![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel...
Breaking News : YouTube Gives Users Ability To Flag Content That Promotes Terrorism http://www.huffingtonpost.com/2010/1..._n_796128.html Er was reeds gedurende september een draad over deze nieuwe knop... Dit op Google support. http://www.google.com/support/forum/...hl=en&start=40 Hoeveel Youtube channels en video's gaan er nu verdwijnen ? Tijd om uw Youtube kanaal elders te zetten... Ik begin alvast de knop te gebruiken... ![]() ![]() En ik heb nog nooit op een terrorismeknop gedrukt... Even wat slachtoffers opzoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als zelfs China er niet in slaagt het internet te controleren, waarom zou het de VS wel lukken...
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Een vriend van me, was zo doorheen de Chinese Internetmuur toen hij er op bezoek was... We hebben in het westen nl. anon. proxy's & tunnels die ze kunnen gebruiken.
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() In werkomgevingen kan men via software toch heel krachtig en effectief censureren en blokkeren, dus wees bewust wat mogelijk is.
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het was me van in het begin al duidelijk dat Wikileaks opgezet spel was.
Zo klaar als een klontje water dus wat voor smerige valstrik wikileaks is. Het enige goeie er aan is dat een deel van de bevolking mogelijks achter meer info gaat zoeken...
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 16 december 2010 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een groot geheim dat pas recent werd ontdekt : http://www.youtube.com/watch?v=azEvf...layer_embedded Gelukkig hebben we YouTube om ons de waarheid te onthullen! En mensen zoals jij die ons daar continu op wijzen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() Parcifal, zei je iets? Je staat standaard op negeren bij mij, dus kan het niet zien. :-/
Sorry vriend.
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 16 december 2010 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kan een deur niet tegelijkertijd open en toe laten zijn.
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De kranten blijven propaganda schrijven... De echt interressante cables zijn NOG niet gereleased. Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straffe jongen die daar dan nog doorheen breekt. ![]() Wij doen gelijkaardige dingen voor bvb. examens op pc. Dan hebben studenten toegang tot twee of drie toegelaten sites voor opzoekwerk. Het zou nogal wat zijn mochten ze op elkaars facebook of netlog kunnen om te spieken. En die mannen zijn inventief hoor. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 16 december 2010 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij mijn klant staan alle sociale netwerken geblocked. Als ik via een ANON PROXY naar die sites surf, kan ik posten naar believen...
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als een hoop idiote bedrijven het een goed idee vinden om een second rate internet in te dammen, en als even idiote gebruikers daarmee instemmen, succes ermee. Valt waarschijnlijk nog veel geld mee te verdienen ook. In plaats van geld en moeite te spenderen aan jullie fijne kleine 'Wall of China' zou je beter wat meer tijd in je examenvragen steken. Ik kan me al inbeelden wat voor droeve kwak die zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedrijven en publieke instellingen hebben een intranet en hebben legale verplichtingen, een bedrijfspolicy, rules of good conduct en bvb. een examenreglement. Die dingen komen er niet zo maar, maar zijn gedurende decennia (in ons geval zelfs 130 jaar) geevolueerd. Dat dat niet naar jouw zin is, tough luck, richt je eigen bedrijf op en je kan daarbinnen doen wat je wil, maar sta niet te keffen voor de poort van instellingen of bedrijven die werk te doen hebben. Dat maakt weinig indruk. |
|
![]() |
![]() |