Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 december 2010, 14:51   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Mevrouw circe, deze vermoedens zijn al lang weerlegd.
Totdat, toen hij (Dhul-Qarnayn) de plaats van de zonsondergang bereikte, zag hij haar ondergaan in een bron van modderige (hete) water. En hij trof daar een volk aan.

De zon ondergaat in alles en overal. In Antwerpen (om hoe laat?), in de markt, in de voetbalveld .. etc.

De aarde is inderdaad uitgespreid als een tapijt, anders konden we er niet op rijden, lopen, bouwen en noem maar op.

Wat bedoel je met pinnen van de bergen en waar staat het?

In jouw hoofd, ja, maar niet in de realiteit.

Dat klopt allemaal. De maan is geen bron van licht, maar reflecteert zonlicht. De rest van uw sferen en lagen en zeven zeggen mij niets zolang je hier het vers niet vermeld.

Uw "ALS" vertelt mij ook niets.

Waar staat het in de koran en waarom is het niet correct?

Foutjes bestaan in één plaats hier, in uw hoofd.
Als ge aan uw 72 hoeren wil geraken zou ik toch zo snel als de bliksem zèlf eens die koran gaan lezen; Als je amper weet hebt van de verzen waar ik naar verwijs is dat inkomstticket ver te zoeken vrees ik.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 14:52   #22
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
het is toch zo dat hoe meer miserie je hebt in het aardse leven, hoe meer kans je hebt op 72 hoeries? ..
Nee, mevrouw circe, het is niet zo. Het is zo in één plaats, namelijk uw hoofd.

Wat ik geloof is totaal iets anders:
En er zijn er onder hen die smeken: "Onze Heer, geef ons in de wereld wat goed is en het Hiernamaals wat goed is en bescherm ons tegen de bestraffing van de Hel".
(Quran 2:201)
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 14:58   #23
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Sus,
Wat je een probleem noemt, is een quasi-probleempje wanneer je de echte problemen niet aan kan,
Dat het voor u als islamiet geen probleem is, wil nog niet zeggen dat het geen probleem voor de autochtone Europeanen zou zijn.

Citaat:
dus laat mij toe om de discussie in de andere richting te zetten.
Neen dat sta ik u niet toe. Ik zei u bij voorbaat al om niet met quasi-filosofisch-religieus geleuter aan te komen en wat doet u vervolgens? Inderdaad ja:

Citaat:
Ik ga me aanpassen aan jouw manier van leven, waarden en normen op één voorwaarde, dat ik met jouw manier in dit leven (van binnen en van buiten) als in het hiernamaals gelukkig word. Wat denk je?

In dit leven bedoel ik gelukzaligheid die van mij een mens maakt, geen dier (eten, drinken, slapen en neuqe), een gelukzaligheid die mijn hart met moed en hoop invult, een gelukzaligheid die mijn verstand antwoorden biedt die mij vrede en rust schenken. Indien je een manier hebt, breng het voort.

In het hiernamaals wil ik beloond en niet gestraft te worden. Dus indien je een manier hebt, breng het voort. Indien je er niet in gelooft, dan geloof jij misschien in een andere god, dan bewijs je mij jouw god: deze wereld of schepper van deze wereld? Waarom?
Indien je in schepper van deze wereld gelooft, niet in deze wereld, dan vertel je mij waarom ik de beweringen van alle profeten moet uitsluiten?!

Tot nu toe heb ik het antwoord in de islam gevonden, maar ik ben bereid om in iets anders te geloven op voorwaarde dat het beter is dan de islam.

Who listen to the Word and follow the best thereof. It is they whom ALLAH has guided, and it is they who are really endowed with understanding.
(Quran 39:18)

Je mag jouw antwoord zeggen, en iedereen mag dat ook, en uiteindelijk zal ik het betere volgen. Wat denk je?
Ik zal u eens vertellen wat ik denk:

Ik denk: "ga toch een eind fietsen man, met uw geleuter".

En tevens denk ik: "Ik ga hier mijn tijd niet meer verdoen aan lieden die zich niet aan de discussie houden, maar die elke gelegendheid aangrijpen om hun in mijn ogen ziekelijke waanbeelden aan iedereen op te dringen."

Tot slot denk ik: "U kunt uw onzichtbare vriendje allah steken daar waar de zon niet schijnt en wat mij betreft verkassen naar Hakbaristan waar u in alle peis en vree met uw geloofsgenoten naar hartelust vage discussies kunt houden, geiten kunt hoeden, kamelen kunt fokken, gaza'tje en/of bommengordeltje spelen, of welke activiteiten dan ook die u gelukzaligheid schenken en waarvan u meent dat die u tot mens maken. Maar niet hier bij ons."

Dát denk ik beste porpo.

Een prettige dag nog verder.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 14:59   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

kijk eens:
De Koran vertelt dat er zeven hemelen/firmamenten boven elkaar zijn geplaatst (Koran 2:29; 37:6-7; 67:3; 71:15).

Maar dan wordt ons verteld dat de zon en de sterren binnen in de laagste hemel aanwezig zijn (Koran 37:6-7; 67:5; 78:12-13!)*
* De maan is binnenin al de zeven hemelen aanwezig Koran 71:16,
dat betekent dat de eerste hemel met de sterren en de zon erbij dichterbij de aarde staan dan de maan!
Dat houdt in dat de aarde tot as verbranden zou als de zon en deze sterren zo dicht bij de aarde zouden staan!!!

De Koran echter vertelt ons dat sterren zeer klein zijn, dat ze in de lucht hangen, of op zijn minst de afstand hebben die gelijk aan de zon van de aarde is. De laagste hemel houdt in die het dichtst bij de aarde staat.

------
Maar we vinden nog veel meer fouten die belachelijk zijn voor astronomen. We lezen het volgende van deze god, ‘we hebben lichten in de hemelen gesteld we hebben ze behoed voor iedere vervloekte satan, behalve die stiekem luisterden dan volgt er een heldere komeet’. (Koran 15:16-19 zie ook Koran 37:6-7; 67;5)

De Koran vertelt ons dat de sterren en de kometen de boze geesten (satans) najagen. Het is wel een rare zaak hoe je het ooit draait dat deze boze geesten (dat leert de Koran om de mensen ongeluk te bezorgen) zich tegelijkertijd op een afstand van miljoenen lichtjaren bevinden, en dat zij zich door enorme kometen en sterren laten opjagen terwijl ze in volkomen rust hier op aarde kunnen leven.

----------------

In hoofdstuk 88:17,20 is vastgelegd,
“Willen zij niet de kamelen in ogenschouw nemen hoe zij geschapen zijn en de Aarde hoe zij is uitgespreid?”

Op blz. 509, Zegt de Jalalan, ”In zijn zinsnede, “ Hoe zij is uitgespreid” geeft aan dat de aarde plat is. Al de leraren van de Islamitische wet zijn het over dit punt eens. Hij is niet rond zoals de geleerden beweren.”

De Koran leer is verduidelijkt door het (Koran)commentaar n.l. “De aarde is plat, en niet rond, zoals de wetenschappers beweren”. Waarom zegt de al-Jalal dit omdat de Koran vele hints geeft over een platte aarde (zie Koran 19:6, Koran 79:30, Koran 18:7 en Koran 21:30) De Koran geeft dat ook aan:

“We hebben in de aarde stevige heuvels geplaatst zodat hij niet zal schudden en het volk niet zal wegslingeren en zich bezeren zou” Koran 21:31
Leraren zijn het een over de betekenis van dit vers eens ze geloven wat de Jalalan zegt (blz. 270-271).

"Allah heeft op de aarde stevige bergen geplant opdat het volk niet geschud zal worden.”Op blz. 429 zegt al-Bavdawi: “Allah maakte sterke bergen op aarde opdat het volk niet weggeslingerd zal worden of geschud. Hij maakte de hemel als een dak en weerhield haar dat het naar beneden valt!”
De Zamkhshari is het met de boven vernoemde schrijvers eens, zij herhaalt dezelfde woorden (zie Zamakhshari deel 3, blz. 114) In de Koran (Hfdstk. 50:7) vinden we nog een vers die dezelfde mening naar voren draagt.

“En we hebben de aarde uitgespreid, en wierpen in haar stevige heuvelen” Koran (Qaf):7)
Dit wordt met hetzelfde commentaar vergezeld door de boven genoemde Moslimleraren (Zie Jalalan blz. 437; Bavdawi, blz. 686 Tabari, blz. 589, en Zamakhshan, deel 4, blz. 381 ) Ieder van hen verzekert ons dat de aarde al lang vervlogen was als deze onschudbare bergen niet aanwezig waren geweest.”

Zamakhshari, de Bavdawi en de Jalalan zeggen: “Allah heeft de hemel zonder pilaren gebouwd maar hij plaatste aanroerbare bergen op de aarde opdat zij niet het volk afschudt” Over hoofdstuk 50:7 zegt de Suyuti dat de leraren aangeven dat “QAF” een berg is, die de gehele aarde omcirkelt¨ (zie Itqan, deel 3, blz. 29). Qaf is een Arabische L zoals K. Dit zijn de commentaren woord voor woord. van de oude Moslim leraren Een paar jaar geleden schreven zelfs een paar Saudische Moslimleraren, dat een ronde aarde een mythe was, zij waren het met de bovengenoemde leraren eens, ze zeiden dat we de Koran moesten geloven en dat we de ronde kijk van de aarde moesten verwerpen! Wat de Koran zegt en ook algemeen bekend is, is dat er zeven aarden zijn en dat er niet alleen een aarde is (zie het commentaar van de Jalalan, op blz. 476, al Bavdawi, 745 hoe zij Hoofdstuk 61:12, surah Divorce: 12 uitleggen).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 20 december 2010, 15:05   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

o ja, de "pegs" van de mountains moest je nog weten

Citaat:
78.6 . Hebben Wij de aarde niet als een bed gespreid?

78.7. En de bergen als palen opgezet?
Ik ga nog rapper aan mijn 72 Denzel Washingtons geraken dan jij aan je 72 druiven!

Oud 20 december 2010, 15:07   #26
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Daarbij komt nog eens dat bergen vaak in regio's van zware tektonische activiteit liggen, het hele "zodat mensen niet geschud zullen worden" is dus ook nog eens zever.
Oud 20 december 2010, 15:09   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Daarbij komt nog eens dat bergen vaak in regio's van zware tektonische activiteit liggen, het hele "zodat mensen niet geschud zullen worden" is dus ook nog eens zever.
Allah zal gedacht hebben dat indien er er geen bergskes had opgezet (op die uitgespreide aarde) dat ze dan nog harder zouden geschud worden zeker?

Porpo is ineens zo stillekes geworden precies? Zou hij toch van die ronde aarde zijn afgevallen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo
De aarde is inderdaad uitgespreid als een tapijt, anders konden we er niet op rijden, lopen, bouwen en noem maar op.
Tiens, in die islamitische landen hebben ze vast ook geen zwaartekracht van Allah gekregen? Vandaar die vliegende tapijten enzo?

Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2010 om 15:10.
Oud 20 december 2010, 15:15   #28
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik blijf denken dat het voor de moslims toch wel dramatisch moet zijn dat al die westerse ongelovigen WEL kunnen lezen en dus kunnen opzoeken wat er in die koran staat, terwijl het gros van de moslims zelfs niet weten of ze dat boek recht dan wel ondersteboven vasthebben. Triest. Intriest.

Oud 20 december 2010, 15:17   #29
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Kan je mij uitleggen hoe je op die manier aangetoond hebt dat er een hiernamaals is? Je redenering snijd helemaal geen hout.
Mijnheer Zwitser, we kunnen altijd en tegen alles "snijdt geen hout" roepen, denk ik, of heb ik het verkeerd?

In tegenstelling tot u ga ik vertellen waarom uw bezwaar geen hout snijdt.

U beweert bijvoorbeeld dat u 33 jaar oud bent. Deze bewering heeft theoretisch een 50% kans om waar te zijn. Indien het voor mij belangrijk is, dan zoek ik verder naar het rechtvaardigen van mijn geloof in uw leeftijd, en indien niet, dan interesseert het mij geen fluit.

Er is een stelling door profeten en openbaring gemaakt dat er hiernamaals is, hierbij is het belang te hoog en de kost is simpel: geloof en volgens de regels van dit geloof denken en handelen.

Zonder verdere argumenten zou ik het geloven omdat ik geen enkele reden heb om het uit te stellen, maar in de praktijk heb ik argumenten: rationaliteit (hoe we in de praktijk handelen op basis van kans, belang en kost), doel van wat ik observeer en openbaring.

Citaat:
Dat je de indruk hebt dat alles wat je waarneemt een doel heeft bewijst niks. Ik neem alvast niet overal een doelbewustzijn waar. Maar hoe dan ook, waarnemen speelt zich in je hoofd af, en de mens is meester in zichzelf om de tuin leiden.
Het kan, dat heeft ook een kans, maar hoe realistisch is het? Hoe groot is die kans? Hoe verhoudt het zich tot belang en kost?

Ga je niet eten omdat je überhaupt denkt dat waarnemen in jouw hoofd afspeelt en dat dus eten geen doel heeft? Vertel mij daden, praktijk en geen woorden. Hoe denk jij en hoe handel jij? Dit bepaalt of hetgeen u waarneemt doelbewust of doelloos is, niet aannames en vermoedens.

Citaat:
Jij sluit nochthans de beweringen en openbaringen van een hoop profeten uit. In feite verschillen jij en ik in deze nauwelijks. Het verschil tussen jou en mij is dat de lijst van profeten, en openbaringen waar ik niet in geloof een paar lijntjes meer heeft dan de lijst van profeten, en openbaringen waar jij niet in gelooft.
Per slot van rekening geloof ik enkel in een god meer niet dan jij.
Ik sluit niets uit.
Ten eerste: ik geloof in alle profeten.
Ten tweede, ik zeg vertel mij wat beter is dan de islam, dan zal ik het volgen.
Ten derde:
En Wij straffen nimmer voordat Wij een boodschapper hebben gezonden.
(Quran 17:18).

Is er iemand gezonden? En ben ik op de hoogte? Heeft ie verkondigt en gewaarschuwd? Dan geloof ik het en dat is wat ik nu doe. Is er iets anders beter? Zolang ik niet op de hoogte ben, ben ik gerust en onverantwoordelijk. Ik volg wat ik nu weet en dat is islam = beter totdat het tegendeel bewezen is (er is iets anders beter).

Ik moet het christendom bijvoorbeeld niet grondig bestuderen. Waarom?
Ik verkies het boek dat authentiek is overgeleverd boven het boek waarvoor de keten van vertellers onbekend is, en vooral omdat ik het godsbeeld God de Enige duidelijker en beter vind dan God heef Zoon of God Zoon Geest :
'Zeg: Hij is God als enige. God de eeuwige. Hij heeft niet verwekt en is niet verwekt en niet één is aan Hem gelijkwaardig.'
(Quran 112:1-4)

En zo ga ik verder met alle belangrijke religies en filosofieën en ideologieën die ik ken.
Oud 20 december 2010, 15:21   #30
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ge aan uw 72 hoeren wil geraken zou ik toch zo snel als de bliksem zèlf eens die koran gaan lezen; Als je amper weet hebt van de verzen waar ik naar verwijs is dat inkomstticket ver te zoeken vrees ik.
Geen spam en geen belediging aub.
Bezwaar, kritiek en argumenten? Hartelijk en hartelijk en nog hartelijk welkom.
Oud 20 december 2010, 15:22   #31
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het is toch zo dat hoe meer miserie je hebt in het aardse leven, hoe meer kans je hebt op 72 hoeries? Dus waarom zou je in deze korte tijdspanne hier op deze aarde het beter willen hebben?
Dat is namelijk wat de westerse kaffers hebben gedaan: gezorgd dat ze het tijdens hun leven beter hebben, maar dat is natuurlijk slecht voor het eeuwige leven later. Die krijgen dus geen 72 hoeren.
Eigenlijk vermoeiend. Jij kent de islam veel beter dan de gemiddelde westerling, maar ook jij verwart hem met christendom. Lijden heeft geen louterende of verlossende waarde in de islam. Dat is Jezus of Dostojevski, en behoort niet tot de waanideeën van de pedofeet (salami alibi walibi)!
Oud 20 december 2010, 15:31   #32
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dat het voor u als islamiet geen probleem is, wil nog niet zeggen dat het geen probleem voor de autochtone Europeanen zou zijn.
Het kan zijn dat het voor u bijvoorbeeld een probleem is, er zijn mensen die geen verdraagzaamheid kennen, en er zijn mensen die hun manieren blindelings volgen en verdedigen zelfs wanneer ze daar geen enkel argument voor hebben.

De vraag is: is dat echt een probleem of is het een trucje om de echte problemen die ze niet kunnen aanpakken te ontkennen of negeren?

Citaat:
Neen dat sta ik u niet toe. Ik zei u bij voorbaat al om niet met quasi-filosofisch-religieus geleuter aan te komen en wat doet u vervolgens? Inderdaad ja:
U verwacht van mij iets en dat iets is aanpassen aan uw manier van leven, waarden en normen. Ik zeg oké, ik ben bereid voor deze assimilatie en bekering, maar op een voorwaarde: breng wat beter voort. Ik ben niet gek om het slechte boven het betere te kiezen.

Citaat:
Ik zal u eens vertellen wat ik denk:

Ik denk: "ga toch een eind fietsen man, met uw geleuter".

En tevens denk ik: "Ik ga hier mijn tijd niet meer verdoen aan lieden die zich niet aan de discussie houden, maar die elke gelegendheid aangrijpen om hun in mijn ogen ziekelijke waanbeelden aan iedereen op te dringen."
Je toont nog keer aan dat u niet in staat bent om te discuteren en je bevestigt het gewoon. Maar hé beste mevrouw sus, ik probeer niets op te leggen; jij aan de andere hand wel, jij verwacht van mij om gek te zijn en ik wil niet gek zijn. Ik ben wel bereid om jouw manier van leven en normen te volgen, maar daarvoor moet je aantonen dat het beter is dan hetgeen ik nu geloof en volg.

Citaat:
Tot slot denk ik: .. wat mij betreft verkassen naar Hakbaristan waar u in alle peis en vree met uw geloofsgenoten naar hartelust vage discussies kunt houden, geiten kunt hoeden, kamelen kunt fokken, gaza'tje en/of bommengordeltje spelen, of welke activiteiten dan ook die u gelukzaligheid schenken en waarvan u meent dat die u tot mens maken. Maar niet hier bij ons.[/i]"
Beste mevrouw Sus, ik beledig jou en jouw geloof/overtuiging niet, dus probeer niet om jouw gelijk te halen door de andere te beginnen beledigen. Ik handel en denk volgens het principe dat ik hierboven heb vermeld, dus mijn huis is deze aarde en mijn land is deze wereld, ik ga naar overal (indien mogelijk) waar het beter is, en ik volg wat dan ook op voorwaarde dat er aangetoond wordt dat het beter is.

Citaat:
Dát denk ik beste porpo.

Een prettige dag nog verder.
Jou ook, een prettige dag en bedankt voor de reactie.
Oud 20 december 2010, 15:35   #33
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kijk eens: ..
Niet eens kijken, ik kan al die zever met copy & past en links beantwoorden indien je die manier graag hebt.

Dat is geen discussie, dat heet in mijn nieuwe taal kopieerplakkeren. Breng uw bezwaren, één voor één en verdedig ze tegen mijn kritiek. Op deze manier en alleen op deze manier kan er sprake zijn van een discussie.

Laatst gewijzigd door porpo : 20 december 2010 om 15:36.
Oud 20 december 2010, 15:39   #34
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Niet eens kijken, ik kan al die zever met copy & past en links beantwoorden indien je die manier graag hebt.

Dat is geen discussie, dat heet in mijn nieuwe taal kopieerplakkeren. Breng uw bezwaren, één voor één en verdedig ze tegen mijn kritiek. Op deze manier en alleen op deze manier kan er sprake zijn van een discussie.
Jij hebt zelf naar die verzen gevraagd.

Korte-termijn geheugenverlies?
Oud 20 december 2010, 15:45   #35
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
o ja, de "pegs" van de mountains moest je nog weten.
Je kopieert en plakt, is goed, maar vertel nu wat er niet klopt en beargumenteer het.

De aarde is inderdaad uitgespreid, anders konden we er niet op rijden, lopen, bouwen enzovoort. Hou er wel rekening mee dat het woord "aarde" in Arabisch meerdere betekenissen heeft, de meeste gebruikte zijn: planeet, grond en vloer.

أرض

land
ground
territory
earth
soil
floor
grounds
terrain
site
amphitheater
underworld
topsoil

(http://translate.google.com)

En de bergen zijn inderdaad als palen, ze zijn geen palen, maar ze zijn als palen en ik observeer ze met mijn blote oog als palen.
Oud 20 december 2010, 15:46   #36
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen spam en geen belediging aub.
Bezwaar, kritiek en argumenten? Hartelijk en hartelijk en nog hartelijk welkom.
welke spam en welke belediging?
ik hoéf geen ARABISCHE "hoeries" te schrijven als het nederlandse woord "hoeren" is.
over welke spam heb je het? zijn koranverzen SPAM???????

Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2010 om 15:46.
Oud 20 december 2010, 15:47   #37
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar leest u dat allemaal en waarom klopt het niet?
Citaat:
Jij hebt zelf naar die verzen gevraagd.
Korte-termijn geheugenverlies?
Ik vraag om vers en bezwaar, niet om kopiëren en plakken.
Oud 20 december 2010, 15:47   #38
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kopieert en plakt, is goed, maar vertel nu wat er niet klopt en beargumenteer het.

De aarde is inderdaad uitgespreid, anders konden we er niet op rijden, lopen, bouwen enzovoort. Hou er wel rekening mee dat het woord "aarde" in Arabisch meerdere betekenissen heeft, de meeste gebruikte zijn: planeet, grond en vloer.

أرض

land
ground
territory
earth
soil
floor
grounds
terrain
site
amphitheater
underworld
topsoil

(http://translate.google.com)

En de bergen zijn inderdaad als palen, ze zijn geen palen, maar ze zijn als palen en ik observeer ze met mijn blote oog als palen.
Het enige wat kan uitgespreid worden is een tapijt. Ik zie geen akker uitspreiden, geen terrein uitspreiden, geen vloer en geen amphitheater uitspreiden.
Jammer maar helaas.
Bergen zijn géén palen en ze houden uw uitgespreid tapijt ook niet vast. Jammer maar helaas.

Oud 20 december 2010, 15:50   #39
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Eigenlijk vermoeiend. Jij kent de islam veel beter dan de gemiddelde westerling, maar ook jij verwart hem met christendom. Lijden heeft geen louterende of verlossende waarde in de islam. Dat is Jezus of Dostojevski, en behoort niet tot de waanideeën van de pedofeet (salami alibi walibi)!
Bedankt! ik twijfelde er ook al een beetje aan (het christendom ging even door mijn hoofd).

Oud 20 december 2010, 15:50   #40
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
welke spam en welke belediging?
ik hoéf geen ARABISCHE "hoeries" te schrijven als het nederlandse woord "hoeren" is.
over welke spam heb je het? zijn koranverzen SPAM???????
Hoeries is geen hoeren.

De verzen zijn geen spam, de manier hoe je een tekst kopieert en plakt wel.

Dus nog een keer; breng uw bezwaar (geen tekst, anders zet ik ook tekst, geen links, anders doe ik het ook en dit is allemaal geen manier van discussiëren), beargumenteer het en verdedig het vervolgens tegen mijn kritiek.

Of hebt u liever copy-past en links, misschien?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be