Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2010, 18:36   #21
Klarekijk
Banneling

Standaard

Maar eens in België ben je de koning en de Keizer te rijk als je maar overal uw laarzen aan veegt om niet te zeggen uw ... en eenmaal je hioer bent steek je uw hand uit om hulp . maar ho we de Belg, die moet betalen om dat feestje te kunnen financieren
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 18:45   #22
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Wij hebben geen visa aangevraagt voor mijn vrouw toen ze heier al was !!!! want dan ben je eigelijk al ergens de grens overgestoken op een manier die niet kan . Mijn vrouw heeft een visa aangevraagt in op de Belgische ambassade in haar land , en ik kan U verzekeren dat dat niet simpel was .
Zij (mijn levensgezel) heeft haar visum gekregen in Moskou. Na diverse telefoons en emails (en controles van politie) om de (geplande) samenleving toch maar te bevestigen. Het ware veel gemakkelijker geweest om de courante weg te volgen (zoals ik in vorige post uitlegde). Dat de linkse kerk er altijd een (kerst)verhaaltje aan vastbindt (met mensensmokkelaars ed) stuit me meer dan wat tegen de borst

Laatst gewijzigd door rookie : 4 december 2010 om 18:46.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 19:24   #23
fabianen
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Maar eens in België ben je de koning en de Keizer te rijk als je maar overal uw laarzen aan veegt om niet te zeggen uw ... en eenmaal je hioer bent steek je uw hand uit om hulp . maar ho we de Belg, die moet betalen om dat feestje te kunnen financieren
Ja,zo gaat dat hier,de Belg is het gewoon al jaren te betalen aan een paar regeringen in een oppervlakte zo groot dat als ik pis me moet inhouden of ik ga over de Franse grens.De ene steekt het op de andere hier.Durf er op wedden dat de meeste partijen psychologen in dienst hebben om te zien hoe ver het volk dat slikt hier.En hoe ver ze nog kunnen gaan.
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 19:46   #24
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Als ik van A naar B wil neem ik het openbaar vervoer.
Onmens. D�*t kunt ge die arme mensjes toch niet aandoen? Met het openbaar vervoer van Brussel naar Bastenaken of Houthalen-Helchteren: weet gij wat voor een beproeving dat is voor mensen die al zoveel geleden hebben?
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 19:56   #25
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als je de sukkelaars asielzoekers bezig hoort hebben ze op hun knieën 9 landen doorkruist om hier te geraken.
Maar om op een slaapplaats te geraken hebben ze wel een bus nodig?
Oud 4 december 2010, 20:50   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Onmens. D�*t kunt ge die arme mensjes toch niet aandoen? Met het openbaar vervoer van Brussel naar Bastenaken of Houthalen-Helchteren: weet gij wat voor een beproeving dat is voor mensen die al zoveel geleden hebben?
'k weet het.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be