![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na mijn laatste tochtje in de Ardennen me toch eens bedacht dat het tijd was voor nieuwe stapschoenen. Vandaag dan maar ineens de daad bij het woord gevoegd:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Schoon, steve.
Sportief, en toch gekleed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Grappigste van al, we komen daar buiten, maar ik moest ook nog nieuwe sneakers hebben. Dus wij zo'n winkel binnen, zij in alle ernst aan het wijzen naar oranje schoenen en meer van dat soort ongein. Uiteindelijk zie ik een paar grijze sneakers staan die mij wel aanstaan. Ik vraag aan de verkoopster om mijn maat te zoeken. Verkoopster weg, ik begin mijn schoenen uit te doen en ineens komt mijn vriendin af met een andere mooie schoen. En in mijn maat. Zat als gegoten. Heb dan maar naar de verkoopster geroepen dat ze die mocht meegeven. Mijn vriendin keek zo beteuterd: ga je nu die andere schoen niet passen? De vrouwtjes toch, dat zullen ze nooit begrijpen. ![]() PS: mag ik de lokale dolle mina's zeggen dat wij geen platte macho's zijn, we zitten hier in een draad over schoenen te praten, zowaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Net dezelfde gehad. Inderdaad prima schoeisel.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik draag er momenteel van Columbia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze zeggen wat ze willen, wij trekken ons dat toch niet aan, ... ![]() Niets zo leuk als feministjes jennen... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik heb er een paar die daar op trekken, maar van het merk " Parade ". Veiligheidsschoenen, voor op het werk. Wegen elk 1 kilo. Maar inderdaad, je zit daar gemakkellijk in, en je zweet minder dan in turnsloeffen van Nike , Adidas enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() De koude winter stelt de Belgische bevolking volgens mij voor ongeziene problemen.
Wie heeft er de laatste jaren nog echt geïnvesteerd in veel wollen (onder)goed, dìkke warmen handschoenen, mutsen, sjaals... en volledig winter-prove schoeisel? ![]() Vooral schoeisel stelde me voor grote problemen. Eergisteren vroeg ik me nog af of ik zoals iedere winter voor elegant, verfijnd, voorzien van een (naald)hak, met veel franjes, gespjes, ... mocht gaan òf het dan toch vooral praktisch, stevig en heel warm moest zijn. Ik ben voor één van de eerste keren in mijn (volwassen) leven voor het laatste gegaan. ![]() Een Ugg-achtige schoen (die had ik al hoor, maar voor binnen), stevig leder, zool zonder hak alsof ik er ieder moment de Mount Everest mee wil beklimmen en volledig met wol gevoerd. Deze winter is het onder het motto 'met één of meerdere ledematen in de gips is er nog minder sprake van elegantie'. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 december 2010 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Die winter herinnerde ik me nog, dank je, maar ik dacht aan de periode daarvoor. Van de afgelopen winter dacht ik dat het een uitzondering was. De meeste mensen dachten/hoopten dit.
Heb je gelezen hoe er nu strooizout gehamsterd wordt? In NL. werd er gevochten (duw-en-trek-werk ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 't is steeds mogelijk om bij elke outfit een passend kleurtje te vinden ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En aan mijn voeten twee paar kousen boven een. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 1 december 2010 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |