![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hebben haar eens 5 minuten op straat gelaten 2 weken terug, kwam een auto aan, heb nog nooit zo rap een kat terug op haar plaats zien crossen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest ik leven zoals uw kat, ik zou nogal spurten naar de spuit. Citaat:
En mijn kat speelt wel degelijk met andere katten in de buurt : ze zitten elkaar na, soms zelfs over de daken,ze vechten soms en ze knuffelen soms. Dat hoort erbij. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 6 december 2010 om 15:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Zalig
![]() ![]() Ik verwen nooit er compensatie. Ik verwen. Punt. Ewel, ze heeft de kans gehad. 3meter verder reed de wagen. Dus is ze het toch niet eens met je. ![]() Wil ik mij gerust opofferen voor misdadigers erin te gooien en mijn ziel te verspelen. Maar geen weerloos onschuldig dier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Een caribou is een nagenoeg tam dier, zoiets als een rendier. Het lijkt me eerder een reclamespot voor de NRA en ik vraag me af of ze het dier daadwerkelijk geschoten heeft.
De kritische kijker zal zien dat ze eerst het kunststof geweer in haar handen heeft en na het schot bij het schouwen een geweer met houten kolf en voorhout laat zien. Maar een feit is dat ze zich graag schietend laat fotograferen. Babe's n guns. Op YouTube kun je zo'n blonde grappenmaakster vinden.
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder wat Steve_M al zei over die frêle stedelingen. Speciaal voor u: Twee reebruine ogen die keken de jager aan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb geen enkel idee over de populariteit van Palin. Jij precies wel. Verklaar je nader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Jagen voor de pot is inderdaad een ander verhaal. Een overloper op z'n tijd is nooit weg.
En er zijn er zat nu, in de VS, die dat noodgedwongen moeten doen. Daar moet Palin niet de spot mee drijven. En ik heb een afschuwelijke hekel aan lui in camo.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je beschouwt de kat precies in het algemeen als een dier dat nog heel dicht bij de natuur staat. Voor FV's en natuurrassen gaat dat inderdaad op, maar niet voor alle katten.
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 december 2010 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het alleen een beetje spijtig dat de kariboes zelf niet af en toe voor de sport op mensen als Palin jagen. Zou dat geen écht leuke reality TV opleveren?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Misschien kunnen de republikeinen zo bepalen of ze voor het presidentschap mag gaan: Palin en een kariboe in de ring, zonder wapens. Two go in, one comes out. Zou inderdaad mooie tv opleveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=NrzXLYA_e6E
Het zegt trouwens veel dat onder meer Karl Rove of Steve Schmidt zich zo hevig tegen haar kandidatuur verzetten. |
![]() |
![]() |