![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, want in Israël is dat onderzocht en zeventig procent van de orthodoxen werken nooit in de loop van hun leven, zodat hun beminden en families verkommeren. Dat staat ginder echt erg ter discussie. En geen van hen doet legerdienst, want daarvan zijn ze vrijgesteld. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 december 2010 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van je absolute stelling ga je nu voorzichtig over naar een percentage van 70% (zonder bron, maar soit). Klopt, goed dat je zo bekommerd bent om parasitisme in een ver land, dat jou geen eurocent kost. Citaat:
Samengevat, jouw post was verkeerd, veralgemenend, verspreidde belegen vooroordelen tegen een groep, valt dus prima onder wat jij haatspraak zou noemen, zoals ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds terecht opmerkte. Maar nogmaals, je mag (als het van mij afhing) die onzin gerust posten.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 december 2010 om 12:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor wat die rare vogelverschrikkers betreft: zien de Belgische er dan niet hetzelfde uit als de Israëlische? Twee druppels wijwater. Hebben ze dan niet dezelfde extremistische religie-opvattingen en dito beoefenning. Of ze inderdaad ook niets doen dan met hun neus in de torah zitten, dat zou plaatselijk onderzooek moeten uitwijzen. Ik wacht. In elk geval zijn ze vrijgesteld van legerdienst in Israël. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De verdediging van het vaderland, dat hun volgens hun extremistisch geloof door Jahweh gegeven is, laten ze over aan al de andere sukkelaars, die daar niet kunnen aan ontsnappen. (Het enthoesiasme van de jonge Israëlis om hun Godgegeven vaderland te verdedigen, is al niet veel groter dan dat van de orthodoxe joden tegenwoordig). Laatst gewijzigd door eno2 : 10 december 2010 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verdere specifieke discussie over dit interessante onderwerp kan hier gaan: http://forum.politics.be/showthread.php?t=147561 Laatst gewijzigd door eno2 : 10 december 2010 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bronnen gaf je overigens niet. Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 december 2010 om 10:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Dat debiele seriële vuilbekje mag bij mij altijd eens zijn piemeltje laten komen keuren, dan zullen we eens zien wie het best lacht. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 10 december 2010 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() @Firestone:
Bron: BBC radio, en die doen nooit aan haatspraak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, doe maar voort. ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er stond ook een artikel in De Morgen over de orthodoxe Joden, over wie Bolkenstein zei, dat ze maar naar hun vaderland moeten terugkeren, en waarom. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 december 2010 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 december 2010 om 11:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Zolang er niemand op het driehoekje drukt grijpt de moderatie niet in. Bijvoorbeeld als jij je persoonlijk aangevallen voelt dan druk je op dat driehoekje en dan komt dat in orde. Druk je er niet op dan grijpen ze niet in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Jaja, maar ik pleit er altijd voor altijd op het rode driehoekje te drukken als je iets ziet dat onaanvaardbaar is . Haatspraak bv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Evidentie moet behoeft geen krans toch. Laatst gewijzigd door ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds : 10 december 2010 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |