Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2004, 12:27   #21
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
1 kans mag elke geweldenaar krijgen. Daarna levenslange opsluiting. En hij heeft al meer dan eens mensen het ziekenhuis in geslagen.
Nochtans nog maar 1 keer veroordeeld... Volgens mij is dit dus nog altijd zijn tweede kans, totdat de tweede veroordeling er ook is. (in uw redenering dus)

(voor mijn part mocht hij al lang zijn biezen hebben gepakt, gewoonweg omdat er geen zinnig woord uitkomt, maar da's eerder mijn politieke voorkeur )
Oud 27 mei 2004, 12:33   #22
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
1 kans mag elke geweldenaar krijgen. Daarna levenslange opsluiting. En hij heeft al meer dan eens mensen het ziekenhuis in geslagen.
Nochtans nog maar 1 keer veroordeeld... Volgens mij is dit dus nog altijd zijn tweede kans, totdat de tweede veroordeling er ook is. (in uw redenering dus)

(voor mijn part mocht hij al lang zijn biezen hebben gepakt, gewoonweg omdat er geen zinnig woord uitkomt, maar da's eerder mijn politieke voorkeur )
Hij is eenmaal veroordeeld voor twee feiten, en wat later slaat hij nog een politieagent in elkaar.
Dat hij voor dat laatste niet veroordeeld geworden is vind ik ook vreemd.
Oud 27 mei 2004, 12:49   #23
dronyon
Lokaal Raadslid

dronyon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
verdient iedereen een tweede kans of zijn het enkel de niet vlaams blokkers die daar recht op hebben? het lijkt erop dat wanneer iemand van het blok een voet scheef zet hij daarvoor meteen aan de schandpaal moet en onmiddellijk uit de partij zou moeten worden gezet.
Van mij mag hij in de partij blijven... maar tegelijkertijd ook ergens in een instelling waar hij alleen zichzelf kan molesteren.
Trouwens, is het niet de VB-leiding die de vorige in opspraak gekomen mandatarissen uit de partij heeft gezet? Me dunkt dat ze zélf zo'n sujetten liever kwijt dan rijk zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
ik zou hier graag eens wat feiten willen zien van misstappen van mandatarissen van andere partijen die blijkbaar wel een tweede kans verdiend hebben : vande lanotte bijvoorbeeld die het van militant van het anarchistisch collectief heeft geschopt tot minister....
Oeioei, lidmaatschap van bepaalde verenigingen is tegenwoordig al even erg als geweldpleging? Als je dat vindt, dan kan een groot deel van het VB opstappen wegens voormalig lidmaatschap van Were Di, het NSV, de VMO tot misschien zelfs de SS en het VNV bij enkele oudjes.
dronyon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be