![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 29 november 2010 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() In eerste instantie is dit land moreel bankroet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Roma-gezinshoofden krijgen niet meer dan de andere gezinshoofden. Je vertelt dus niets nieuws. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dju, weer verkeerd gelezen ik dacht dat dat over oplichting ging, 2 kinderen laten trouwen, laten inwonen bij ouders en die pipo's trekken de volle pot maal 3.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kerel betaalde voorheffingen berekend op 12 maanden werken. Aangezien belastingen berekend worden op het jaarinkomen betaalde hij teveel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat er me over dat iedereen terug trekt, de dochter van 21 ( jobstudente)heeft trouwens ook teruggetrokken. Of ze zetten ons in het zak, en strijken de interesten van ons geld op, of ze houden minder in op ons loon zodat wij de interesten kunnen verdienen.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 29 november 2010 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen zijn de inkomsten en bezittingen van die Roma-gezinshoofden iets moeilijker na te trekken dan van die anderen, of niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ha hetgeen je weggelaten hebt uit mijn posting.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dan zullen wij onze 15jarige eens naar ginder sturen. Ik peis dat ze niks nada zullen krijgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Man je hoe kan je nu liegen over iets wat hier 4 posting hoger staat en iedereen kan lezen. zie:#27
Links gedachtegoed zekers?
![]() |
#34 |
|
![]() Vraag jij je ook soms af of de info die die linkiewinkies lezen gecensureerd is. Zouden er speciale gratis virusscanners bestaan die je alleen kan downloaden met een rode partijkaart die selecteren wat je te lezen krijgt?
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoe graag ik ook afgeef op de belastingen, een simpel mailtje was binnen recordtijd (gestuurd om 22.00u, reply om 09.15u!!) beantwoord. Zij verwerken enkel wat ze binnenkrijgen, ik moet bij een derde dienst zijn en gaat sowieso complex worden. En ben ik niet vrolijk, ik verwacht gewoon geen positieve uitkomst, zo hoef ik me niet hele tijd op te jagen.
![]() Laatst gewijzigd door CyberpunX : 29 november 2010 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het niveau van de fiscaliteit is alles wel fijntjes in orde hoor. Lees er maar eens de gedetailleerde berekening van de rechten op na. Maar er zijn financiële tegegemoetkomingen of lasten die tegen de borst stoten. Het is niet eerljk verdeeld. Alles hangt af van de partij die haar prioriteiten vastlegt. Precies alsof wie het hards werkt ook het best beschermd wordt tegen arbeidsongeschiktheid. Zie het statuut arbeider en dat van een bediende. Je zal maar een vader hebben die van z'n 12de tot z'n 65ste in de bouw heeft gewerkt, waarvan de laatste 20 jaar op zelfstandige basis, en geen rotten bal heeft gekregen voor de enkele dagen waar hij het gedurfd heeft halfdoodziek thuis te blijven of moest geopereerd worden, en eerder wakker ligt van de vraag wat zijn handvol werknemers tijdens die dagen uitspoken. Er wordt inderdaad tegenwoordig te veel betaald aan wie nog geen kloten heeft uitgespookt, en te weinig aan wie z'n kloten heeft 'afgedraaid'. Rudy. Laatst gewijzigd door Rudy : 29 november 2010 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Mijn geval, ik krijg een belastingbriefje van 2.700.000 bfr, ik teken bezwaar aan, ik krijg een week later een verjaardagstuitend dwangbevel (dus de zaak kan nooit verjaren), een maand later krijg ik een nieuwe belastingbrief aan 4.200.000 bfr. ( bleek een boete bij te zijn ) My God i love Belgium. Kreeg ooit van Elactrabel een maandelijkse afrekening van 180.000 bfr, een nulletje vergist, daar kan je gaan praten maar op de belastingen gaan praten is zoiets als tegen een muur praten. Belastingen zijn de drie machten samen, zij beslissen over het feit dat je zal betalen, daar hoeft geen rechtbank tussen te komen.
![]() |