![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() E. Gidius, prachtig !
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie wil er op 14 februari mijn separatistje zijn?
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor hier al verschillende datums.
14 februari 17 februari 31 maart |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Het einde van een destructieve relatie.
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ergens wil ik toch dat we het wereldrecord breken, zelfs los van mijn politieke overtuiging.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar is de tijd dat die arrogante blazen het gingen uitleggen hoe het in Irak moest, een succesvol federaal land runnen. ![]() Feit is dat ze het hier altijd beter willen doen dan Irak.
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vind dat we dat België nog moeten gunnen voor we het boeltje splitsen, de geschiedenis in gaan als een voorbeeld van hoe een land niet moet. en slechter doen dan Irak (stel u voor) we hebben er zelfs geen oorlog voor nodig
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |