![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom niet ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als grote mensen ondereen lijkt mij dat eerlijk gezegd geen slecht idee, in elk geval beter dan de hyopocriet uit te hangen en doen alsof het niet bestaat. Stel mezelf bij deze alvast kandidaat om bekwaamheid van die meiden te testen, hygiëne enzo daar ken ik te weinig van, dat mag iemand anders doen ![]() weet zeker dat er in oa A'dam een belangenvereniging van dames van onderhandelbare zeden is, meen zelfs met 'n redelijk grappige naam... Hollandse cijfers over de massa geld die in de business omgaat is in elk geval om van achterover te vallen. het gebeurt toch altijd en overal, enige wat bij wet verboden is in België is pooierschap oftewel geld verdienen aan wat iemand anders op hare rug verdient... Kinderprostitutie en illegalen of ander volk tegen hun goesting achter het raam zetten, moet imo zwaar bestraft worden.
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Mijne waarom niet was geen antwoord op Turkje zijn vraag.
Maar als ik het nu nog eens herlees en der over nadenk ? turkje Waarom niet ? Of maak mij maar minister van prostitutie of zo.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ge gunt mij ook geen schoon jobke he. Ik eis een apart ministerie dedju.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ik ga hier niet het achterste van mijn tong laten zien zenne...
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Ze mogen wel geen visa aanvaarden, anders wordt dat daar iets in Antwerpen met die schepenen
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ministeries en hoeren, eens zoeken naar Europahotel op google ... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb eens een interview met een prostituee gelezen en die zitten daar echt niet op te wachten, omdat ze nu geen aangiftes doen.
Maar als het dan toch in een wet moet gegooid worden, moeten ze er ineens wel voor zorgen dat die meisjes (en jongens!) een zekere kwaliteit inzake hygiene kunnen leveren. Ik denk maar aan regelmatige aidstesten en dergelijke, en een attest dat niet na te maken valt. Er zullen er altijd zijn die goedkoper leveren zonder zo een attest, maar dat is dan op eigen risico he. In de lijst met zotte ideeen voeg ik het mijne toe: bedrijfsprostituees. Voor als je overdag goesting krijgt en je niet meer kan concentreren. 8)
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik meen ergens te hebben gelezen dat de regularisatie die men in Nederland heeft doorgevoerd totaal het beoogde effect gemist heeft.
Positieve punten: - regelmatige bijscholing qua hygiene (ik vermoed dat indien je zo'n man of 10 (meer?) per dag afwerkt, dat andere bijscholing niet echt noodzakelijk is ![]() - aidstesten op regelmatige basis zijn nu al verplicht meen ik. - wel een bepaald statuut (ziekteverzekering, pensioen...) zelf af te dragen natuurlijk. - en uiteindelijk het ULTIEME idee hier geopperd: MAALTIJDSEKS! schitterend!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Door dit te legaliseren heeft men méér controle over het geheel. Zo kan men de vrouwenhandel beter bestrijden. Indien er geen prostituees zouden bestaan, dan zou niemand zijn/haar dochter alleen op straat laten lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we nu een hoer in dienst nemen, mogen we dat dan aftrekken van de belastingen en onze btw recupereren?
En kunnen we daar dienstencheque's voor krijgen? Ik ben voorstander in dit geval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stekel over de beroepskeuze actrice
In die beroepskeuze benadrukte Stekel vooral de seksuele symboliek, genre "een actrice is een onbewuste exhibitioniste". Dat moet dan ook leiden tot een Arbeitshemmung, onder de vorm van stemverlies, op het moment dat ze in haar rol zoiets moet zeggen als "Ik ben niet de hoer waarvoor je mij aanziet!" – wat inderdaad het geval was bij een bekende Weense actrice, die toentertijd the talk of the town was. Freud over zijn eigen kokkin "Dat haar geraffineerde smaak gebaseerd is op een overcompensatie van een duister blijvend oraal probleem blijkt telkens altijd wanneer ze weer eens een opstoot heeft van haar verder duister blijvende pathologie." Wittel over de beroepskeuze vrouwelijke arts "De keuze van het beroep van arts door een vrouw is een soort mannelijke overcompensatie van haar echte roeping of beroep, dat van een soort hoer", waarvoor Wittels het model haalt bij de Griekse hetaira, en waarvan hij vindt dat een echte vrouw maar best meteen voluit voor dat beroep kiest. ![]() ![]() Bron : http://allserv.ugent.be/~evdbussc/Le...jonckheere.htm