Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2010, 13:41   #21
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Mensen die een duivel, die naar willekeur muteert als slang of varken, ten vijand nemen zouden kunnen postuleren dat het kan vernietigd worden door vuur.

Het is dus mogelijk
Oud 5 december 2010, 13:45   #22
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
tja, als je uw buurvolkeren constant bombardeert en vermoordt, moet je niet verwonderd zijn dat ze niet erg hulpvaardig zijn als het eens brand in Israel...
ironisch genoeg is Israël steeds bij de eersten of het nu ging om de Tsunami, of bij de aardbeving van Haitie.

Het siert u des duivels uw haatgal te spuwen nu de Israelies zelf hulp nodig hebben.

Maar nu ik dit lees

Citaat:
mijn moeder is 100% Joodse
Ik had het kunnen denken... Sjalom
Oud 5 december 2010, 14:30   #23
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
ironisch genoeg is Israël steeds bij de eersten of het nu ging om de Tsunami, of bij de aardbeving van Haitie.

Het siert u des duivels uw haatgal te spuwen nu de Israelies zelf hulp nodig hebben.

Maar nu ik dit lees

Ik had het kunnen denken... Sjalom
Ik ben op zich niet tegen Israel, ik vind dat dat land bestaansrecht heeft, maar ze moeten eens dringend iets doen aan hun extreme arrogantie. De Palestijnen hebben ook bestaansrecht.
Er zijn veel linkse israeli, helaas zitten ze niet in de regering. Barak is een shmoug en een verrader, in plaats van een regering te vormen met de meer gematigde kadima kiest hij ervoor met extremisten en fascisten samen te werken!
Overigens mijn ma heeft me enkele woorden Yiddish geleerd, maar Hebreeuws weiger ik te leren, dat is een vreemde taal voor ashkenazi. Ashkenazi komen voornamelijk uit de "pale" : Belarus, Oekraïne, Moldavië en Polen.
Helaas is Yiddish een dode taal aan het worden, de meeste vandaag de dag spreken Russisch, Hebreeuws of Engels. Alleen in Antwerpen hoor je het nog veel, een van de laatste plaatsen ter wereld. De meeste Joden in Oost-Europa zijn ofwel vermoord door de nazi's, ofwel geïmmigreerd naar Israel of het Westen, ofwel volledig geassimileerd in de Russische cultuur.

Laatst gewijzigd door tomm : 5 december 2010 om 14:37.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be