![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Het is de veelgeplaagde moderatie gegund de slappe lach te krijgen bij de toepassing van het forumreglement voor de ene wel, en voor de andere niet. Het moet tenslotte plezant blijven hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je kan misschien vragen dat hij jou uit solidariteit in de wederzijdse viewing-armoede evenzo naar een menselijk niveau opklikt. (Maar een paar honderd clicks zullen niet volstaan, ge moet daar een volle dag voor uittrekken). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook op dit forum tellen volgens mij andere dingen dan viewings. 't Geen er in den draad staat telt meestal wel meer dan het aantal keren dat iemand een draadje openklikt. Wat er in de posts staat is meestal een goede indicatie van wat de mensen denken over het onderwerp, iemand die enkel een draadje openklikt en er dan niet eens een deftige post inzet zal waarschijnlijk geen al te hoge dunk hebben van wat er staat ... ![]() (Maar als 't kan helpen , probeer je draad in verschillende tabbladen te openen of zo, dan klik je telkens weer een cijfertje hoger, dan heb je geen hele dag nodig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een (dubbel)draad met een beroemde titel als "Echt arm zijn!! Alléz, wees eens eerlijk. Maar je hebt gelijk. Na elke forumbeurt ga ik een uur body-building doen, en dat vind ik véél belangrijker. (Op mijn gang naar de fitnesszaal kom ik wel langs de bib-PC, vandaar mijn postings). Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2010 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Jij bent zeker een van die modjes die hun modfrustratietjes afreageren onder hun andere nick?
Ook een vorm van dubbel posten... Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2010 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Wie "echt arm zijn" googlet, krijgt onder dezelfde hoofding (de mijne) zowel mijn draad als de gelijknamige draad van mijn forumpestertje.
Ik heb daar bezwaar tegen. Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 december 2010 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Bon, of liever: niet bon.
De titel van mijn draad is vandaag veranderd van "echt arm zijn is..." naar "echt arm zijn!!" Dat laatste is dan meteen ook de titel van de dubbelposting van een posterje-pestertje die ik (vruchteloos?) aan de kaak gesteld heb. Waar is men hier mee bezig? Het lijkt er nu op dat de gewraakte dubbelposting toch verdwenen is. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 december 2010 om 18:05. |
![]() |
![]() |