![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() dat snap ik dus niet goed. tegen wie zijn jullie nu aan het afgeven. Je keist toch zelf voor die mensen. Uiteraard zitten er rotte bruine appels tussen, zoals in alle plaatsen in de maatschappij, maar zomaar van 'aanpassen of oprotten', dat is gewoon maar wat spuien om te spuien, tegen zijn om tegen te zijn, lastig doen omdat het in ons bloed zit zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
enkel de politici van het VLAAMS BLOK,...Filip De Winter,..Frank Vanhecke,....genieten mijn vertrouwen. Scarlet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Jan Laureys, een gedegen politicus die weliswaar weinig in de media komt
een ander is Inge Vervotte
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() ik had het wel over politici, en niet over roepers en zagers en alleen maar negatief en tegen en zonder voorstellen waar je anderen zo weinig mogelijk mee schaadt en die de keuze maken voor de zwaksten in de maatschappij in plaats van gewoon te roepen dat ze alles gaan opruimen en iedereen die niet in hun kadertje past maar weg moet, want dat is een straatje zonder einde en zitten we op den duur met allemaal dezelfde mensen die braaf moeten zwijgen en jaknikken of de C130 wacht enzovoort...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() RrOOTT schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Willy Claes, dat was ook nen eerlijke. ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier is de politieker die het meeste vertrouwen krijgt:
![]()
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vertrouw alle politiekers behalve het Blok en andere partijen die extreem-rechtse neigingen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb veel respect voor Dirk Sterckx, Denys en Frank Vdb, mensen die (in de mate van het mogelijke) hun politieke idealen nog niet hebben opgegeven en die tenminste respect voor andere politici en hun meningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |