![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien kan het ook zijn , Makkie, dat Rob Verreyken vond dat "De Morgen" en meteen heel Vlaanderen geen zaken had met zijn privé-leven.
Ikzelfben van mening dat dergelijke artikelen trouwens meer thuishoren in de boulevard journalistiek, eerder dan op de voorpagina van een respectabele vlaamse krant. (ergens binnenin was ook al goed geweest zeker ... ![]() De lezer mag geinformeerd worden over wat er gebeurd in dit landje maar een zekere objectiviteit moet er dan wel altijd aan de dag gelegd worden. Indien er zich iets in jouw familie zou voordoen ,Makkie, stel jij het dan op prijs om heel Vlaanderen daar deelgenoot van te maken (los van het feit of je al dan niet gelijk hebt ) ???? Los van dit alles vind ik geweld in al zijn vormen verwerpelijk, gelijk van wie ook en gelijk van welke politieke kleur hij mag wezen - al vind ik bij dat laatste de relevantie om er dat bij te vermelden twijfelachtig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik blijf er bij: de pers zou zich beter NIET bezighouden met familieruzies te bespreken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat gezever over misdaden van VB leden/mandatarissen begint ferm tegen te steken. Het is al zo erg als VBers die van die artikels over allochtone criminaliteit copy/pasten op dit forum.
Stop gewoon eens met dat kinderachtig gedrag en voer een discussie over serieusere problemen i.p.v. elkaar constant te stigmatiseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() What Next? FDW die de begonia van zijn buurvrouw vergiftigt?
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit gedacht dat De Morgen zich zou verlagen tot het niveau van een rioolkrant om haar blok-bashing kracht bij te zetten. Het moet zijn dat het met argumenten niet lukt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() "minder criminaliteit" (in eigen rangen)
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Inderdaad. Alleen de titel al: Vlaams Blokker probeert hond te wurgen ! ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() hahahahahaha wat een achterlijk land seg .........je ziet het alles is toegelaten om het blok proberen te beschadigen ....de kranten en de nieuwszenders lijken meer op het roddelblaadje "BLIK" pfffff en daar betaal ik dan voor seg .
Moest het van mij afhangen geen euro meer ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb per ongeluk een konijn aangereden. Het beestje leefde nog en sprong in het veld.
Morgen in Het Laatste Nieuws: Vlaams Blok militant ramt onschuldige en pleegt vluchtmisdrijf! Om maar aan te tonen hoe lachwekkend dit is. Trouwens, het werkt alleen maar productief voor ons hoor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik denk dat "BLIK" nog geloofwaardiger is dan "de zotte morgen"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() ik blijf toch op het vlaams blok stemmen en voorts maakt ik er geen woorden meer aan vuil.
wat met jean luc dehaene = lernou en hauspie . daar horen wij of zien wij niets van in de krant
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En trouwens wat heeft het faillisement te maken met JL Dehaene ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |