![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
daar gaat de topic niet over. Het ging erover of het naroepen van 'hoer' bestraft moet worden. Plots vraag ik me weer af waarom ik eigenlijk moeite steek in deze absurde topic... |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Dit was geen reactie op uw stelling hoor, ik geef u volkomen gelijk als u zegt dat de stelling ridicul is.
Ik wou alleen maar een punt maken dat het uitschelden van een vreemdeling (als actie of reactie), u altijd al rasist bekeken wordt. Ik vindt dat iedere persoon het recht heeft het woordt "hoer" te gebruiken, maar dan moeten ook tegen een tegen-reactie kunnen. ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je voor de opmerking "die zwarte heeft nooit leren werken zeker?" een boete van 25.000 frank krijgt + een schadevergoeding van 10.000 frank moet betalen, dan eis ik dezelfde straf voor iemand die mij in gezelschap van anderen een hoer noemt!
We zouden in feite zelf ook eens wat meer op onze strepen moeten gaan staan en ons niet meer in een hoekje laten drukken en ons laten beledigen. Ik leg in elk geval onmiddellijk klacht neer moesten ze me zo naroepen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "we" zijn degenen die als hoer worden bestempeld.
"ze" zijn degenen die iemand als hoer bestempelen. in het hoekje drukken = mensen het idee geven dat het normaal is dat je als hoer wordt bestempeld. niet laten doen = klacht neerleggen indien iemand je als hoer bestempelt. Ben ik duidelijk? of wens je er een tekeningetje bij?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stelde ze omdat de voorgaande posts mbt deze topic steeds gelinkt werden met anderstaligen en allochtonen. Verder wens ik niet dat je me denigrerend behandelt. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok, was niet echt denigrerend bedoeld.
of ik voor hoer wordt uitgescholden door een allochtoon of autochtoon maakt geen verschil. Het is wel zo dat hoofdzakelijk allochtone jongetjes daar een sport van maken.
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() W�*t een veralgemening!
Waar baseer je d�*t op? Dan kan ik evengoed zeggen dat het vooral voetbalsupporters zijn die dat doen, gezellig met z'n allen 'hoer' roepen! |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
HOER!!! HOER!!! HOEOEOEOERR!!! HOEOEOEOEOOEOERRRRRR!!! KANKERGODVERDEKLEREHOEOEOOEOEOEOOEERRRRRRRRRRR!!!! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOEOEOEOEOERRRRRR!!! HHHH....HHHH.....HHHHH......HHHH.....HOEOEOEOEOERR RRRRRR!!! KANKERHOEOEOEOEREN ALLEMAAAAAAAL!!!! TERINGSMERIGEKUTHOEOEOEOERRRREEENNNNNNN!!!! HOERERDEHOERDEHOERDEHOER!!!!!!! HOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHO ER!! HOEOEOEOEOEOEOOERRRRRRRRRRRRRR!!!! HOER!!! HOER!!! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOEOEOEOERR!!! HOEOEOEOEOOEOERRRRRR!!! KANKERHOEOEOOEOEOEOOEERRRRRRRRRRR!!!! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOER! HOEOEOEOEOERRRRRR!!! KANKERHOEOEOEOER!!! HOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOER!!!! TERINGHOEOEOEOERRRREEENNNNNNN!!!! HOERERDEHOERDEHOERDEHOER!!!!!!! HOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHOERHO ER!! HOEOEOEOEOEOEOOERRRRRRRRRRRRRR!!!! HHH...HHH... Vwala. Nu niet meer. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@nounou gefrustreerd omdat je me niet kunt permitteren? DURE hoer ontbreekt in je lijstje !
|
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah. Sorry.
DURE HOEOEOEOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOEOERRRRR!!! |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Met een flinke rechtse uit de context gerukt! Ik had het over die belachelijke stelling dat "elke belediging aangeklaagd moet worden" Citaat:
Aan Nou Nou: het was hier al lachwekkend, maar toch merci voor de lachbui! |
|||
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik hoop voor je dat je ook zal lachen wanneer je in de krant leest dat iemand veroordeeld wordt tot het betalen van 500 Euro schadevergoeding aan een meisje dat met "hoer" is nageroepen. Of in welke taal dan ook. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik begrijp je punt niet. Waarom zou ik d�*�*rmee lachen? Maar allez, je hebt gelijk. Ik zal enkele voorstellen doen: hoer = 500 euro schadevergoeding schele hoer = 750 euro hoerejong = 500 euro hoerenloper = 750 euro (tenzij de beklaagde zich binnen een straal van 125 meter van een bordeel bevindt, en de betrokken prostituees het niet erg vinden 'hoer' genoemd te worden) hoera = 125 euro, indien de 'A' niet beklemtoond is teef = 125 euro (tenzij de uitspraak slaat op een hond van vrouwelijke kunne) ... Zinnig hé! (voor de slechte verstaanders: dit is ironie!) |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() Mooi doggy, ik zal proberen door mijn contacten deze boetes in een wetsvoorstel om te toveren.
Wat is ironie? ![]() Het komt erop neer dat het naroepen van hoer door deze allochtonen niet kan! Ik denk dat iedereen daar wel met akkoord is en dat dit een duidelijke signaal is dat ze onze normen niet respecteren terwijl zij naar ons landje zijn gekomen. Hte zou niet den eerste islamiet die zegt dat wij belgen ons moeten aanpassen aan de islamietische normen ... |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik maak geen onderscheid tussen beledigingen van autochtonen en allochtonen. Verder blijf ik me nog steeds afvragen waar jullie al die bedreigingen zien... Voor zover ik weet woon ik in hetzelfde land, maar ik voel mijn "normen" niet bedreigd, en er heeft mij nog niemand gezegd dat ik me moet "aanpassen" aan zijn/haar normen... |
|
![]() |
![]() |
#40 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een zeker Abou Jaja (of hoe dat ge het ook schrijft) had toen gezegd dat belgen zich maar moesten aanpassen aan hen, islamieten, ofdat ze maar op een ander moesten gaan wonen. Ik stond op ontploffe, ge moet maar de lef hebben. Ik weet niet waar jij woont of waar je komt. Waar ik woon is het nog vrij rustig. Alleen de onveiligheid is er sterk op vooruitgegaan. Maar last met de allochtonen valt nog goed mee. Ik ga af en toe naar leuven, nooit geen problemen gehad, alleen de laatste maanden wel. Het blijkt dta er nu vanuit mechelen allochtonen moeten afzakken naar leuven om daar ambras te maken. Ik zat er bijna zelf tussen. Met een bang hartje moesten wij ons eruit klappen. Reden? Geen... Een hele tijd terug zijn een hele groep allochtonen uit beringen afgezakt naar aarschot en hebben een hele straat + cafe bewerkt met knuppels. Reden. Iemand wouw zijn stoel niet afstaan... Ik ken iemand die in Mechelen een tijd heeft verbleven. Op korte tijd is ie een paar keer lastiggevallen door allochtonen. Uitgaan in Diest is veel te riskant geworden om uit te gaan om er nog plezier van te hebben. In Brussel moet je als blanke snachts niet door bepaalde wijken lopen... Ge kunt nu oogkleppen hebben, maar die van u moeten u wel echt het zicht ontnemen. |
||
![]() |