstmuziek in.
|
![]() |
![]() |