![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ha, wegens het groot Calimero gehalte van uw postings.
![]()
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt er natuurlijk vanaf. Global warming is een internationaal milieuprobleem. Het hangt dus ook een beetje af van de invalshoek die je aan je topic wenst te geven. Gaat het hier voornamelijk om de internationale politiek die daarover gevoerd wordt, of gaat het voornamelijk over de ecologische gevolgen? Ik vind dus niet dat het topic in kwestie verkeerd staat. Het is in die optiek dan ook logisch dat daar geen strafpunten voor uitgedeeld worden. Het is wel logisch dat er strafpunten uitgedeeld worden als er systematisch en bewust topics geopend worden die overduidelijk niet thuishoren in een bepaald subforum. Helaas heb ik al gemerkt dat jij je daar met de regelmaat van de klok aan bezondigd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat eno2 toch met rust. Zonder hem zou de helft van jullie niet weten wat te schrijven op dit forum.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Gruwelijk zelfmoordwoud in Japan
http://forum.politics.be/showthread.php?t=147490 Forum internationaal ipv Maatschappij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() error
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 februari 2011 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |