Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 december 2010, 00:10   #21
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Waarom alleen blanke Belgen?
Wie zijn meestal de aanvallers/overvallers volgens jou ? Juist : de niet-blanke belgen, en de Nieuwe belgen, en de buitenlanders die nog geen belgisch paske kadoo gekregen hebben...

Laatst gewijzigd door den dinges : 20 december 2010 om 00:12.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 00:14   #22
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Het werd al op ongeveer alle mogelijke en onmogelijke sites gepost:
http://www.google.be/search?q=St%C3%...GGL_en___BE359
Laat ons hopen dat dit voorbeeld massaal opgevolgd word door de autochtonen. Nietwaar, mijn beste filosoof ?
Oud 20 december 2010, 00:16   #23
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Laat ons hopen dat dit voorbeeld massaal opgevolgd word door de autochtonen. Nietwaar, mijn beste filosoof ?
Dan zou ik schrik krijgen in de straten van Brussel.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 00:33   #24
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah zo,'t is dus uit schrik dat ze die gasten iedere keer direct terug laten lopen. Schik voor rellen, omdat daar een partij zoals het VB garen uit kan spinnen. Liever laten lopen en doodzwijgen als het kan.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 00:55   #25
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ah zo,'t is dus uit schrik dat ze die gasten iedere keer direct terug laten lopen. Schik voor rellen, omdat daar een partij zoals het VB garen uit kan spinnen. Liever laten lopen en doodzwijgen als het kan.
Je antwoordt er naast.
Oud 20 december 2010, 00:55   #26
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat riskeer je ? Schrik omdat je zelf blank bent ? De bruine Alphamannetjes in je gore allochtonenbuurt zouden boos worden indien hun witte slachtoffers tegenstribbelen & terugslagen ? En dan is het ook voor jou gevaarlijk, ondanks je jarenlange collaboratie ? Zoiets ?
Oud 20 december 2010, 00:59   #27
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat riskeer je ? Schrik omdat je zelf blank bent ? De bruine Alphamannetjes in je gore allochtonenbuurt zouden boos worden indien hun witte slachtoffers tegenstribbelen & terugslagen ? En dan is het ook voor jou gevaarlijk, ondanks je jarenlange collaboratie ? Zoiets ?
Nee, schrik van de cowboys & Chuck Norriskes van het witte soort.
Oud 20 december 2010, 08:22   #28
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zou u dan doen na de zoveelste carjacking, na de zoveelste overval, nadat je dochter net een goe pak rammel had gekregen ???
Zeggen dat het de schuld is van't VB en nog is proberen om klacht in te dienen (al dan niet tegen de daders want 't zou mss een naar gevoel geven om een gekleurde straatmens te beschuldigen...)
Pas op hé Filo , ondanks dat uw buurt schijnbaar een waarlijk paradijs is en u nooit wat fouts ziet van uw gekleurde mededutsjes , is het voor héél veel mensen zoals degene in het begintopic een hel om zo door 't leven te moeten gaan ...
En eigenlijk is het net door reacties zoals de uwe die het steeds ontkennen of minimaliseren dat de mensen meer en meer extremer gaan zijn tegen "jongeren" en dergelijke ...
Wat zou u doen Filo ??? Wegkruipen in een hoekje en hopen dat dochterlief er de volgende keer ook levend van af komt ??? Of iets doen ???
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 08:46   #29
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Waarom alleen blanke Belgen?
Tja, ik zou willen antwoorden op deze vraag alleen ....
Oud 20 december 2010, 09:54   #30
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik zal het helpen afmaken. ...alleen de gekleurde die doen dat al. Het zijn enkel en alleen de blanke die de dupe worden van hun eigen beschaving.
't Is te vergelijken met een tam diertje dat terecht komt in de wildernis.

Laatst gewijzigd door Garry : 20 december 2010 om 09:57.
Oud 20 december 2010, 09:59   #31
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Om nog eens terug te komen op een Georgische vriend van mij. Echt brave vent maar andere cultuur.
Wanneer ze daar een serieus geschil hebben met een of andere kerel, krijgt die een rolstoel cadeau, en hij zal hem nodig hebben ook.

Laatst gewijzigd door Garry : 20 december 2010 om 10:01.
Oud 20 december 2010, 10:10   #32
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Wat zou u dan doen na de zoveelste carjacking, na de zoveelste overval, nadat je dochter net een goe pak rammel had gekregen ???
Zeggen dat het de schuld is van't VB en nog is proberen om klacht in te dienen (al dan niet tegen de daders want 't zou mss een naar gevoel geven om een gekleurde straatmens te beschuldigen...)
Af en toe bekruipt mij het gevoel dat er hier lieden op het forum aanwezig zijn die in staat zijn hun eigen dochters ter verkrachting en beroving aan zou bieden aan de verrijkers, zodat ze naderhand de boze reacties van de autochtonen af kunnen gaan doen als racistische VB-propaganda.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 20 december 2010 om 10:10.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 10:34   #33
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Het gaat mij een ban kosten, maar ik zal die er wel bij nemen.

Omdat volgens de rechters, de politie en de politici enkel de Blanke Belgen fouten maken en criminele daden stellen.

Als één van mijn kinderen ooit het slachtoffer word van een dergelijke bende, dan lever ik die bende gewoon af bij de politie en bezorg ik de politie een gelijkwaardige behandeling, zodat ze eindelijk begrijpen waarom ze betaald worden.
Veel werk zal het gerecht er daarna niet meer mee hebben.

Het moet eindelijk eens gedaan zijn dat men hier denkt dat België het Chicago van Europa is.

Als onze politie die betaald word met ons belastingsgeld zijn werk niet meer wil doen, dan plaatsen ze zich op de zelfde lijn als de criminelen en hebben ze recht op een gelijkwaardige behandeling.
En de enige taal dat deze criminelen begrijpen is die van het geweld.

Kijk maar eens naar de 15jarige die werd doodgeschoten door een juwelier tijdens het uitvoeren van zijn jobje.
Volgens zijn ouders en vrienden was het een heel brave jongen en zorgde hij nooit voor problemen. Hij hielp zelfs vrienden en familie als deze in geldnood zaten en was steeds behulpzaam en een goede leerling op school.
Het was volgens zijn directe omgeving dan ook helemaal niet normaal dat die juwelier zich aangevallen en bedreigd voelde tijdens het bezoek van de jongen aan zijn winkel. De jongen deed geen vlieg kwaad.

Of zoals die drie moslim broers enkele maanden geleden, die bijna dagelijks hun nichtje van 12 verkachtte, dit was geen verkrachting, want zij was een Christene en telde dus niet mee als te respecteren vrouw. Een ongelovige vrouw mag gedrongen worden tot sex en dagelijks verkracht worden, daarvoor dienen de ongelovige vrouwen.

Of zoals die bende in Brussel, die jonge vrouwen en meisjes gewoon dwongen tot sexuele handelingen en na de klachten sneller terug op straat stonden dat hun slachtoffers.

Eigelijk word het hoogtijd dat deze bendes eens een paar tientalle agenten-rechters-politici afmaken en vrouwelijke agenten-rechters-politici eerst eens goed verkrachten en dan lekker op saditische wijze afslachten, want anders gaat de politie-rechters-politici het NOOIT begrijpen en zal de Blanke burger het recht in eigen handen moeten nemen als hij nog veilig opstraat wil kunnen komen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 10:42   #34
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Af en toe bekruipt mij het gevoel dat er hier lieden op het forum aanwezig zijn die in staat zijn hun eigen dochters ter verkrachting en beroving aan zou bieden aan de verrijkers, zodat ze naderhand de boze reacties van de autochtonen af kunnen gaan doen als racistische VB-propaganda.
Er zijn er zelfs die hun vrouw en dochters nog zelf de kleren van het lijf zouden trekken en vastbinden, zodat ze zeker niet kan tegenstribbelen en de verrijkers niet zou kwetsen en krengen.
Je kan het die arme allochtonen toch niet kwalijk nemen dat zij zo zijn, het ligt aan de opvoeding die ze hebben gekregen en aan de Blanken zelf, die geen begrip willen opbrengen voor deze sukkelaars.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 10:42   #35
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb nergens gelezen dat die man naar de gevangenis moet ?
Van zodra hij of ook maar iemand die mannen aanraakt zit'm in't prison, suspect numero uno.

Die gasten hebben nu macht over hem, ze moeten maar een aanval faken (een gebroken neus en wat kneuzingen doen echt nie zoveel zeer zelle) op een moment dat'm geen alibi heeft en die vliegt het cachot in.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 10:49   #36
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Er zijn er zelfs die hun vrouw en dochters nog zelf de kleren van het lijf zouden trekken en vastbinden, zodat ze zeker niet kan tegenstribbelen en de verrijkers niet zou kwetsen en krengen.
Je kan het die arme allochtonen toch niet kwalijk nemen dat zij zo zijn, het ligt aan de opvoeding die ze hebben gekregen en aan de Blanken zelf, die geen begrip willen opbrengen voor deze sukkelaars.
...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 11:01   #37
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren alvorens de man door Belgie gaat aangepakt worden.

De man heeft moed.
ik vind t ne stommerik ... wat had hij nu verwacht ???
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 13:12   #38
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Als onze politie die betaald word met ons belastingsgeld zijn werk niet meer wil doen, dan plaatsen ze zich op de zelfde lijn als de criminelen.

.
Het is niet dat de politie zijn werk niet wil doen, ze mogen niet, daar scheelt het hem. Het is voor hun even frustrerend steeds opnieuw zich in die midden te moeten wagen om tien minuten later de opdracht te krijgen dat gespuis terug los te laten.

Een 10 tal jaar terug werden drie van dat soort opgepakt door de rijkswacht en binnen gebracht in de rijkswachtkazerne te Antwerpen Korte Vlierstraat. Binnen het half uur zag het zwart van dat soort in en rondom de Kortevlierstraat. Half de Kloosterstraat stond mee vol, toen er een dikke BMW aan kwam met twee van hun soortgenoten is die de kazerne binnen gingen. Geen tien minuten later kwamen ze terug buiten met dat tuig.
Oud 20 december 2010, 13:21   #39
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik vind t ne stommerik ... wat had hij nu verwacht ???
Heel juist. Tegen dat crapuul kun je niets beginnen als je ze niet bestrijd met gelijke middelen. De fictie is niet ver weg van de realiteit.
http://www.youtube.com/watch?v=of-57Ivfwz8
Het is alsof de overheid naar dit soort toestanden wil gaan door hun lakse optreden. En dat allemaal enkel en alleen uit schrik voor het uitbreken van rellen.
Als ge aan een stel honden laat zien dat ge er schrik van hebt ben je de klos. Dat is wat er hier gaande is. Relschoppers oppakken, eventueel hun cadeau gekregen papiertjes afpakken en buiten met de mededeling wanneer ze hier nog eens opgepakt worden, ze een jaartje dwangarbeid mogen gaan verichten van 6u 's morgens tot 12u 's avonds, en daarna terug buiten. Een tweede keer opgepakt, 3 jaar waarna terug buiten. Minderjarigen? Zijn ouders niet verantwoordelijk voor hun minderjarigen? Wel dan, ouders samen met hun crapuul 't land uit.

Laatst gewijzigd door Garry : 20 december 2010 om 13:31.
Oud 20 december 2010, 13:28   #40
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik krijg eerder schrik van mensen zoals u die alles maar laten betijen onder het mom van multicultuur en dat het wel de héle collectieve schuld van de belgische gemeenschap zal wezen dat het schorem quasi ongestraft de straten mag blijven onveilig maken...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be