Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 3 december 2010, 11:49   #21
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Natuurlijk ook VOKA, maar dat is slechts één speler in een hele rij, en zeker niet de grootste en belangrijkste. Qua zeggenschap zitten die onderaan de ladder.
Het is nochtans de baas van de grootste partij van het land

toccata is offline  
Oud 3 december 2010, 11:52   #22
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Het is nochtans de baas van de grootste partij van het land
Tja, zulke leugens verspreiden jullie graag. Het is niet omdat er tussen VOKA en de NVA linken bestaan, dat die baas zijn he. Of is VOKA al van in het begin van haar bestaan baas in de CD&V?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 3 december 2010, 11:55   #23
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, zulke leugens verspreiden jullie graag. Het is niet omdat er tussen VOKA en de NVA linken bestaan, dat die baas zijn he. Of is VOKA al van in het begin van haar bestaan baas in de CD&V?
Het is niet ik die dat zegt é, het is Dewever himself. En neen, bij de CD&V ligt dat anders staan de rechtse organisaties (Unizo, Boerenbond) tegen de organisaties met fatsoen (ACW/ACV, pax christi), dus is er niet 1 instantie de baas.

toccata is offline  
Oud 3 december 2010, 11:57   #24
EddyBal

Standaard

Citaat:
Het is niet ik die dat zegt é, het is Dewever himself. En neen, bij de CD&V ligt dat anders staan de rechtse organisaties (Unizo, Boerenbond) tegen de organisaties met fatsoen (ACW/ACV, pax christi), dus is er niet 1 instantie de baas.
Dus wat BDW gekscherend zegt op die beschuldigingen (tongue in cheek) verklaar jij nu als de grote waarheid? Zoals ik zei: onnozele commentaar. Je weet niet eens waarover je praat.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 3 december 2010, 12:01   #25
frank1234
Gouverneur

Standaard

Citaat:
frank1234 is offline  
Oud 3 december 2010, 13:38   #26
EddyBal

Standaard

De commentaren in de Standaard op dit incident liegen er niet om: iedereen zwaar ontgoocheld in de SPa. Het is duidelijk dat ze de zwarte pîet wilden doorschuiven naar de NVA, maar dat ze er uiteindelijk zelf mee zitten. Dat ondanks al hun strategische traagheid. Vandenbroucke daalt in menig mens zijn achting en met hem de hele SPa.
EddyBal is offline  
Oud 3 december 2010, 13:48   #27
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Voila, hun geniepig spelletje is compleet in hun eigen gezicht ontploft. Nu is het tijd voor de N-VA om een tandje bij te steken en de SP.A richting kiesdrempel te duwen. Een partijtje van ocharme 12 procent die een partij van 30% gaat dwingen om in een regering te stappen via allerhande achterbakse taktieken zal volgens mij niet zo heel erg goed scoren bij de modale Vlaming.

En Belgicistjes? Zijn VDL en VDB nog altijd staatsmannen of gaan jullie eindelijk eens beseffen dat het een bende achterbakse hypocrieten zijn?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 3 december 2010, 13:48   #28
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

nog maar eens het bewijs: SP.A = verraders
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline  
Oud 3 december 2010, 13:51   #29
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
nog maar eens het bewijs: SP.A = verraders
Yup, en de MORGEN zwijgt het weer dood...
wedden dat hij met de morgen aan de lijn hing te roddelen, en bezig was de agenda weer te bepalen via manipulatie van de pers !
brother paul is offline  
Oud 3 december 2010, 13:52   #30
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Voila, hun geniepig spelletje is compleet in hun eigen gezicht ontploft. Nu is het tijd voor de N-VA om een tandje bij te steken en de SP.A richting kiesdrempel te duwen. Een partijtje van ocharme 12 procent die een partij van 30% gaat dwingen om in een regering te stappen via allerhande achterbakse taktieken zal volgens mij niet zo heel erg goed scoren bij de modale Vlaming.

En Belgicistjes? Zijn VDL en VDB nog altijd staatsmannen of gaan jullie eindelijk eens beseffen dat het een bende achterbakse hypocrieten zijn?
Als BDW nu zegt: gedaan met spelen: doe maar zonder ons, want dat achterbaks gedoe hangt mijn kloten uit, dan heeft er niemand een weerwoord, en kan en gauw beslist worden over nieuwe verkiezingen.
Maar misschien kan deze lapsus als hefboom dienen om de SPa wat meer op de Vlaamse lijn te krijgen, nu ze ontmaskerd zijn.
Over naar de strategiebepalers
EddyBal is offline  
Oud 3 december 2010, 13:55   #31
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als BDW nu zegt: gedaan met spelen: doe maar zonder ons, want dat achterbaks gedoe hangt mijn kloten uit, dan heeft er niemand een weerwoord, en kan en gauw beslist worden over nieuwe verkiezingen.
Maar misschien kan deze lapsus als hefboom dienen om de SPa wat meer op de Vlaamse lijn te krijgen, nu ze ontmaskerd zijn.
Over naar de strategiebepalers
Hopelijk doet m dat ook ...
Herr Flick is offline  
Oud 3 december 2010, 13:55   #32
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Yup, en de MORGEN zwijgt het weer dood...
wedden dat hij met de morgen aan de lijn hing te roddelen, en bezig was de agenda weer te bepalen via manipulatie van de pers !
Die zullen erg boos zijn. Die hadden net een mooi artikel heschreven met al die commentaar van de geldverbrander er in verwerkt, zodat al de schuld bij BDW terrecht zou komen. Hebben ze dat natuurlijk moeten verscheuren en uit hun computers moeten verwijderen. Ze zullen daar zelf denken: hoe lang kunnen we zulke idioten blijven verdedigen, als ze zelf hun eigen ruiten ingooien?
EddyBal is offline  
Oud 3 december 2010, 13:56   #33
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Die gasten zijn zelfs bekwaam om Bart om te kopen voor bvb 2miljoen euro, om dan toch dat akkoord door te drukken. Echt waar, je kunt het zo gek niet bedenken of ze doen, het.

De vertegenwoordigers van beroepsgroepen (vakbonden en alle soorten lobbyisten) worden meestal in taaie onderhandelingen omgekocht en mogen dan zelf de zaken gaan voorstellen naar hun leden
brother paul is offline  
Oud 3 december 2010, 13:56   #34
leuri
Provinciaal Statenlid

leuri's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De commentaren in de Standaard op dit incident liegen er niet om: iedereen zwaar ontgoocheld in de SPa. Het is duidelijk dat ze de zwarte pîet wilden doorschuiven naar de NVA, maar dat ze er uiteindelijk zelf mee zitten. Dat ondanks al hun strategische traagheid. Vandenbroucke daalt in menig mens zijn achting en met hem de hele SPa.
Tjah als Vandenbroucke al daalt in achting dan is er gewoon niks meer over van de spa, den enigen spa'er die ik kon respecteren en zelf voor zou stemmen laat me danig in de steek, ik heb ooit beweerd dat er ook goei mannen rondlopen bij de spa dus wil ik bij deze zeggen: sorry, ik heb me vergist.
leuri is offline  
Oud 3 december 2010, 13:57   #35
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Afwachten. Ik ben ten zeerste benieuwd naar de commentaar van de SPa
EddyBal is offline  
Oud 3 december 2010, 13:58   #36
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leuri Bekijk bericht
Tjah als Vandenbroucke al daalt in achting dan is er gewoon niks meer over van de spa, den enigen spa'er die ik kon respecteren en zelf voor zou stemmen laat me danig in de steek, ik heb ooit beweerd dat er ook goei mannen rondlopen bij de spa dus wil ik bij deze zeggen: sorry, ik heb me vergist.
Jep Franky boy heeft er nu echt wel gelegen ...

en er schiet verder niks over, ...
Herr Flick is offline  
Oud 3 december 2010, 14:06   #37
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jep Franky boy heeft er nu echt wel gelegen ...

en er schiet verder niks over, ...
Yep en de enigste bron is een NVA'er. Geeuw.
solidarnosc is offline  
Oud 3 december 2010, 14:11   #38
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Lol, strohalmen soli, strohalmen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 3 december 2010, 14:11   #39
schaduwpremier
Schepen

Standaard

Citaat:
Dat is wat NV-A al wilt vanaf 14 juni.. dus hun wens zal uitkomen
schaduwpremier is offline  
Oud 3 december 2010, 14:12   #40
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
dus een journalist die met anonieme tips in het lang en het breed over punten en commatjes zit te leuteren in de gazet over de verraders NVA is dus geloofwaardiger ? kom jongen dat is gewoon modderzever.
brother paul is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be