Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2010, 11:38   #21
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Fantastisch idee, maar ik denk dat ik toch op zoek ga gaan naar dingen die nog nuttelozer zijn. Kwestie dat mijn aankoop toch nog enigszins in de buurt komt van het geld dat ik vergooid heb aan compleet nutteloze sigaretten.
Mijn advies wat betreft een gitaar en vooral een oude terreinwagen blijven staan. Met een beetje geluk ben je daar nog net zoveel tijd aan kwijt als aan die sigaretten ook.
Oud 1 december 2010, 11:41   #22
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rectum Bekijk bericht
At least I know I'm an asshole

Wat is "Raf"?
Een forummer die zich vrij sterk geprofileerd als zijnde iemand die wel een potje klaarkomen in een rectum lust. Vandaar de verwijzing.

Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat Raf zelf hier waarschijnlijk niet mee zou kunnen lachen.
Oud 1 december 2010, 11:41   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rectum Bekijk bericht
At least I know I'm an asshole

Wat is "Raf"?
U kan beter schrijven "wie is Raf".
Raf is 1 van onze lokale rectumruiters.

Laatst gewijzigd door maddox : 1 december 2010 om 11:43.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 11:51   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fantastisch idee, maar ik denk dat ik toch op zoek ga gaan naar dingen die nog nuttelozer zijn. Kwestie dat mijn aankoop toch nog enigszins in de buurt komt van het geld dat ik vergooid heb aan compleet nutteloze sigaretten.
Goh het moet nutteloos zijn en een smak geld kosten ,...

hmmm mag het ook genot verschaffen, ... ?

Ge kunt eens naar de vrouwkes gaan,

Maar eens goe decadent gaan boefen is ook cool natuurlijk, ge moet daar in stijl arriveren, ... heli huren en een toerke maken,... dan eens gaan eten... en ge gaat met uw 500 euro niet eens toekomen,...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 11:54   #25
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Mijn advies wat betreft een gitaar en vooral een oude terreinwagen blijven staan. Met een beetje geluk ben je daar nog net zoveel tijd aan kwijt als aan die sigaretten ook.
Je had ook advies omtrent een spelconsole gegeven. Deze heb ik echter al. Dus ga ik waarschijnlijk voor een combinatie van de gitaar en spelconsole gaan en mij gitar hero of zo aanschaffen. Ik ben zeker dat ik dat binnen de 5 minuten kotsbeu ga zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 11:55   #26
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Maar eens goe decadent gaan boefen is ook cool natuurlijk, ge moet daar in stijl arriveren, ... heli huren en een toerke maken,... dan eens gaan eten... en ge gaat met uw 500 euro niet eens toekomen,...

Dat is net iets minder nutteloos omdat ik er mijn vriendin tevreden mee kan stellen maar dat ga ik ook doen denk ik. Alé minder decadent, maar eens goed gaan boefen. Binnenkort sluit hier een sterrenrestaurant in mijn buurt en ik ben er nog nooit gaan eten. Lijkt me ideaal om toch nog eens te doen vooraleer de tent de deuren sluit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 1 december 2010, 12:03   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is net iets minder nutteloos omdat ik er mijn vriendin tevreden mee kan stellen maar dat ga ik ook doen denk ik. Alé minder decadent, maar eens goed gaan boefen. Binnenkort sluit hier een sterrenrestaurant in mijn buurt en ik ben er nog nooit gaan eten. Lijkt me ideaal om toch nog eens te doen vooraleer de tent de deuren sluit.
Ge besteld u daar een fles wijn van 200 euro bij en ge laat u eens goed gaan he, ...

Ben zo ooit eens in een restaurant geweest aan den andere kant van de grote plas.

Ja wijn he, (normaal gezien doe ik dat niet, want ik kan daar echt geen geld aan geven, maar ik zat in zo een bui van , i don`t give a shit en ge leeft maar 2 keer he, (alle volgens James Bond dan toch)) dus ja die sommelier daar maar opdracht gegeven iets goe uit zijne kelder te halen...

Als ge dat in den belziek durft doen, stropen ze u, ... allee de factuur kwam... en ik was aangenaam verrast. 30 $ voor een geweldig fleske, meer dan eerlijk Wild gegeten en uitstekend dessert en ik was nog geen 250 $ kwijt voor 2 man, en de kwaliteit was meer als af.

Alleen t is nogal ver, om rap even naar daar te rijden, anders zagen ze mij daar regelmatig.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 12:12   #28
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ge besteld u daar een fles wijn van 200 euro bij en ge laat u eens goed gaan he, ...

Ben zo ooit eens in een restaurant geweest aan den andere kant van de grote plas.

Ja wijn he, (normaal gezien doe ik dat niet, want ik kan daar echt geen geld aan geven, maar ik zat in zo een bui van , i don`t give a shit en ge leeft maar 2 keer he, (alle volgens James Bond dan toch)) dus ja die sommelier daar maar opdracht gegeven iets goe uit zijne kelder te halen...

Als ge dat in den belziek durft doen, stropen ze u, ... allee de factuur kwam... en ik was aangenaam verrast. 30 $ voor een geweldig fleske, meer dan eerlijk Wild gegeten en uitstekend dessert en ik was nog geen 250 $ kwijt voor 2 man, en de kwaliteit was meer als af.

Alleen t is nogal ver, om rap even naar daar te rijden, anders zagen ze mij daar regelmatig.

In de belziek zouden ze u inderdaad stropen. Daarom moet je in een deftig restaurant altijd de menu met aangepaste wijnen nemen.
Oud 1 december 2010, 12:13   #29
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pixelpower Bekijk bericht
Ten eerste; een tablet is geen laptop, dus de CPU kracht, RAM en whatever gaan vergelijken; dat dient nergens toe. Een tablet gaat om gebruiksgemak. Boeken lezen op een apparaat dat je makkelijk kan vastpakken en niet warm wordt in je schoot. Surfen op 0,5 seconden. Zo van die dingen.
Gedeeltelijk klopt dat wel, maar als je van plan bent om 1080p films te zien op dat ding maakt dat mogelijk wel uit (nog niet getest).
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be