Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2010, 23:33   #21
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht

En nog gezond ook
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Bah dat is lelijk.
Oud 30 november 2010, 23:37   #22
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
*post hierboven*
Die nagellak moest inderdaad niet
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 00:28   #23
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Na mijn laatste tochtje in de Ardennen me toch eens bedacht dat het tijd was voor nieuwe stapschoenen. Vandaag dan maar ineens de daad bij het woord gevoegd:
Bijgevoegde afbeelding(e)

Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 00:33   #24
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Schoon, steve.
Sportief, en toch gekleed.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 00:38   #25
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Schoon, steve.
Sportief, en toch gekleed.
Bedankt. Ik had ze op vijf minuten gevonden (zoals dat meestal gaat als ik een ga winkelen) in de AS. Meestal probeert mijn vriendin me dan nog allerlei andere dingen te laten passen, maar dat werkt zelden.
Oud 1 december 2010, 08:17   #26
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Bedankt. Ik had ze op vijf minuten gevonden (zoals dat meestal gaat als ik een ga winkelen) in de AS. Meestal probeert mijn vriendin me dan nog allerlei andere dingen te laten passen, maar dat werkt zelden.
Hebt gij daar ook zo ne last van , ... pas op ondertussen weet ze dat ze dat niet moet doen, ... het is dit of niks.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 08:40   #27
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
ah dat vind ik lieve schoentjes.

Zou ze ook wel eens willen proberen.

Ik draag KEEN uit Australie geloof ik. Heerlijk comfortabel, stabiel, warm, en nooit slippertjes.

Werkmansbottinen zijn dat, voor in olieplassen te ploeteren, of in het slijk...Schoenen voor garagisten, of metsers, of boeren dus...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 08:42   #28
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste schoenen ooit.
Ik droeg ze 't hele jaar door.
En nee, dat is niet te warm in de zomer.
In de zomer moet je daar toch stinkpoten mee hebben ?
Oud 1 december 2010, 10:22   #29
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Hebt gij daar ook zo ne last van , ... pas op ondertussen weet ze dat ze dat niet moet doen, ... het is dit of niks.
Ach, als het dat maar is.

Grappigste van al, we komen daar buiten, maar ik moest ook nog nieuwe sneakers hebben. Dus wij zo'n winkel binnen, zij in alle ernst aan het wijzen naar oranje schoenen en meer van dat soort ongein. Uiteindelijk zie ik een paar grijze sneakers staan die mij wel aanstaan. Ik vraag aan de verkoopster om mijn maat te zoeken. Verkoopster weg, ik begin mijn schoenen uit te doen en ineens komt mijn vriendin af met een andere mooie schoen. En in mijn maat. Zat als gegoten. Heb dan maar naar de verkoopster geroepen dat ze die mocht meegeven. Mijn vriendin keek zo beteuterd: ga je nu die andere schoen niet passen? De vrouwtjes toch, dat zullen ze nooit begrijpen.

PS: mag ik de lokale dolle mina's zeggen dat wij geen platte macho's zijn, we zitten hier in een draad over schoenen te praten, zowaar.
Oud 1 december 2010, 14:02   #30
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste schoenen ooit.
Ik droeg ze 't hele jaar door.
En nee, dat is niet te warm in de zomer.
Net dezelfde gehad. Inderdaad prima schoeisel.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 14:04   #31
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik draag er momenteel van Columbia.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 14:37   #32
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
In de zomer moet je daar toch stinkpoten mee hebben ?
Niet dus. Echt leder ademt.
Van die synthetische brol, dat is wat anders.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 14:47   #33
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ach, als het dat maar is.

Grappigste van al, we komen daar buiten, maar ik moest ook nog nieuwe sneakers hebben. Dus wij zo'n winkel binnen, zij in alle ernst aan het wijzen naar oranje schoenen en meer van dat soort ongein. Uiteindelijk zie ik een paar grijze sneakers staan die mij wel aanstaan. Ik vraag aan de verkoopster om mijn maat te zoeken. Verkoopster weg, ik begin mijn schoenen uit te doen en ineens komt mijn vriendin af met een andere mooie schoen. En in mijn maat. Zat als gegoten. Heb dan maar naar de verkoopster geroepen dat ze die mocht meegeven. Mijn vriendin keek zo beteuterd: ga je nu die andere schoen niet passen? De vrouwtjes toch, dat zullen ze nooit begrijpen.

PS: mag ik de lokale dolle mina's zeggen dat wij geen platte macho's zijn, we zitten hier in een draad over schoenen te praten, zowaar.

Dat ze zeggen wat ze willen, wij trekken ons dat toch niet aan, ...

Niets zo leuk als feministjes jennen... ik had er zo vroeger een op school regular als clockwork, ik kon die haar reactie zo al voorspellen en maakte daar dankbaar gebruik van. Altijd pret verzekerd en beter voorspelbaar dan het weer. Ge kon die ook werkelijk alles wijsmaken...
Oud 1 december 2010, 14:48   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet dus. Echt leder ademt.
Van die synthetische brol, dat is wat anders.
Die Caterpilars zijn inderdaad heel goed.
Oud 1 december 2010, 15:23   #35
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Die Caterpilars zijn inderdaad heel goed.
Ik heb er een paar die daar op trekken, maar van het merk " Parade ". Veiligheidsschoenen, voor op het werk. Wegen elk 1 kilo. Maar inderdaad, je zit daar gemakkellijk in, en je zweet minder dan in turnsloeffen van Nike , Adidas enz.
Oud 1 december 2010, 17:34   #36
Groentje-18

Standaard

De koude winter stelt de Belgische bevolking volgens mij voor ongeziene problemen.
Wie heeft er de laatste jaren nog echt geïnvesteerd in veel wollen (onder)goed, dìkke warmen handschoenen, mutsen, sjaals... en volledig winter-prove schoeisel? Dat was bij mijn weten niet meer nodig. Als het eenmaal 's nachts vroor, hadden we onze winter gehad.

Vooral schoeisel stelde me voor grote problemen. Eergisteren vroeg ik me nog af of ik zoals iedere winter voor elegant, verfijnd, voorzien van een (naald)hak, met veel franjes, gespjes, ... mocht gaan òf het dan toch vooral praktisch, stevig en heel warm moest zijn.
Ik ben voor één van de eerste keren in mijn (volwassen) leven voor het laatste gegaan.
Een Ugg-achtige schoen (die had ik al hoor, maar voor binnen), stevig leder, zool zonder hak alsof ik er ieder moment de Mount Everest mee wil beklimmen en volledig met wol gevoerd.
Deze winter is het onder het motto 'met één of meerdere ledematen in de gips is er nog minder sprake van elegantie'.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 december 2010 om 17:34.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 17:40   #37
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
De koude winter stelt de Belgische bevolking volgens mij voor ongeziene problemen.
Wie heeft er de laatste jaren nog echt geïnvesteerd in veel wollen (onder)goed, dìkke warmen handschoenen, mutsen, sjaals... en volledig winter-prove schoeisel? Dat was bij mijn weten niet meer nodig. Als het eenmaal 's nachts vroor, hadden we onze winter gehad.
Last van een slecht geheugen, zeker? Vorig jaar was het rond de eindejaarsperiode ook een koudegolf. Nog kouder dan nu. Het zout was op, monsterfiles enz.

Citaat:
Een Ugg-achtige schoen (die had ik al hoor, maar voor binnen), stevig leder, zool zonder hak alsof ik er ieder moment de Mount Everest mee wil beklimmen en volledig met wol gevoerd.
Deze winter is het onder het motto 'met één of meerdere ledematen in de gips is er nog minder sprake van elegantie'.
Zie mijn mening over Uggs in de Ugg-draad.
Oud 1 december 2010, 17:56   #38
Groentje-18

Standaard

Die winter herinnerde ik me nog, dank je, maar ik dacht aan de periode daarvoor. Van de afgelopen winter dacht ik dat het een uitzondering was. De meeste mensen dachten/hoopten dit.

Heb je gelezen hoe er nu strooizout gehamsterd wordt? In NL. werd er gevochten (duw-en-trek-werk ) bij een bedeling door de gemeente...
Oud 1 december 2010, 18:04   #39
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vooral schoeisel stelde me voor grote problemen. Eergisteren vroeg ik me nog af of ik zoals iedere winter voor elegant, verfijnd, voorzien van een (naald)hak, met veel franjes, gespjes, ... mocht gaan òf het dan toch vooral praktisch, stevig en heel warm moest zijn.
Er is nog steeds een mogelijkheid om alles in één paar schoenen te vinden ...
En 't is steeds mogelijk om bij elke outfit een passend kleurtje te vinden ...
Bijgevoegde afbeelding(e)

manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 18:05   #40
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik ben voor één van de eerste keren in mijn (volwassen) leven voor het laatste gegaan.
Voor weer als hetgeen we vandaag hebben heb ik al sedert jaar en dag mijn skivest.

En aan mijn voeten twee paar kousen boven een.

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 1 december 2010 om 18:06.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be