![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Intrieste zaak is het.
![]() De Hollanders zijn blijkbaar aan het afglijden naar Belgische toestanden. 2 jaar geleden wisten ze al dat er iets aan de hand was, maar toch mocht hij aan de slag in kindercrèches. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is de geitenwollensokkenziekte. Komt veel voor in tehuizen voor geestelijk gehandicapten.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Liever niet, daar kom ik ook terrecht. Ik wil die daar niet tegenkomen.
Laatst gewijzigd door giserke : 13 december 2010 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze noemen het onding nu wel "Nederlander", dat zou bij een moslim ook het geval geweest zijn, zelfs al was het driedubbelpaspoortige. Blijkt dat hij zelfs in Afrika als vrijwilliger in een weeshuis heeft gewerkt. ik wil niet dat zulke mensen de doodstraf krijgen. Wel vastgenaaide ballen die aangetrokken worden bij elke stap van meer dan 5cm.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb al in alle krantenartikels gelezen dat ZIJN ECHTGENOOT ook is opgepakt (in het vetgedrukt zelfs)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [Islam modus aan]
Ziede nu wel, de Koran heeft gelijk, je moet die flikkers defenestreren, zo snel en hoog mogelijk. Dit om de kinderen te vrijwaren en maagdelijk te houden tot hun 9de [Islam modus uit]
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 december 2010 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Peter: You may have killed her when you shoved all those dollar bills down her throat, you may have killed her when you hit her with the stool ... I don't know, I'm not a doctor. But I'll tell you what didn't kill her ... smoking! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
dit verschrikkelijk feit leent zich daar niet toe en toch slechts enkele reacties van ontzetting , ook jij reageerde niet ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 13 december 2010 om 19:19. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Islamitische wereld worden er dagelijks huwelijken tussen volwassenen en kinderen gesloten, en daar horen we bijna niets over. Dus zwijg alsjeblieft voordat je weer kamikazepiloot voor de Ummah gaat spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 13 december 2010 om 19:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Proost, gast. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() neeje, ik wees op het verschil in behandeling, posts en generalisatie ![]() jij begint "toevallig" te linken met huwelijken tussen kinderen en volwassenen in deze zaak. maar even citeren, je kon het gewoon niet laten he ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 13 december 2010 om 19:38. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het jammer dat je dit feit wil misbruiken om je eigen dada's op te heerlijken. Dat getuigt van weinig respect voor de slachtoffers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar goed: we zullen je posts wel lezen als er weer eens ene van "de die" een verwerpelijk feit pleegt zoals zich opblazen en onschuldige slachtoffers met zich mee in de dood sleuren; ik zal je gaarne herinneren aan je bovenstaande post.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 13 december 2010 om 19:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge hier al een reactie gezien die het goedpraat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en citeer me gerust waar ik dat goedpraat...zal niet lukken. maar ook geen enkele generaliserende reactie. en gezien de walgelijke feiten en de grootte, is de aandacht hiervoor op dit forum (speciaal voor dat knulletje dat niet kan lezen) erg klein.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 13 december 2010 om 19:50. |
||
![]() |
![]() |