![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn advies wat betreft een gitaar en vooral een oude terreinwagen blijven staan. Met een beetje geluk ben je daar nog net zoveel tijd aan kwijt als aan die sigaretten ook.
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een forummer die zich vrij sterk geprofileerd als zijnde iemand die wel een potje klaarkomen in een rectum lust. Vandaar de verwijzing.
Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat Raf zelf hier waarschijnlijk niet mee zou kunnen lachen.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kan beter schrijven "wie is Raf".
Raf is 1 van onze lokale rectumruiters.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 1 december 2010 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hmmm mag het ook genot verschaffen, ... ? Ge kunt eens naar de vrouwkes gaan, ![]() Maar eens goe decadent gaan boefen is ook cool natuurlijk, ge moet daar in stijl arriveren, ... heli huren en een toerke maken,... dan eens gaan eten... en ge gaat met uw 500 euro niet eens toekomen,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je had ook advies omtrent een spelconsole gegeven. Deze heb ik echter al. Dus ga ik waarschijnlijk voor een combinatie van de gitaar en spelconsole gaan en mij gitar hero of zo aanschaffen. Ik ben zeker dat ik dat binnen de 5 minuten kotsbeu ga zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is net iets minder nutteloos omdat ik er mijn vriendin tevreden mee kan stellen maar dat ga ik ook doen denk ik. Alé minder decadent, maar eens goed gaan boefen. Binnenkort sluit hier een sterrenrestaurant in mijn buurt en ik ben er nog nooit gaan eten. Lijkt me ideaal om toch nog eens te doen vooraleer de tent de deuren sluit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben zo ooit eens in een restaurant geweest aan den andere kant van de grote plas. Ja wijn he, (normaal gezien doe ik dat niet, want ik kan daar echt geen geld aan geven, maar ik zat in zo een bui van , i don`t give a shit en ge leeft maar 2 keer he, (alle volgens James Bond dan toch)) dus ja die sommelier daar maar opdracht gegeven iets goe uit zijne kelder te halen... Als ge dat in den belziek durft doen, stropen ze u, ... allee de factuur kwam... en ik was aangenaam verrast. 30 $ voor een geweldig fleske, meer dan eerlijk Wild gegeten en uitstekend dessert en ik was nog geen 250 $ kwijt voor 2 man, en de kwaliteit was meer als af. Alleen t is nogal ver, om rap even naar daar te rijden, anders zagen ze mij daar regelmatig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de belziek zouden ze u inderdaad stropen. Daarom moet je in een deftig restaurant altijd de menu met aangepaste wijnen nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |