Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise

Discussietools
Oud 28 mei 2004, 16:29   #21
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

[quote="ray"]idd, de maatschappij wordt overheerst door te simplistische mensen, mensen die denken dat alles 'vanzelfsprekend' is, en ik vind dat er een te groot deel van de vlaams blok kiezers met zo'n mentaliteit rondlopen. Ze zien alles zwart op wit.quote]

niet alleen vlaamsblokkers. En grijs zien is ookniet het beste, ge moet duidelijke grenzen kunne trekken, anders hebt ge alleen maar ambras.
lustige lezer is offline  
Oud 28 mei 2004, 16:52   #22
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
ikzelf voel geen enkele band met eender welke godsdienst, ik ben enkel een voorstander van de christelijke waarden en normen.

moesten we nu eens bij de belastingsaangifte de vraag stellen of u wenst te betalen voor een godsdienst en zo ja voor de welke, zo betalen de gelovigen zelf voor hun infrastructuur en hun geestelijken. ikzelf heb geen enkel nut bij het onderhoud van kerken of moskees noch bij het gepreek van priesters of imams, waarom moet ik er dan voor betalen?
maar dan moet ge wel consequent zijn en alle kadokes van uw plechtige communie terug geven hé!

we hebben allemaal al gebruik gemaakt van kerken. en ze behoren nu eenmaal tot ons patrimonium. ik kan mij antwerpen zonder onze kathedraal ni voorstellen. en ik denk trouwens ni dat het onderhoud van kerken en moskeeën de grote slopkoppen van de begroting zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be