![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leeft naast de waarheid beste gast !!
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
EDIT: maar je mag mij altijd overtuigen om in de werkelijkheid te leven. Gewoon een lijstje van terreuraanslagen in België de laatste 10 jaar. Laatst gewijzigd door Steve_M : 23 november 2010 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Halli, Hallo de Ja-a gers en die jagen er op los in't bos... Ik zou zeggen wordt zelf vegetariër !
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() IMHO een bron zoeken waar allochtonen en bussen bij betrokken zijn is te gemakkelijk. Laatst gewijzigd door grimbergen : 23 november 2010 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ben ik ook,pleit rituele slachtingen uitgevoerd door de stad dan nog niet goed hé beste roger
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een aanslag van de ETA op een spaans reisbureau in de jaren '70 en wat gewelddadige criminele feiten gepleegd door allerlei criminelen (waaronder een italiaanse diamantroof van de eeuw). Maar ik kan me geen Islamterrorisme voorstellen, behalve dan wat murengeklad op synagogen, joodse monumenten en zo (maar een paar daarvan waren dan weer van neonazi's).. Islamterreur in Antwerpen ? Voorlopig niets (het zou eigen nest bevuilen zijn.. maar ja: de islamterrorist doet eigenlijk niet liever)
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de werkelijkheid is dat er meerdere terreuraanslagen werden en worden gepland tov ons land!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Je mag ook gewoon antwoorden op de vraag: geef mij eens een lijstje van gepleegde terreuraanslagen in België de laatste tien jaar. Breid het gerust uit naar de laatste twintig jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terreur op mijn dagelijks bestaan,met messen op mijn keel gezeten ect ..... Kom hier eens leven vriend !!
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik ben atheïst - ik vind dat er aan elke godsdienst iets "onheiligs" kleeft. Besnijdenissen van penissen en schaamlippen vind ik zeer barbaars idem dito doodstraffen in het algemeen en voor "ketters" in het bijzonder. Ik ben ook zeer begaan met dieren, die mogen absoluut niet "afzien" omdat wij ze nu dood liever opeten dan levend. Ik ben ook voor de kracht van de overrreding : volgens de hadith en de koran mag een moslim tijdens het offerfeest ipv te slachten ook een "aalmoes" geven aan een armere - In wezen is hetr daar dat het offerfeest over gaat : het vlees (eten van de rijke) delen met de armeren van deze wereld. Ik kan me zelfs voorstellen dat het deskundig doorsnijden van de halsslagader een "zachtere" dood was dan hoe de barbaarse voorouders van Joden en arabieren de slachtstiel beoefenden (bovendien nog onder toezicht van een priester). bovendien is tegenwoordig het grootste gedeelte van het "halal" vlees met een certifikaat van een Iman ritueel geslacht NA VERDOVING van het dier. Het zijn inderdaad Nederlandse, belgische, Nieuw-Zeelandse vleesexporteurs die waarschijnlijk de grootste slachters van "halal vlees" zijn. Alle lamsvlees uit Nieuw-Zeeland is halal geslacht. Laat ons hopen dat hoe langer des te vaker ook onze binnenlandse moslims zich aan deze "nieuwe tijden" zullen aanpassen. Met er een grootste anti-moslim campagne tegen te voeren bekom je precies het tegenovergestelde: het is veel interessanter om door de moslims zelf die reeds "aalmoezen/zakaat" geven de zaak van het minder voor dieren pijnlijke slachten te bepleiten. Samenleven is meer een kwestie van elkaars goede eigenschappen te zien inplaats van elkaars minder goede.
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus helemaal onmogelijk is het moslimterrorisme niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Zoals ik al dacht: je kan me precies 0 terroristische aanslagen in België opsommen. Dan maar terug naar "Het leven zoals het is: de plein".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Wie schrijft dat misschien? Ik reageerde alleen maar op mensen die hier beweren dat de overheid de dreiging van het moslimterrorisme niet kan tegengehouden, terwijl de feiten precies het tegenovergestelde bewijzen. De laatste aanslag is gepleegd in 1981. Dan is iedereen maar beginnen zeveren over de Poolse mafia, de Italiaanse mafia en nog een boel andere zaken die er niets mee te maken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij Vlamingen zitten geen armen volgens de Moslims als ik ze goed begrijp,ik wil de eerste cent nog zien die ze aan onze armen geven,weet wel dat 18% van de Vlamingen arm zijn
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 23 november 2010 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en het voorbij gaan van tijd doet niets af aan terreuraanslagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Zou het niet kunnen dat die gasten België als uitvalsbasis wilden gebruiken ?
Het onderzoek zal het uitwijzen als ze niet ontsnappen. Vandaag nog gehoord in het nieuws dat staatsveiligheid het net moeilijk heeft met al dat geruzie in de regering, knap dat ze ondanks de politieke perikelen er toch in slagen positief in het nieuws te komen
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 23 november 2010 om 18:16. |
![]() |
![]() |