![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() I am Russian. I am very-very shame for our "first lady". I have found this post when I tried to understood would be it true or no.
Beleive me, please: There are many Russian people, which don't behave so! We graduated from real universities and work hard. But salary for our intellegent work is aprox. 500-600 euro ![]() Another way to live in Russia is a life over of laws. Then you would afford to everything. Everyone makes decision on your own. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ja , dat was in Moskou , lang geleden . Nog in de "goeien ouwen tijd" , toen er nog discipline was . ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ja , dat was in Moskou , lang geleden . Nog in de "goeien ouwen tijd" , toen er nog discipline was . ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Sorry ! Als ik alles 2 keer 2 keer zeg zal ik mijn blaadje wel volkrijgen volkrijgen .
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Het was er ook een oerstom systeem van winkelen . Bij den bakker moest ge eerst in de rij gaan staan om aan te wijzen welk soort brood ge wilde , dan naar de volgende rij om dat brood aan te pakken en vervolgens naar de derde rij aan de kassa ! In het begin had ik dat nog niet goed onder de knie en dan kreeg ik wel een serieuze opmerking . En als ik dan probeerde uit te leggen dat ik buitenlander was , en nog veel moest leren van hun gewoonten werden ze wel vriendelijker . Of deden toch alsof .
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze week, nog in de rij in een winkel bestellen aan de toog, ... dan met uw grief naar de kassa waar de cassiere met haar duimen staat te draaien, ... ongelofelijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat ik me ook nog herinner is dat het brood er van perfecte kwaliteit was . Van spierwit tot pekzwart , allemaal even lekker . En dat de yoghurt zoet gemaakt werd door er konfituur door te mengen en dat de wodka bij het ontbijt ijskoud was .
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziekenhuizen bvb, ... als ge hier ooit op verlof moest zijn, en ge hebt iets voor en het is niet onmiddelijk levensbedreigend, ... get the fuck out, ... Alleen de triage in zo een spoed is om niet goed van te worden... Iedereen zit daar door mekaar, in Belgie, gaan ze iemand die binnenkomt met zware kwetsuren of die echt niet goed is, in nen box apart zetten. Hier liggen die gewoon allemaal door mekaar, precies een veldhospitaal, waar ze net ne volle Chinook gewonden van t slagveld gedropt hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heb er ook , zoals overal waar ik mijne poot ooit gezet heb , een verkeersboete gehad . Te voet overgestoken waar dat niet mocht . En aan de overkant van de straat botste ik op een koppel Millitsija , en dat kostte me iets van een 25 kopeken . Volgens de officiele koers van toen was dat +/- 15 Belgische frankskes . Ineens en direct te betalen .
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ze meegemaakt in Egypte. als dessert waren er steeds aardbeien op het buffet.... tot de hordes Russen voorbij waren gekomen. Uiteindelijk hebben we ook besloten om éérst aardbeien te nemen en dan de rest van ons eten te halen. Zou dat een late reactie zijn tegen de meterslange files aan de bakker waar ze netjes van 's morgens tot 's avonds in de rij moesten staan om een brood te kunnen krijgen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 december 2010 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee , volgens de reclame zijn Russische vrouwen toch zo geweldig ???
Altijd goed gezind, doen alles voor ne vent , zorgen voor thuis en drinken bijna niets ... ![]() Alhoewel, eens ne keer een avondje gaan stappen met een groepje van 't Russisch staatscircus ... 'k weet ineens waarom die altijd naar vodka ruiken ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zou het ook niet afhangen van welke klasse je voor je hebt? De gemiddelde Rus is niet rijk, dus de toeristen zijn de nouveau riches, omhooggevallen figuren. Ivan met de pet kan zich geen reis naar Turkije of zuid Spanje veroorloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pfff, wat maakt het uit. Wie is die madam eigenlijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() doet me denken aan wat een paar medestudenten van me in Petersburg meemaakten: staken ook de straat over waar dat niet mocht. Aan de overkant gekomen kregen ze zwaar onder hun kloten van een militsija. Ze moesten zich excuseren, en op diezelfde plaats direct terug de straat oversteken, vanwaar ze kwamen ![]()
![]() |
![]() |