![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze zich geintegreerd hebben, dan kijken we gewoon in de spiegel hoor. Dus maak u geen zorgen de wetten zijn voor iedereen gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We kunnen er gerust nog een paar naar het buitenland jagen. De kostprijs van de mislukking van de multiculturele maatschappij daarentegen, daar kunnen we wel iets aan doen zonder onze werkgelegenheid in het gedrang te brengen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
op de zwakste schakel trappen is makkelijker waardoor ieders positie word verstevigd..
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen heb je dat blijkbaar (nog) niet door ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De zwakste schakel ? ![]() Met ZULK een bankrekening ? Wie is dan de sterkste schakel, naar uw idee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De zwakste schakel zou ik hen overigens niet noemen. Ze gaan behoorlijk gewelddadig te werk. Verleden week vertelde me iemand dat er wel dagelijks illegalen zonder enige mogelijkheid tot identificatie worden vermoord in Brussel zonder dat daar een haan naar kraait. Wanneer de politie de lichamen vindt, zouden deze in alle anonimiteit worden "verwijderd" zodat er geen haan naar kraait, bad for business you know. Deze illegalen zouden als huurmoordenaars, drugsrunners etc worden ingezet door diezelfde internationale misdaadbendes. Ik ken de man niet goed genoeg om te weten of hij uit zijn nek kletst, maar het lijkt me in ieder geval niet onwaarschijnlijk.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Je kan er donder op zeggen dat die er een goede cent aan verdient. Ik denk alvast dat dit het geval is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Mischien zouden de Belgen geld kunnen verdienen met de uitwijzingen/ transporten te organiseren ? Raprap wat bouwvallige vliegtuigen opkopen om vol te stapelen met uitgewezenen, tickets worden betaald door de staat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Zwakke schakel ? Die steenrijke Pakistaanse huizenmelkers ? Stevige schoften zijn dat eerder, en die zeker niet met enkel eerlijke zaken zijn rijk geworden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begint De Morgen als een volwassen goede krant te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel bewijs eens met een studie dat het anders is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik plaatste de bewering niet..het zou nogal een wereld worden als iedere bewering die een mens maakt moet worden weerlegd door de tegenpartij...zo kunde iemand eeuwig bezig houden. Laat hem maar bewijzen dat het zo is. En geen populistische praat aub.
Laatst gewijzigd door viaSanctus : 14 december 2010 om 01:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.ed.nl/mening/5328061/Kost...rwerpelijk.ece Nu apart van het verwerpelijkheidsdebat, is het misschien interessant dat u nu de andere studies zoekt ? |
|
![]() |
![]() |